Skocz do zawartości

padidar

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KLE 500 2006r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdynia

Osiągnięcia padidar

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Dziękuję Wszystkim za porady . Zrobiłem tak : * wyczyściłem komorę magneta (nie alternatora :) ) * zakupiłłem nowy łańcuszek od rozrusznika, bo w starym nie dało się dokładnie wyczyścić resztek magnesów pomiędzy ogniwami . * zdemontowałem miskę olejową i filtr (nie widziałem żadnych opiłków magensu), * zdemontowałem smok olejowy- był trochę zapchany kawałkami kleju od magnesów, ale brak opiłków magnesów , * zdemontowałem rurki od smarowania (od spodu, z tyłu silnika i w górnej komorze - przy okazji ustawię luzy zaworowe) - wszyskie rurki bardzo dokładnie przedmuchałem sprężonym powietrzem . I to wszystko, teraz tylko poskładać i mieć nadzieję, że będzie OK. Dziękuję za porady Piotr
  2. Komorę alternatora, zębatki rozrusznika i sprzęgło rozrusznika już wyczyściłem najpierw umyłem wszystko w nafcie puźniej ( zastosowałem taki to patent, namagnesowałem mały śrubokręt- przez kilka godzin był przyczepiony do magnesu neodymowego - i wtedy wszystkie kawałeczki przyczepiały się do tego śrubokręta ) . Mam problem z łańcuszkiem od rozrusznika, bo widzę, że małe kawałeczki powchodziły pomiędzy tryby łańcuszka - chyba bezpieczniej będzie kupić nowy ?
  3. Witam Też myślałem, że problem koła magnesowego został poprawiony po 94 roku, ale to zrobili chyba tylko w GPZ, albo ktoś już zmieniał koło magnesowe w moim egzempalrzu i niestety na starego typu :(
  4. Witam Mam pytanko do doświadczonych mechaników . Mam Kawasaki KLE 500 z 2006 r . Posypało mi się magneto , połowa magnesów była oderwana i oczywiście porozkruszana, magnesy rozwaliły mi też cewkę alternatora . Czy jest niebezpieczeństwo, że małe kawałeczki magnesów mogły sie dostać z olejem do silnika i tam narobić bałaganu ? Czy muszę rozbierać cały silnik i go czyścić, czy np: wyczyścić dokładnie komorę rozrusznika, np: wlać olej odpalic maszynę i znów wymieć olej ? Wiem, ze mam do roboty magento i cewkę ale niechcę mieć całego silnika . A może ma ktoś na sprzedaż magneto i cewkę ? Będę wdzięczny na informację . Pozdrawiam Piotr
  5. Dziękuję tak spróbuję, najważniejsze , że wiem , że tam juz nic go nie trzyma :)
  6. Na rozrusznik jest nałożone kółeczko z łańcuszkiem ale ono się porusza zdłużnie po wałku, więc wątpię żeby go jakoś blokował . MOże jest jakaś nakrętka za tym kołem ? albo rozrusznik jest przykręcony na więcej niż dwie śruby do silnika ? albo trzeba go jakoś przekręcić aby go wyjąć ? Proszę o podpowiedź , jeżeli ktoś już go wyjmował . Pozdrawiam Piotr
  7. Witam Mam pytanko w sprawie wyjęcia rozrusznika , jak to zrobić. Mam odkręconą lewą pokrywę, wszystkie kable od rozrusznika poodkręcane (czyli + i -) , magneto pozostawione w silniku. I teraz odkręciłem 2 śruby mocujące rozrusznik i on nie chce się cofnąć, czy trzeba go jakoś przekręcić, czy może jest gdzieś jeszcze zamontowany, a może jest jakiś patent ? Będę wdziećzny za info . Pozdrawiam Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...