Skocz do zawartości

adam10-98

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Daelim Roadwin VJ125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    jelcz-laskowice

Osiągnięcia adam10-98

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Napisałem tak jak książka pisze :) Ciichyy - ta membrana w gaźniku po lewej stronie wygląda mi na hermetyczną obstawiał bym że jest sprawna. Gdy jeszcze parę lat temu zajmowałem się naprawą miedzy innymi skuterów to 90% gaźników z membraną taką jak na zdjęciu po prawej stronie była do wymiany. Ale to sa moje przemyślenia i nie koniecznie musi być tak też w twoim przypadku, może jeszcze ktoś się wypowie. Ps. W skuterach też często zdarzało się że wchodziła z takim jakby tarciem/oporem, nic nie pomagało czyszczenie itp, tylko wymiana na nowy.
  2. Ja myślę że wystarczy w twoim wypadku dokladnie parokrotnie przepłukać silnik, chyba że chcesz mieć 100% pewności i spać spokojnie to rozbieraj i czyść każdy zakamarek - przy okazji może wyjdzie ze jakies lozysko jest do wymiany np :)
  3. A przewody zasilające cewkę? hmm Ciężki przypadek :(
  4. Zawsze możesz sprowadzić - będzie taniej, tylko pytanie czy opłaca się tyle czekać na przesyłkę i część dla mechanika dla zaoszczędzonych 50 zł? Bo podejżewam ze taka będzie różnica miedzy ASO a Ebay czy alieexpres itp. Poszukaj na olx używki w idealnym stanie po 10zł i będziesz miał na już.
  5. Bierzesz do ręki miernik/multimetr ustawiasz na oporność lub też ciągłość obwodu ( piszczek), następnie bierzesz przewodem miernika dotykasz jednego końca fajki a drugim końca przewodu co wychodzi od cewki i patrzysz na wyniki jaki Ci pokazuje, robisz tak z każdym przewodem i następnie porównujesz wyniki lub piszesz je tutaj, a my stwierdzimy czy nie jest przypadkiem za duża rozbieżność liczb. Chciałem powiedzieć że świece w taki sam sposób możesz sprawdzić ale, one sa jednorazowe, tzn mają podkładki przy gwincie uszczelniające, jeśli odkręcisz to tak jak byś odcisnął uszczelkę i należało by ją wymienić, lecz wątpię żebyś ją zdjął i akurat miał taką na zamianę. :) Powodzenia Ps. Przewody doprowadzajace prąd do cewki tez możesz sprawdzić czy przypadkiem nie mają jakiegoś osadu lub nie latają.
  6. Nie bardzo mogę Sobie wyobrazić o jaki luz Tobie chodzi, ale może daj na próbę tulejki/podkladki/pierścienie? Zobaczymy czy ucichnie być może to jest to. Powodzenia! :)
  7. Myślę że powinieneś dodać zdjęcia - chociaż jakiekolwiek bo na chwile obecną ciężko Sobie to wyobrazić co masz na myśli.
  8. Biorąc gaźnik na stół i rozkręcając pokrywę od pływaka, wystaje na środku dysza główna a obok niej NIŻEJ dysza wolnych obrotów. Albo mnie źle zrozumiałeś albo miałem u Siebie jakieś meeega specyficzne motocykle ( i nie tylko).
  9. A widzisz, powiedz jakie części potrzebujesz to może znajdzie się ktoś kto ma, lub pomoże szukać. Napisz dokładne dane oraz co potrzebujesz.
  10. przejrzyj dokładnie cały napęd, głównie śruby oraz zerknij na mocowania osłony łańcucha przykręcanej do wahacza :)
  11. hmm a spróbuj wyciągnąć sprężyny z przednich lag i odwrócić je, być może się wyrobiły już i wpadają w rezonans, z jednej strony są uzwojenia drobniejsze a z drugiej szersze zobacz jak było i daj odwrotnie. Logicznie myśląc to gdy przyspieszasz przód się podnosi i nie ma takiego docisku wiec opona/lagi nie mają pełnego obciążenia, gdy zwalniasz lub hamujesz silnikiem ciężar przenosi się z powrotem na przednie koło. Być może ktoś już przed tobą grzebał w przednim zawieszeniu. kolejna rzecz to sprawdź czy po jeździe bez hamowania zacisk masz gorący lub mocno ciepły, może klocki trą o tarcze bo tłoczki nie wracają? Najprościej było by postawić na koło i wtedy sprawdzić, lecz na 250cc raczej graniczy to z cudem :) Przy hamowaniu ostrzejszym przednim lub tylnym hamulcem takie zjawisko się nasila/zanika?
  12. demonklx - tez myślę że najtańszym sposobem było by wsadzić właśnie mniejsze łożysko. Co do świstu z silnika obstawiałbym łańcuszek rozrządu - być może wyrobiona prowadnica lub rolka napinacza, chyba że jest na laskach nie na łańcuszku. Po za tym nie słyszałem żeby wraz z obrotami wzrastał poziom hałasu, wiec musi być to coś co kręci.obraca się z taką sama prędkością. hmm co to może być :/
  13. Jak możesz to wrzuć tutaj ten schemat/opis to postaramy się pomóc oraz być może przetłumaczyć. Ps. A czy ten spec sprawdził czy dochodzi impuls ze ślimaka, oraz z silnika który idzie do potencjometra od obrotomierza?
  14. Zanim zaczniesz się brać za regulacje luzu zaworowego proponuję sprawdzić fajki oraz przewody WN, być może przy pewnych obrotach i drganiach gubi styk fajka ze świecą co powoduje mili sekundowe przerwy w dostawie prądu, tym samym na ułamki sekund jest wyłączany zapłon. Banalna czynność a już będziesz miał kolejny podpunkt do wyeliminowania. Po sprawdzeniu zdaj relacje. trzymam kciuki! Powodzenia :)
  15. Witam, posiadam silnik 150/180cc? 62 mm tłok wiec raczej 150cc i problem pojawił sie gdy chcę ustawić rozrząd, w załączniku podaję zdjęcia z oznaczeniami wałka w głowicy, ponieważ sa inne oznaczenia na tym wałku niż w skuterkach i silnikach 139FMB. Bardzo proszę o szybką odpowiedź i jednocześnie dziękuję za chęć udzielenia pomocy . Problem rozwiązany,zapamietać na przyszłość nie patrzyć się na brak oznaczeń, krzywkami do dołu byle by były po równo ssący i wydechowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...