Skocz do zawartości

Ciichyy

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kościan

Osobiste

  • Motocykl
    Virago 535, Cagiva w8 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Ciichyy

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, od niedawna posiadam Honde xr 125 4t. Chciałem wyczyścić i wyregulować gaźnik, ale na prawdę nie mam pojęcia gdzie w tym modelu znajduje się regulacja obrotów na biegu jałowym.. Od mieszanki jest na wierzchu na płaski śrubokręt, to wiem. Jedynie co znalazłem i przeczytałem to to, że regulacje obrotów na biegu jałowym przeprowadza się gdzieś w okolicach, czy nawet wajchą od ssania ręcznego, ale czy ktoś mógłby podsunąć tą złotą myśl jak dokładnie? Bo bez tego ani nie ruszę z regulacją i czyszczeniem :wink:
  2. Chciałbym zaznaczyć, że właśnie chodzi o to, że szarpie przy równej jeździe na równych obrotach oraz zdarzy mu się strzelić w wydech, a do tego właśnie przy mocniejszym przyspieszeniu, daniu mu po garach gdy po chwili odpuszczę gazu nie jest możliwe dalsze przyspieszenie, bo zachowuje się jakby zgasł, stracił zapłon, zadusił się i dopiero po chwili gdy prędkość spadnie można dalej jechać To te króćce, prawy na zdjęciu jest właśnie w niewiadomym dla mnie stanie. Lekko zacina w pewnym miejscu przy wkładaniu, lekko czuć, że ma luz i lata ma boki, ale to tak minimalnie, nawet nie milimetr. Ktoś wie który oryginalny?
  3. Więc tak. Wkurzyłem się wczoraj, rozebrałem virażke, zdemontowałem całe gaźniki (leżą na stole operacyjnym :lol:), kupiłem wąż paliwowy, już wymieniłem ten idący od zbiornika do pompy w którym jest filtr paliwa oraz ten idący od pompy do gaźników. Co jeszcze - okazało się, że w jednym króćcu jest nowy oring lekko za gruby, a w drugim brakowało kawałka oringu (kształt podkowy), dziś kupiłem odpowiedni, a ten drugi lekko grubszy zostawiam bo chyba nic nie szkodzi. Króćce od wewnątrz są w dobrym stanie. Zamówiłem już dwa zestawy naprawcze do gaźników te podstawowe, uszczelki, kilka oringów, chyba za około 25zł firmy m-Line. Zauważyłem, że jedna membrana jest w idealnym stanie, ani drgnie, wciskając od góry ma dobre ciśnienie i płynnie wypycha z powrotem natomiast druga membrana jest inna, niby dobra, bez dziur ale jakby podróba, lekko czuć, że na boki chodzi, nie ma takiego ciśnienia przy wciśnięciu i gdy ją wypycha to ma w pewnym momencie chwilowe zacięcie jakby haczyła o coś. Z tymi fajkami i przewodami jak najlepiej to sprawdzić?
  4. Popsikałem plakiem i nic, przeczytałem gdzieś, że psikają też wd40, też popsikałem i też nie słyszałem jakiejś zmiany obrotów. Wyczyściłem raz jeszcze, wyregulowałem poziom paliwa na ok. 14-14,5mm od kreski, na koniec wyregulowałem mieszankę i odziwo najlepsze obroty ma po wykręceniu 2-2,5 obrotu. Jak ostygnie założę nowe świece. Regulację zaworów sam trochę boję się robić, ale jak mam znów dawać mechanikowi który robi wszystko na odpi***ol tak jak ostatnio to wolę jeździć tak jak jest, albo potrudzić się sam.
  5. Witam, Od niedawna posiadam Yamahe XV 535 Virago, lekko zaniedbane, ale do odświeżenia. Przejdę może do sedna sprawy.. otóż Yamaszka ma taki problem, że przy spokojnej jeździe na równych obrotach przy ok. 90-100km/h czuć szarpanie, jakby "hamował, przyspieszał, hamował, przyspieszał" i tak co chwile, jakby mu na moment tchu zabrakło. Drugi problem taki, że gdy mu dam po garach do +100km/h, odpuszczę gazu i znów bym chciał dać to nie ma siły, jakby stracił zapłon, zdławił się i dopiero po chwili znów łapie i jedzie. Ogólnie przyspiesza znakomicie, na wolnych chodzi dobrze, chyba, że na prawdę porządnie go przygrzeje to czasami zdarza mu się raz na jakiś czas zgasnąć przy dłuższym postoju. Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem gaźniki, przedmuchałem porządnie dysze, przepłukałem pokrywy gaźnika benzyną, wyregulowałem poziom paliwa w gaźnikach (jest ok. 13-14mm pod kreską, chyba tak jak powinno być), wymieniłem przewód paliwowy łączący gaźniki, sprawdziłem membrany (są w dobrym stanie), wymieniałem kilka tygodni temu, może miesiąc świece zapłonowe na których przejechałem ok 100km na rozregulowanym silniku i okopciłem je (dziś kupiłem nowe, może coś da..), no i oczywiście wyregulowałem gaźniki. Co zauważyłem.. lekko popękany króciec przy obejmie od cylindra bliżej przedniego koła, pierwszego, a do tego dość stary przewód paliwowy biegnący o ile się nie mylę od pompki paliwa do gaźnika (taki grubszy, z wierzchu chyba materiałowy). Może łapie lewe? Nie mam już sił, aż boję się wyprzedzać, bo przy wyprzedzaniu przeważnie mi zadławi i nie jest to za bardzo bezpieczne. Pomoże ktoś?
  6. ferdekk, ale to tak od razu jakby na pstryknięcie palca łożysko by padło całkowicie? To była chwila kiedy ten dźwięk się pojawił. Ale dziwne jest to, że wczoraj odpaliłem Sendę, trochę pochodziła i po jakichś 3 minutach ten świst zniknął, ale za to słychać lekkie takie jakby stukanie którego dawniej nie było. Dokładnie jakie łożysko mogło paść? enduromaster, byłem u niego i stwierdził, że dopiero po weekendzie na drugi tydzień mogę przywieźć;x GrzegorzMarki, zapewniał mnie, że skrzynia została uzupełniona nowym olejem. Nie wierzę, że mógłby zapomnieć nalać oleju do skrzyni :o Zanim Sendę dałem do tego mechanika przez tydzień szukałem u niego opinii, z wynikiem ma bardzo dobrą - tylko trochę się ceni ;) Sprawdzę dziś i napiszę czy jest olej. Olej jest i co najważniejsze niespodzianka - gwizd minął.. pytałem się pewnej osoby i stwierdził, że może to być spowodowane sklejeniem się sprzęgła.
  7. Witam Was. Po wczorajszym wypadzie w krótszą trasę i po dojeździe do swojej miejscowości w ułamku sekundy napotkał mnie dziwny świst/pisk/gwizd od strony sprzęgła, pompy wody, kopki. Świst ten nagłaśnia się równo ze wzrostem obrotów. Nie będę dużo tłumaczył, więc dodam filmik który obrazuje dokładnie co ją boli: Osobiście zastanawiam się nad tym czy czasami jakieś łożysko nie siadło. Proszę Was o pomoc, bo Senda niedawno od mechanika odebrana z 'przeglądu przedsezonowego' (lewa pokrywa na pewno była ściągana, a pod nią jest właśnie sprzęgło, pompa wody i kopka) i wymianą uszczelniaczy w lagach, a tu znów coś :x Pozdrawiam, liczę na szybką odpowiedź!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...