Skocz do zawartości

mort3n

Forumowicze
  • Postów

    912
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mort3n

  • Urodziny 08/17/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Z nad morza

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha YZ426F '02
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mort3n

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów (23/46)

0

Reputacja

  1. Sprawdź najpierw czy korek jest sprawny, czy otwiera się przy odpowiednim ciśnieniu i czy gumki pod korkiem są całe. Jeżeli zgubiłeś tyle płynu, a nie widać wycieku obstawiam tą opcję.
  2. No a jeśli zrobi serwis, a okaże się że np. króciec jest pęknięty albo jest uszkodzona śruba składu mieszanki to co wtedy? Poza tym w takich motocyklach jest serwis na bieżąco, to nie zwykły szosowy motocykl w którym wymienia się olej raz na sezon i sprawdza zawory co dwa.. Jak robi się czerwona rura to jest zbyt uboga mieszanka i temperatura spalania wzrasta, piszę Ci to chyba już trzeci raz i na tym zakończę bo nie chce mi się już tego opisywać jak krowie na rowie. Poza tym tak jak napisał Jackass, gaźniki się ustawia pod dany silnik, to co robisz mija się z celem.
  3. Na Twoim miejscu zostawił bym tego GSR'a i do kompletu dokupił tylko DRZ. Jest lekki, pojeździsz sobie na luzie w terenie i 10 tysięcy powinno Ci starczyć na dobry egzemplarz.
  4. Diper z K2 rozrobiony w atomizerze, a jak dużo tłustego syfu to kup najzwyklejszy zmywacz do hamulców i to Ci wszystko wyczyści.
  5. Nijak ma to się do tego, najpierw trzeba znaleźć usterkę, a nie pchać się w eksploatacyjne rzeczy które nie mają ze sobą nic wspólnego. Masz za dużo powietrza w mieszance dlatego się grzeje, sprawdzałeś szczelność króćców? Śruba składu mieszanki w porządku? Jak nie masz pojęcia to oddaj to do kogoś kto się zna bo narobisz sobie więcej szkody niż pożytku.
  6. Setka w 2-takcie? Nie lepiej rozejrzeć się za jakimś 4 suwem jeżeli nie planujesz uprawiać typowego hard enduro tylko chcesz pośmigać sobie w terenie.
  7. Jeżeli chodzi na ssaniu to ma za dużo powietrza, sprawdź w pierwszej kolejności szczelność króćców i airboxa, potem gaźnik, najlepiej przeczyścić go po takim czasie postoju.
  8. Ja coś słyszałem że w jakimś HD była też jakaś niebezpieczna usterka i były przez nią wypadki ale HD to wszystko kamuflowało.
  9. Skoro celujesz już w F650 jako typowe enduro to może odpuść sobie temat.
  10. Nie jest to typowe enduro tylko dual sport no ale da, ale wątpię że Ty dasz radę skoro to Twój pierwszy motocykl.
  11. 50 tysięcy bez remontu? To nawet DRZ'ta którą ciężko zakatować tyle Ci nie wytrzyma.
  12. Ogólnie stożki to najgorsze gówno jakie może być, nie da się tego prawie nigdy dobrze wyregulować.
  13. http://www.gearingcommander.com/ Sprawdź czy jest tutaj Twój.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...