Skocz do zawartości

PiotrEm

Forumowicze
  • Postów

    154
  • Rejestracja

O PiotrEm

  • Urodziny 01/01/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    a i owszem
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1109 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PiotrEm

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

13

Reputacja

  1. Niekoniecznie producent, ale wykonanie ma znaczenie. Kupiłem decathlonowe kalesony merino (149 zł). Są b. cienkie, trzeba uważać, żeby się do nich nie dotknąć jakimś rzepem od spodni, ale mają być cienkie, żeby w lecie za bardzo nie grzały, tylko zapobiegały klejeniu się spodni do skóry. Kilka dni temu na całodniowej wycieczce w zakresie temperatur 10-20 st. C sprawdziły się b. dobrze. Koszuli merino z długim rękawem jeszcze nie mam, bo mam jakąś przyzwoitą 4F bez merino i też daje radę, więc póki jej nie wykończę, nie widzę sensu wymiany na merino tak tylko dla idei. Nie wykluczam, że zmienię zdanie, jak się zrobi cieplej 🙂
  2. No trochę to dziwnie wygląda, ale widać kolega nie ma doświadczenia*), tak się zdarza. *) bo ma przyjemność wstąpić w związek 🙂
  3. Kiedyś kumpel motocyklista dostał przydział na samochód służbowy - astrę w dizlu. Koledzy wytłumaczyli mu, że nie musi kręcić pod 4500, przy 2000 też ciągnie, jest ciszej i być może dłużej pojeździ (to ostatnie nie koniecznie, bo służbowy) 🙂
  4. Jeszcze nigdzie, ale się wybieram. Tylko jak były mrozy, to mi się nie chciało. W okolicach Wawy jest parę miejscówek, każda jest podobno dobra. Na tym Pole Position też są. JC Group organizuje, coś jeszcze w Piasecznie jest. Pomysł podrzucił ktoś na forum v-stromów "jak dbacie o formę poza sezonem". Odezwali się ci, co byli, wszyscy polecali. Najlepszy komentarz jednego kolegi po pierwszym treningu (cytuję z pamięci): "moje wyluzowanie jest porównywalne z elastycznością metrowego kawałka szyny kolejowej ... jeszcze tam wrócę" 🙂
  5. No ja za crossik na razie dziękuję, jak za drugim razem pojeździłem i nawet trochę poskakałem, to przez 4 dni w nogach czułem 🙂 Całą zimę wybierałem się na pit-bajka. W sumie to już można, bo w końcu się ociepliło, wcześniej w ujemnych temperaturach - to dla mnie nie frajda.
  6. Tam jest tor crossowy/quadowy/terenowy. Jakieś hopki do poskakania. Może dla wyjadaczy mało ambitne, ale dla takiego jak ja przejechanie się po piachu bokiem to ciekawe doświadczenie. Nie muszę zjeżdżać z asfaltu, żeby trafić na syf na zakręcie, który zafunduje mi drift, pełne gacie i glebę. Tylko sorry za dezinformację: chodziło o Pole Position, a jeszcze dokładniej o Drive Position (bo to ta sama firma pewnie, w sensie ludzie i sprzęt, bo NIPy raczej osobne): https://drive-position.pl/. Myślę, że jak popada, to tam też znajdziesz to, czego szukasz - głębokie błoto 🙂 https://www.google.com/maps/place/Drive-Position/@52.1196313,20.8890808,1549m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0xe1c7eb268e9678a!8m2!3d52.1238702!4d20.8899387?hl=pl
  7. Po naukę to 2x byłem w Poland Position pod Jankami. Na co dzień jeżdżę na V-Sromie, to było dla mnie takie oswajanie szutrów, za drugim razem nawet oderwałem się na kilka cm od ziemi 🙂 Odnośnie dzikich tras na Mazowszu, to nie pomogę.
  8. Ten model chyba tak już ma. Właśnie swoją uprałem, wyschła, ślady są, może przeszorować je szczotką (skoro można szorować po asfalcie i nic się nie dzieje)?
  9. Plecakiem toto nie jest, ale ładna i tania. A z szelkami żadnych nie widziałem, być może będziesz musiał zadowolić się jakimś pasem na ramię. https://akcesoriamotocyklowe.pl/product-pol-73274-Q-Bag-Helmet-Bag.html
  10. Uważam, że warto mieć dwa różne motocykle. Np. choppera i sporta, albo adwenczera i crossa. Tak żeby się nie nudziło, bo motocyklizm to w końcu zabawa. Ale posiadanie dwóch identycznych też nie jest pozbawione sensu. Nie przystoi wozić się brudasem, czasem trzeba odstawić na serwis, a jeszcze częściej na dezynfekcję. Podczas kiedy jedną maszynę lokaj rychtuje w pitstopie, drugą możesz folgować swoim żądzom. Bierz dwie hayabusy, będziesz Pan zadowolony!
  11. To bez znaczenia, motocykl z kluczykiem zostawiam tam, gdzie skończyłem jazdę, do domu wracam autobusem. Również pozdrawiam 🙂
  12. Poczekaj, zaraz posypią się kryptoreklamy, czy kupić ten motór, czy tamten, ten ciuch i tamten smar, i czy uważamy, że ta cena to okazja. Ale żeby nie być malkontentem, odpowiem na pytanie o koszty. To zależy. Ja np. mam wysokie, bo narzuciłem sobie ścisły reżim sanitarny (covid to nie żarty). Motocykl wyrzucam po każdym użyciu.
  13. Zapisz się na forum fotograficzne i zapytaj, jaki aparat kupić. Święta idą, temat na czasie. Powodzenia! 🙂
  14. Ja po przesiadce ze skutera na motocykl (250 ccm) wziąłem 6h lekcji w szkółce, żeby umieć wyjechać na drogę, następnie zaliczyłem szkolenie na torze (zakręty), nałykany teorii pojechałem w Bieszczady na weekend, przy prędkości 40 kmh złamałem obojczyk, połamany wróciłem do Wawy, położyłem się do szpitala, jak tylko mnie rozgipsowali po 2 miesiącach zacząłem jeździć. Oczywiście powoli, ale świadomie, teraz jakąś 650 i kilka kolejnych szkoleń zaliczonych. Co do nauki jazdy na zimnym (opona nie klei). Tak samo można doradzać zakup litra i ostrożne ćwiczenia, a jednak doradza się ścieżkę przez wszystkie szczeble pojemności/mocy/masy motocykla. Zrobisz jak chcesz, ale nigdy nie goń lepszych od siebie, ucz się na błędzie Artiego.
  15. A do mnie w międzyczasie dotarł drugi TMPS - careud. Wykonałem na nim szereg testów i muszę powiedzieć, że może być. Nawet powolne zmiany ciśnienia pokazuje na bieżąco, nie zawiesza się, update mniej więcej co 12 sekund. Ale trzeba pamiętać, że jak monitorek jest uśpiony, to się tak jakby rozparowuje z czujnikami i po wybudzeniu tak samo jak ten tani badziew potrzebuje 3-5 minut żeby złapać nowy pomiar (coś jak zimny start GPSa - czeka na stabilne wyniki z satelitów), jak już złapie, to reaguje na bieżąco. Więc jak Ci ktoś w nocy w garażu wbije gwoździa, to dowiesz się o tym po 5 km 🙂 A do pomiaru temperatury to kup sobie termometr covidowy, popyt jest duży, powinny być tanie. I na pewno są dokładne, szczególnie w zakresie 36-42 st C 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...