Skocz do zawartości

SpikerHD

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    H-D FLHRC '09, ...
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

551 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SpikerHD

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Sam sobie odpowiem ;). Najtaniej: we wtyczce od kabla żarówki trzeba zamienić miejsce niebieskiego przewodu z ostatniego slotu na przedostatni, tak jak na załączonym rysunku. Wówczas w lewej i w prawej pozycji stacyjki mamy światło postojowe z tyłu. Bardziej profesjonalną, ale droższą metodą jest wymiana całej wiązki tylnej żarówki na wersję nieamerykańską.
  2. OK, popytam najpierw tych w hipermarketach. W hali targowej to pewnie z 15 lat nie byłem, nawet jestem ciekaw jak tam teraz jest. Blokadę kierownicy wyjmę przy okazji wymiany łożysk główki ramy pewnie, bo to podobno nie jest łatwe w RK i pewnie szkoda roboty tylko po to. Albo może w zimie z nudów. Ma ktoś z was już z tym jakieś doświadczenia? Co trzeba zdemontować? Mam nadzieję, że sama blokada jest na tyle rozbieralna, że ślusarz sobie poradzi.
  3. Stary wpis, ... ale jeśli można prosić o jakieś namiary na tego rzeszowskiego ślusarza? Miałem dorabiać kluczyk do blokady kierownicy po VIN, ale wolałbym przerobić blokadę i mieć tylko jeden kluczyk do wszystkiego (do stacyjki mam).
  4. Na razie wybrałem mniej drastyczną metodę - zakupiłem naklejkę na szkiełko prędkościomierza. Jak tylko przyjdzie pocztą to przykleję to zaprezentuję. Ale wciąż myślę nad innym rozwiązaniem docelowym. Najlepiej jakby wpadł w ręce niedrogo kompletny prędkościomierz w km. P.S. Zaczynem doceniać egzemplarze z europejskich salonów, gdzie nie ma problemów z oświetleniem czy wskazaniami prędkości.
  5. Chce wiedzieć ile jadę w km/h, a ciągłe przeliczanie w głowie (mile razy 1,6) nie zawsze idzie sprawnie ;). Zastanawiam się nad naklejką lub wymianą tarczy. Co radzicie? Wymianę tarczy poprzez odginanie i zaginanie ramki przerabiałem z powodzeniem w motocyklach typu Junak, ale w stosunkowo nowym H-D obawiam się o estetykę i możliwe uszkodzenia przy ściąganiu wskazówki, itp. Z drugiej strony mam zmatowione szkło, które przydało by się wymienić. Naklejka znowu wygląda mało estetycznie. I nie wiem ile wytrzymuje w dłuższym okresie użytkowania. Sam nie wiem ... Doradźcie coś :). I jeszcze taki pytanie - czy założenie oryginalnego (lub akcesoryjnego) prędkościomierza w km zamiast tego w milach powoduje konieczność jakiejś ingerencji w ustawienia komputera pokładowego? O temacie korekty przebiegu wiem, choćby z wcześniejszych postów w tym wątku.
  6. A ja wybrałem: silnik: Motul 7100 20W50 4T full syntetyk, ester technology sprzęgło: Bel-Ray Primary Chaincase Lube skrzynia: Bel-Ray Big Twin Transmission Oil Dobrze?
  7. Mam wersję amerykańską (FLHRC 2009). Ale chcę mieć motocykl w miarę możliwości spełniający europejskie wymagania i nie stresować się przy każdym rocznym przeglądzie czy kontroli drogowej. - Wstępnym krokiem było wyłączenie "obrysówek" w kierunkowskazach. Teraz likwiduję też pomarańczowe światło na przednim błotniku - ktoś założył, ale mam już zakupiony właściwy oryginalny emblemat bez elektryki. - Teraz przednia lampa - kupiłem w sklepie MalyHD wkład lampy z postojówką (zamiennik), niby z homologacją europejską (są oznaczenia E..), ale ... symetryczny. Co jest? Oddać, wymienić? W lampie znalazłem zaizolowaną wtyczkę do postojówki, która daje napięcie przy IGN (chyba) i ACC (na pewno). - Ale jak zrobić postojówkę z tyłu? Trochę znam się na elektryce i mam pewne pomysły ... ale może ktoś już ten temat przerabiał i ma gotowe mało ingerujące w instalację rozwiązanie? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...