J.Pastor
Forumowicze-
Postów
984 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wrocław
Osobiste
-
Motocykl
Suka Drań H-D
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Ostatnie wizyty
858 wyświetleń profilu
Osiągnięcia J.Pastor
KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów (23/46)
1
Reputacja
-
Zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodzącego
J.Pastor odpowiedział(a) na ZIGGI temat w Mechanika - Nie tylko 2 koła
Albo blok. -
Honda rebel 125 1998r. Zablokowana pomoy
J.Pastor odpowiedział(a) na Aneta1978 temat w Cruiser/Chopper
Zmiana na 14 trochę poprawi. Warto sprawdzić kolor świec i ew. podnieść iglicę. Pozostałe czyli kompresja, luzy zaworowe, opona tylna czy jest w rozmiarze fabrycznym czy ciut mniejsza do sprawdzenia. Bo tego nie podałaś jeszcze. Ogólnie tragedii nie ma,ciesz się jazdą :crossy: -
Honda rebel 125 1998r. Zablokowana pomoy
J.Pastor odpowiedział(a) na Aneta1978 temat w Cruiser/Chopper
W kwestii tej prędkości proponowałbym serwis maszyny włącznie z pomiarem kompresji w cylindrach, luzów zaworowych, wymiany oleju i czyszczenie filtra, ciśnienia w oponach, stan łożysk w kołach, hamulce oraz przegląd gaźnika i rozmiarów dysz. Jaki masz łańcuch? W 125-tkach najlepiej używać niskooporowe łańcuchy, fajnie jakby też był nowy, niezardzewiały. Bo możesz stracić konika z tych aż 11KM. Kolejnego konika albo dwa możesz stracić po amatorskiej przeróbce wydechu. Zawory trzeba pomierzyć b.dokładnie, w takim małym sprzęcie nie slychać ich zbyt dobrze na ucho. Co do prędkości trzeba rozróżnić prędkość maksymalną dla tego modelu ~110 km/h przy sprzyjających warunkach i prędkość przelotową ~85 km/h. Na pewno po przeglądzie motocykl zareaguje lepszą pracą :) Na lepszy vigor pomogłaby zmiana góry od CM 200 ale może być ciężko znaleźć w PL. Znasz tą stronkę? http://tngab.solar-car.club na pewno warto sobie pooglądać :crossy: Przyda się serwisówka do tego modelu, najlepiej jakiś Service Manual. pzdr, J. Aha i podaj konkretnie jakie są tam zębatki przód/tył bo temat kwitnie a nie widzę ile zębów jest. Albo zmęczony już jestem/ Z tyłu ile 42? -
Potrzebuję serwisówkę do tego modelu, głównie schematy elektryczne. Szukałem na forum ale linki są stare i wygasly. Jak ktoś ma to będe dźwięczny.
-
Pokrowiec - czym przykryć motocykl
J.Pastor odpowiedział(a) na ukasz temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Dorób dodatkowy pasek albo dwa paski od dołu. Zrobiłem tak kiedyś jak parkowałem na zewnątrz na parkingu strzeżonym /zwykłe klepisko na otwartym terenie/. Pokrowiec strasznie się telepał na wietrze a motocykl był brudny jak czort, było pełno piachu i liści. Wiatr nawiewał pod pokrowiec pełno badziewia. Był bardziej brudny jak stał niż jak jeździł. Dopiero te dodatkowe paski od spodu rozwiązały problem bo naciągały pokrowiec do sylwetki motocykla i doszczelniały go od spodu. Gumka nie wystarcza. Proste doszycie pasków zrobiło różnicę. Fabryczne pokrowce zazwyczaj tego nie mają /miałem kilka różnych modeli/. pzdr, J. -
Tuleja dystansowa jest? Ośkę zmierz czujnikiem jakie ma bicia.
-
Stronka z książkami serwisowymi za free....
J.Pastor odpowiedział(a) na Black Jack temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
dzienx :) -
Stronka z książkami serwisowymi za free....
J.Pastor odpowiedział(a) na Black Jack temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Ma ktoś service manual albo coś podobnego do Yamaha SR 250 Classic 1999r.? stare linki nie działają :( Najlepiej po angielsku. -
Trudna decyzja - Honda Shadow i Yamaha DragStar 125ccm
J.Pastor odpowiedział(a) na Matthletic temat w Cruiser/Chopper
Daj spokój z przelotami lepiej kask sobie kup porządny. Chcesz kastrować i tak niewielką moc tej 125? -
Hmm...robiłem coś podobnego w Fiacie ze 40 lat temu na wale korbowym. Z konieczności bo panewek nigdzie nie było, znalazłem najlepszy materiał brązowy jaki wtedy był i silnik bezproblemowo jeździł b.długo. Można by spróbować z tym rozrządem jak masz czas i możliwości warsztatowe. Ryzyk fizyk :)
-
Był taki jeden ziomek co na raz szarpnął ~15.000km starą rozklekotaną Virażką 535 więc spoko :crossy: Zwróć uwagę na wersję bo było dużo dławionych wersji szczególnie na rynku niemieckim. Nieblokowana 535 jedzie 150. Nie jest to demon turystyki ale kiedyś robiłem komuś remont takiej i z tego co wiem przejechała potem całą Europę w 2 osoby z bagażami. Jest łatwy w prowadzeniu dla debiutantów, mało pali i łatwo też później go odsprzedać. pzdr.
-
Jest złoto w Manchester!
-
Czy możesz wrzucić zdjęcie tego cylindra? Honowanie jest wyraźnie widoczne? Mierzyłeś go średnicówką, jaki jest wymiar, jaka jest owalizacja?
-
http://www.revzilla.com/common-tread/paris-bans-older-motorcycles?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=boosted-posts%7Ctpfn&utm_content=common-tread-news&utm_term=paris-bans-older-motorcycles-post-062216-%7Ctpfn
-
Wzmacniacze w klasie A tak mają, ciągną max prądu niezależnie od głośności.
