
adam10-98
Forumowicze-
Postów
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
Daelim Roadwin VJ125
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
jelcz-laskowice
Osiągnięcia adam10-98

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Napisałem tak jak książka pisze :) Ciichyy - ta membrana w gaźniku po lewej stronie wygląda mi na hermetyczną obstawiał bym że jest sprawna. Gdy jeszcze parę lat temu zajmowałem się naprawą miedzy innymi skuterów to 90% gaźników z membraną taką jak na zdjęciu po prawej stronie była do wymiany. Ale to sa moje przemyślenia i nie koniecznie musi być tak też w twoim przypadku, może jeszcze ktoś się wypowie. Ps. W skuterach też często zdarzało się że wchodziła z takim jakby tarciem/oporem, nic nie pomagało czyszczenie itp, tylko wymiana na nowy.
-
Kawasaki KLE 500 - rozsypane magneto – czy trzeba czyścić cały silnik ?
adam10-98 odpowiedział(a) na padidar temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ja myślę że wystarczy w twoim wypadku dokladnie parokrotnie przepłukać silnik, chyba że chcesz mieć 100% pewności i spać spokojnie to rozbieraj i czyść każdy zakamarek - przy okazji może wyjdzie ze jakies lozysko jest do wymiany np :)- 18 odpowiedzi
-
Suzuki SV650 z 99r szarpie przy 7 tyś. obr.
adam10-98 odpowiedział(a) na gumiskm2354 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A przewody zasilające cewkę? hmm Ciężki przypadek :( -
Yamaha YBR 250 problem z zawieszeniem
adam10-98 odpowiedział(a) na Miras86 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Zawsze możesz sprowadzić - będzie taniej, tylko pytanie czy opłaca się tyle czekać na przesyłkę i część dla mechanika dla zaoszczędzonych 50 zł? Bo podejżewam ze taka będzie różnica miedzy ASO a Ebay czy alieexpres itp. Poszukaj na olx używki w idealnym stanie po 10zł i będziesz miał na już. -
Bierzesz do ręki miernik/multimetr ustawiasz na oporność lub też ciągłość obwodu ( piszczek), następnie bierzesz przewodem miernika dotykasz jednego końca fajki a drugim końca przewodu co wychodzi od cewki i patrzysz na wyniki jaki Ci pokazuje, robisz tak z każdym przewodem i następnie porównujesz wyniki lub piszesz je tutaj, a my stwierdzimy czy nie jest przypadkiem za duża rozbieżność liczb. Chciałem powiedzieć że świece w taki sam sposób możesz sprawdzić ale, one sa jednorazowe, tzn mają podkładki przy gwincie uszczelniające, jeśli odkręcisz to tak jak byś odcisnął uszczelkę i należało by ją wymienić, lecz wątpię żebyś ją zdjął i akurat miał taką na zamianę. :) Powodzenia Ps. Przewody doprowadzajace prąd do cewki tez możesz sprawdzić czy przypadkiem nie mają jakiegoś osadu lub nie latają.
-
Stuki w silniku - Bandit 1200
adam10-98 odpowiedział(a) na Barnaby temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie bardzo mogę Sobie wyobrazić o jaki luz Tobie chodzi, ale może daj na próbę tulejki/podkladki/pierścienie? Zobaczymy czy ucichnie być może to jest to. Powodzenia! :) -
Przednia śruba mocująca silnik w CBR 600 RR - jak odkręcić
adam10-98 odpowiedział(a) na samolot temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Myślę że powinieneś dodać zdjęcia - chociaż jakiekolwiek bo na chwile obecną ciężko Sobie to wyobrazić co masz na myśli. -
pomocy, kupiłem kawasaki gpz 400r [nie na chodzie]
adam10-98 odpowiedział(a) na mońka temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Biorąc gaźnik na stół i rozkręcając pokrywę od pływaka, wystaje na środku dysza główna a obok niej NIŻEJ dysza wolnych obrotów. Albo mnie źle zrozumiałeś albo miałem u Siebie jakieś meeega specyficzne motocykle ( i nie tylko). -
Yamaha YBR 250 problem z zawieszeniem
adam10-98 odpowiedział(a) na Miras86 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A widzisz, powiedz jakie części potrzebujesz to może znajdzie się ktoś kto ma, lub pomoże szukać. Napisz dokładne dane oraz co potrzebujesz. -
Yamaha R125 stuki na wysokich obrotach
adam10-98 odpowiedział(a) na kamil1995 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
przejrzyj dokładnie cały napęd, głównie śruby oraz zerknij na mocowania osłony łańcucha przykręcanej do wahacza :) -
Yamaha YBR 250 problem z zawieszeniem
adam10-98 odpowiedział(a) na Miras86 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
hmm a spróbuj wyciągnąć sprężyny z przednich lag i odwrócić je, być może się wyrobiły już i wpadają w rezonans, z jednej strony są uzwojenia drobniejsze a z drugiej szersze zobacz jak było i daj odwrotnie. Logicznie myśląc to gdy przyspieszasz przód się podnosi i nie ma takiego docisku wiec opona/lagi nie mają pełnego obciążenia, gdy zwalniasz lub hamujesz silnikiem ciężar przenosi się z powrotem na przednie koło. Być może ktoś już przed tobą grzebał w przednim zawieszeniu. kolejna rzecz to sprawdź czy po jeździe bez hamowania zacisk masz gorący lub mocno ciepły, może klocki trą o tarcze bo tłoczki nie wracają? Najprościej było by postawić na koło i wtedy sprawdzić, lecz na 250cc raczej graniczy to z cudem :) Przy hamowaniu ostrzejszym przednim lub tylnym hamulcem takie zjawisko się nasila/zanika? -
demonklx - tez myślę że najtańszym sposobem było by wsadzić właśnie mniejsze łożysko. Co do świstu z silnika obstawiałbym łańcuszek rozrządu - być może wyrobiona prowadnica lub rolka napinacza, chyba że jest na laskach nie na łańcuszku. Po za tym nie słyszałem żeby wraz z obrotami wzrastał poziom hałasu, wiec musi być to coś co kręci.obraca się z taką sama prędkością. hmm co to może być :/
-
Yamaha YZF R125 - problem z zegarem
adam10-98 odpowiedział(a) na Topaz temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jak możesz to wrzuć tutaj ten schemat/opis to postaramy się pomóc oraz być może przetłumaczyć. Ps. A czy ten spec sprawdził czy dochodzi impuls ze ślimaka, oraz z silnika który idzie do potencjometra od obrotomierza? -
Zanim zaczniesz się brać za regulacje luzu zaworowego proponuję sprawdzić fajki oraz przewody WN, być może przy pewnych obrotach i drganiach gubi styk fajka ze świecą co powoduje mili sekundowe przerwy w dostawie prądu, tym samym na ułamki sekund jest wyłączany zapłon. Banalna czynność a już będziesz miał kolejny podpunkt do wyeliminowania. Po sprawdzeniu zdaj relacje. trzymam kciuki! Powodzenia :)
-
Witam, posiadam silnik 150/180cc? 62 mm tłok wiec raczej 150cc i problem pojawił sie gdy chcę ustawić rozrząd, w załączniku podaję zdjęcia z oznaczeniami wałka w głowicy, ponieważ sa inne oznaczenia na tym wałku niż w skuterkach i silnikach 139FMB. Bardzo proszę o szybką odpowiedź i jednocześnie dziękuję za chęć udzielenia pomocy . Problem rozwiązany,zapamietać na przyszłość nie patrzyć się na brak oznaczeń, krzywkami do dołu byle by były po równo ssący i wydechowy.