Skocz do zawartości

pkali360

Forumowicze
  • Postów

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polska

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha YZ 250 F
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1063 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pkali360

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

1

Reputacja

  1. Zacznij od zmiany korka od chłodnicy oraz wyczyszczeniu i wyregulowaniu gaźnika, przestawieniu go na bogatszą mieszankę w paliwo. Jeżeli chodzi o FCR to mieszankę na wolnych obrotach ustawiasz np. WYKRECAJĄC śrubę te z dołu gaźnika (wtedy będzie właśnie więcej paliwa czyli nie będzie tak gorąco). Chodź ten KEIHIN to chyba bardziej skomplikowany gaźnik i regulacja nie polega tylko na kręceniu tą śrubą, gdzie wielu ludzi jest przekonanych by zostawić na 1,5 obrotu bo tak jest najlepiej XD Ale najlepiej żebyś to dał komuś do roboty bo z tego co widać samemu chyba tego nie ogarniesz. Przyczyn może być jeszcze wiele tak jak wyżej napisane.
  2. W tym przypadku po zmianie dwóch walków ciągle było to samo. Właściciel na mnie najeżdżał i postanowiłem że kupię jeszcze jeden używany... Zaczął normalnie kręcić jak ręka odjął.
  3. Potencjometr masz na myśli pewnie TPS choć z doświadzenia wiem, że w gaźnikach nawet po jego odpięciu nie powinny dziać się takie rzeczy. Może moduł padł? Świeca?
  4. Sprawdź na początek podstawy tzn. świeca i luz zaworowy.
  5. Witam, czy ktoś wie czy w tym motocyklu ( rocznik ok 91 ) tryb wału ten widoczny na zdjęciu przed łańcuszkiem jest na klinie ? Potrzebuje wymienić łańcuszek, a kupiłem już zakuty więc trzeba to ściągnąć. Zdjęcie poniżej.
  6. Witam sprzęt jak w tytule rocznik z tego co pamiętam 2006 już na wtryskach. W yamaszce podczas jazdy wyskoczył błąd 46, brak ładowania, a aku padł do zera. Po diagnozie i wymianie statora ładowanie się polepszyło ale nie jest takie jak potrzeba. Nie przytoczę teraz dokładnych wartości ale było poniżej 13V przy ok 5tys obrotów. Pobór prądu to nieco ponad 10 amper, mierzone również przy odłączonych odbiornikach ( ładowarka, światła, nawet "ominięta" pompa paliwa) Regulator sprawdzony na akumulatorze zewnętrznym niepodłączonym do motocykla - ładowanie ponad 14V. Czy może ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Dodam, że na wiosnę były problemy teoretycznie z jedną cewką ( nie pamiętam numeru błędu) ale został zmieniony moduł, immo i stacyjka i sprzęt odżył. Może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie?
  7. Motocykl nie mój tylko takiego chłopaszka.. dziwi mnie to, że motocykl ma tylko na piątce.. Luzy oczywiście sprawdzę i filtry ale wątpie, że to pomoże.
  8. Ale to się dzieje cały czas tylko i wyłącznie na 5tym biegu... filtr sprawdze temu chłopakowi przy okazji luzów zaworowych, z tego co wiem wymieniany był dosyć niedawno. Obsługe co masz na myśli prócz podstawowego serwisu jak np olej z filtrem?
  9. Witam, pacjent yamaha Mt 125 2017 ,z tego co wiadomo bliźniaczy silnik jak w yzf-r 125. Problem polega na tym ,że na 5 biegu moto wkręca się tylko do 8 tys obrotów. Prędkość maksymalna przez to zmniejszyła się z ok 115 do 100 a spalanie wzrosło z 2,2 do 2,9. Wcześniej motocykl działał okej. Prócz tego niema żadnych innych objawów. Po podłączeniu texy i skasowaniu błędów gdzie wcześniej wyświetlał się błąd od tps oraz czujnika przechylenia,chęci juz się nie pali. Więcej zbytnio nic nie grzebane ale wkrótce zostaną sprawdzone luzy zaworowe i kilka drobniejszych rzeczy. Błędy jak narazie nie wyskakują znowu. Czy ktoś miał podobny przypadek ? Chodzi mi po głowie uszkodzony moduł. Jeżeli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia do chętnie wysłucham.
  10. Wszystko ok ale to 2t więc paru części z Waszych odpowiedzi tam brakuje 🙂
  11. Kolega postawił tam przecinek. Chodziło pewnie o to, że dysze myte w ultra.
  12. Różnie to o jeden ząbek możę być. Może byc problem z rozruchem lub dziwnym działaniem silnika. Co za problem ściągnąć wszystko i sprawdzić? Wiem, że jest trochę roboty ale z dwojga złego wybrał bym sprawdzenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...