-
Postów
951 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O KML
- Urodziny 12/15/1981
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
Zgadnijcie
-
Skąd
Warszawa-Natolin
Osobiste
-
Motocykl
GSXR 1000
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
5816559
-
Strona www
http://www.xl600.go.pl
Ostatnie wizyty
453 wyświetleń profilu
Osiągnięcia KML

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów (23/46)
0
Reputacja
-
Honda XL 600R '85 PD03 - zblokowana, czy nie?
KML odpowiedział(a) na GENAS_PMI temat w Mechanika Motocykli Weteran
Zdejmij gaźniki i zajżyj w króćcę czy nie ma wkładki , poszukaj na necie gdzieś jest opis blokad na przykładzie 650ki. Pamiętam że były trzy rzeczy , wkładka w gaźnikach , wkładka w wydechu i coś jeszcze. -
Brałem u nich XR650R dwa sezony temu , obecnie ją sprzedałem ale przez dwa sezony z motocyklem absolutnie się nic nie działo. Wtedy mieli kilka sztuk XRek bo sami latali nimi na wyprawy.
-
Woodstock 29.07-2.08.2015
KML odpowiedział(a) na Boanerges-Jastrząb temat w Zloty, imprezy, przejażdżki
Praktycznie na przeciwko małej sceny Było kozak -
Jak w temacie , sprzedam swojego dzika , więcej info poniżej : http://olx.pl/oferta/honda-xr-650-r-enduro-supermoto-wa-wa-CID5-IDaHBrx.html#cd636efb86 Motocykl można kupić w dowolnej konfiguracji
-
kilka enduro do oceny, ogłoszenie
KML odpowiedział(a) na dragon247 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Jak jesteś w stanie dopożyczyć od kogoś trochę kasy to swojego Kata mogę Ci puścić , tylko nie wiem czy interesuje Cie taki zamiatacz. -
miałem kiedyś podobnie w KX-e , tłok był do wymiany
-
Jak w temacie , moto nie styrane , najlepiej w oryginale , może być z dwoma kompletami kół SM i Enduro ,
-
Nie musi być to specjalny przełącznik , wystarczy zwykły on/off , dobrze jakby był wodoodporny.
-
Mówi się tak, jak dbasz to tak masz, jeżeli będziesz sumiennie serwisował motocykl to nie powinien sprawiać Ci kłopotów. Wymiana oleju z filtrem i kontrola luzów zaworowych co 10 mtg , czyszczenie filtra powietrza im częściej tym lepiej (czyli co jazdę). Nie wiem z którego roku chcesz kupić SXF-a , starsze miały regulację zaworów na śrubach co jest łatwiejsze i wykonujesz za pierwszym podejściem, nowsze maja zawory na płytkach więc jeżeli wymagają regulacji to musisz jechać do sklepu kupić odpowiednie płytki (płytkową regulację za to wykonuje się rzadziej, w sensie nie wymaga tak częstej wymiany płytek jak regulacja śrubami). Co do KTM-a na płytkach, moim zdaniem łatwiej się reguluje niż np CRF bo odchodzi Ci wyciąganie napinacza i ściągania łańcucha rozrządu, w KTM wałki są napędzane kołami zębatymi więc je tylko odkręcasz i wyjmujesz, rozrząd zostaje na głównym kole napędzającym.
-
Skaj antypoślizgowy , szukaj w hurtowniach z materiałami.
-
Wypas fura , a z arkapem wygląda dużo lepiej
-
Gania ktoś po miękkim w Wa-wie i okolicach bo nie znalazłem tematu z ustawkami?
-
Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525
KML odpowiedział(a) na Nitomen temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Szczerze powiedziawszy miernikiem nie sprawdzałem czy ładowanie tam jest, u mnie z akku problemu żadnego nie ma. Podładowuje tylko profilaktycznie co 10-12 Mth. -
Witam Do sprzedania motocykl marki KTM SX-F 450 , rok prod 2008r. Motocykl pod koniec 2012 r został oddany do serwisu KTM-a w Łodzi i przeszedł tam całkowity remont. W silniku oraz zawieszeniu zostało zrobione wszystko co wymagało wymiany, nowy cylinder, tłok zwiększający kompresję , zawory, łożyska, wszystkie pompy,kompletne czarne sprzęgło wzmacniane. Całe zawieszenie przód oraz tył przeszło również gruntowny serwis, uszczelniacze, oleje, łożyska w kołach,wahaczu i amortyzatorze itd. Wszystkie części użyte do remontu to oryginały KTM , nie zamienniki. Został założony również nowy napęd, najmocniejszy DID oraz obie zębatki (tylna najdroższa jaka była aluminiowo-stalowa) Od remontu do kwietnia tego roku zostały wyjeżdżone 3 zbiorniki paliwa (spokojna jazda - docierania silnika). W kwietniu na rozpoczęcie nowego sezonu KTM otrzymał : - Manetki progrip - Nowe opony przód i tył (Dunlop) - Licznik motogodzin - Odpowietrzniki lag - Okleiny na felgach - Wzmocnienia chłodnic - Osłonę na kolektor wydechowy - Filtr powietrza (mam dwa na wymianę - Twin Air) Obecnie wszystkie powyższe podzespoły mają przejechane 16 Mth, przy 12 Mth był wymieniony olej z filtrem, oraz ustawione luzy zaworowe. Dodatkowo na wyposażeniu motocykl posiada - Kute niełamiące się klamki (ZETA) - Osłony rąk - oryginał KTM - Oryginalna lampa przednia KTM od modelu EXC (światło krótkie i długie) - Osłona pod silnik z Carbonu (firma ProCarbon) Motocykl zadbany, eksploatowany na czas i na najlepszych częściach i olejach, używany amatorsko, nie do zawodów, brak jakichkolwiek luzów. Silnik piekielnie mocny, na każdym biegu idzie na koło, dwie mapy zapłonu, pracuje równo, odpala idealnie ciepły czy zimny. Motocykl można obejrzeć w Warszawie, cena jaka mnie interesuje to 13900 ale jest do negocjacji.
-
Taka praca na wolnych obrotach to normalne, mój Kat też pracuje jakby miał się zaraz rozlecieć choć jest po całkowitym remoncie. Niestety silniki wyczynowe tak mają , nie ważne czy to KTM, Honda czy Suzuki, trzeba się po prostu przyzwyczaić , podczas jazdy już zupełnie tych dźwięków nie słychać.