-
Postów
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Tarnów
Osobiste
-
Motocykl
cebula1000r
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia pamoz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Honda cbr600 f4 Problem ze ssaniem
pamoz odpowiedział(a) na Bennywigry temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Prawdopodobnie nic się nie zepsuło,tak ma być.Jak temperatura otoczenia jest wysoka ssanie podciąga się do połowy albo wcale.Patrz" user manual" -
A od kiedy problem się pojawił ?.Czy to nowy zakup?.Niedawno miałem identyczną sytuację w identycznym(nowo kupionym) gsxr k7 syna ."Wsuwało" akumulator po kilku dniach stania.Przyczyną był lokalizator GPS.Prąd identyczny jak u ciebie.Może masz gdzieś zakopany w moto i nie wiesz :dry:
- 11 odpowiedzi
-
Na allegro jest jeden "miszczu" od kluczyków ,programowania itd.Poszukaj ,znajdziesz :) .Pogadaj z nim.Odnośnie szyfrowania ,być może komp tylko 4 może dodać,ALE dowiedziałem się całkiem niedawno ,że kluczyk można klonować, wtedy komp widzi go jako jeden i ten sam .Można dorobić ich dowolną ilość :laugh: .Tak że honda wcale się nie postarała.
-
Kluczyk jest przypisany do danego immobilizera i tylko z nim będzie gadał . Chip transpondera w twoim kluczyku powinien być z prawej strony tego pustego miejsca .www.youtube.com/watch?v=db0ee6u7CjQ
-
dopuszczalne wydłużenie łańcucha
pamoz odpowiedział(a) na konrad1f temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
To co podałem dotyczy gsxr k6/k7 .Widać przecież :) .(drobnym maczkiem nad zdjęciem) -
dopuszczalne wydłużenie łańcucha
pamoz odpowiedział(a) na konrad1f temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Proszę uprzejmie. :rolleyes: -
W Hornecie jest oryginalnie (przynajmniej te składane we Włoszech tak mają,mój ma) regulator Ducati Energia .A w service nanualu jest podane napięcie ładowania tak samo jak u ciebie tj.przy 5000 obr 15,5V.Więc ?.Najwyżej będzie piękna katastrofa :-D.Jak się boisz to daj w szereg z ładowaniem diodę prostowniczą i będziesz miał 0,6V mniej.
-
Honda Hornet 600 niskie obroty jałowe
pamoz odpowiedział(a) na leviatanm temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Patrz od spodu gaźników ,mniej więcej po środku.Żółte pokrętło. -
Jak usunąć dziury wywiercone w plastiku
pamoz odpowiedział(a) na abrakadabra66 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Najlepiej do spawacza plastiku .Niektóre plastiki np polipropylen (np.nadkola u mnie w hornecie) praktycznie nic nie klei.ABS (owiewki) lepiej klejem cjanoakrylowym i wzmocnić tkaniną szkalną albo węglową.Żywice słabo kleją plastik. -
Honda Cb 600F - Straciła moc, brak przyśpieszenia po braku paliwa. POMOCY !
pamoz odpowiedział(a) na smokusismoku temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ten rocznik nie ma pompy,to gaźnikowiec. -
Motul motocool expert
pamoz odpowiedział(a) na Pucek12 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Oba są podrabiane. :laugh: .Tak na serio to miałem też dwa różne opakowania .Rożnica była w opisie jeden był do -25st. drugi jeszcze niżej ,coś koło -30st.Wątpię by były podrabiane,oba kupowałem w autoryzowanym sklepie. -
Czujnik / włącznik światła stop - jak sprawdzić?
pamoz odpowiedział(a) na Qadrat temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
U siebie w poprzednim moto wymieniałem taki.Tak ma trysnąć płynem po wykręceniu czujnika i naciśnięciu dźwigni.Jeżeli tak jest i hamulec działa poprawnie to ciśnienie w układzie hamulca i czujnika być musi.Poległy styki,tylko wymiana. -
Drogi Romku125.Te żarówki z linków... :laugh: . Załóż i zobaczysz czy nie widać różnicy z normalną standardową . Jeżeli już bardzo chcesz coś rzeźbić to raczej na power led.ALE dochodzą problemy ,typu jak to zasilić (duży pobór prądu) =dedykowany sterownik,jak odprowadzić ciepło,jak upchnąć to z radiatorem itd Przerywacz to pikuś.Nie wspominając ,że dalej to nielegalne.Po pierwsze tak jak wyżej ktoś napisał istnieje groźba utraty dowodu rejestracyjnego.To jednak nic , gorsza sprawa jeżeli dojdzie do kolizji z Twoim udziałem .Cwaniaki z towarzystwa ubezpieczeniowego nie odpuszczą takiego prezentu .tj .niezgodne z przepisami oświetlenie.Mam nadzieję że domyślasz się o czym mowa.Tyle w temacie.
-
Jeżeli wsadzisz do lampy inne źródło światła to ta homologacja traci ważność ,a Ty tracisz przegląd rejestracyjny :laugh: .Przeczytaj ten link co podałem .Są tam oznaczenia na reflektorze Np.HCR to światło drogowe i mijania z.....HALOGENOWĄ żarówką ,a nie diodową ,ksenon czy bóg wie co jeszcze.Co do kierunków ,to choćbyś kupił najlepsze diody i światło było idealne niczego to nie zmienia.
-
Kolega towwdie dobrze Ci mówi.Nic nie możesz zmienić w lampie.Ma być takie źródło światła jak producent i badanie homologacyjne przewiduje.O ile na kombinacje w pozycyjnych i kierunkach na przeglądzie przymykają oko to główne jest nietykalne.Praktycznie sprawdzone :rolleyes: .Tutaj masz ciekawy wątek:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/152791-policja-i-problem-z-lampa-glowna/ poczytaj sobie.