Skocz do zawartości

kiler

Forumowicze
  • Postów

    5990
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    85

Ostatnia wygrana kiler w dniu 27 Października 2022

Użytkownicy przyznają kiler punkty reputacji!

1 obserwujący

O kiler

  • Urodziny 10/20/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    BMW S1000RR V-strom1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

10134 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kiler

PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu

PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu (40/46)

261

Reputacja

  1. nie wierzę Myślisz że wentylator zbija obroty ?? 🥺
  2. Aż takich szczegółów to nie pamiętam . F2 miałem jakoś tak z 20 lat temu 😉
  3. ja miałem F2 i u mnie wszystko działało jak trzeba . fakt -nie robiłem tych sprzętów ..... naście tylko jeden mój i jeden kumpla Oczywiście jest szansa że jeden na 10 będzie dawał rożne niepożądane objawy Kupując taki od FZR DELIKATNIE nie pasują otwory montażowe na śruby ale to kwestia wiertarki i minuty na poprawkę tak wygląda napinacz jaki mam na myśli - widać że jest on typowo mechaniczny , zwykła sprężyna i zapadka
  4. Ale co zmienia posiadanie lub nie przez ciebie oleju w głowie ?? Jesteś wstanie zagwarantować że odpowiednią dozą oleju (w silniku czy w głowie ) na ulice prosto pod koła nie wyskoczy Ci pięcioletnie dziecko za piłką lub dziadek 80+ na rowerze nie wjedzie prosto pod Twoje koła ??? czy milion innych rzeczy których nie jesteś wstanie przewidzieć
  5. Co myślę? Uzywany napinacz do fzr obstawiam że bedzie niewiele droższy niż te podkladki 😉 Chcesz drutem naprawiać łańcuch albo spawać ramę migomatem - twoja spawa. Tylko po co pytasz jesli znasz odpowiedź?
  6. co grozi ?? W pierwszej kolejności wyślą cię na obowiązkowy kurs używania google a w następnej na kurs obsługi wyszukiwarki forumowej A później to już normalnie - najpierw krzesło później śmiertelny zastrzyk a na koniec w zależności od wyroku sądu rozstrzelanie lub powieszenie
  7. Te napinacze to najsłabsza część tego silnika . Wiele lat temu miałem taką CBR i u mnie na dłuższą metę pomogła jednie wymiana na uzywany napinacz z FZR . Teraz dostępne są jakieś niby poprawione ale kiedy ja miałem ten moto ich nie było i nie mam zdania o nich
  8. ale po co chcesz uprawiać druciarstwo jak masz napisane co zrobić - wymienić sprężynę Co prawda nie napisałeś o jaki moto chodzi ale obstawiam że sprężyna nie będzie kosztować majątku
  9. złoty środek to przełożenie fabryczne . próba zwiększania v-max chociaż nie zawsze nie zawsze musi się udać 🙂zawsze spowoduje zmniejszanie mocy na kole Będzie najłatwiej i najtaniej kiedy spróbujesz dać przednią zębatkę o ząb większą i sprawdź czy cię to satysfakcjonuje (moim zdaniem nie ) Nie bardzo wiem czego oczekujesz od motocykla który ma coś koło 13 czy 15 KM Nie ma cudów żebyś z tego "wycisnął" coś zdecydowanie lepszego/szybszego Chcesz lepsze osiągi - pozostaje tylko zmiana motocykla
  10. A ty myślisz że przełożeniami da się zwiększyć v-max nie tracąc mocy "na dole" ?? Takie rzeczy tylko w Erze
  11. olej dostaje się do układu chłodzenia . najczęściej przyczyną jest uszczelka pod głowicą
  12. Sory ale jeśli ktoś pyta jak ustawić poziom paliwa to świadczy o jego wiedzy . Na czym polegało jego czyszczenie ?? Opłukałeś go z zewnątrz czy rozkręciłeś i złożyłeś na zasadzie " to chyba będzie tu a tamto raczej w innej dziurce " ?? Naprawdę oddaj to komuś kto się zna bo narobisz sobie dużo więcej szkody niż "zarobisz" przez samodzielną prace
  13. Zamiast pytać na forum (bo każdy diagnosta może mieć inne zdanie ) podjedź do dwóch , trzech stacji i zapytaj bezpośrednio diagnostę tam gdzie ci odpowiedzą że przejdzie jedź i załatw
  14. poczekaj bo ja nie nadążam Co cię zniechęciło ?? To że 15 letni motocykl miał coś tam pomalowane czy coś innego ??
  15. Gdzieś zasysa "lewe powietrze"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...