Skocz do zawartości

jannikiel

DesmoManiax DOC Poland
  • Postów

    4919
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    57

Ostatnia wygrana jannikiel w dniu 8 Maja

Użytkownicy przyznają jannikiel punkty reputacji!

O jannikiel

  • Urodziny 07/19/1967

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Ducati, motocykle,mechanika motocyklowa, wyscigi motocyklowe, enduro, moto z koszem
  • Skąd
    Łomża

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati: 6 sztuk
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    889903258

Ostatnie wizyty

7037 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jannikiel

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec (37/46)

149

Reputacja

  1. Le Mans: Trochę szkoda Quartararo- 4 miejsce, ale za to Aldeguer w końcu debiutant na podium Sprint MotoGp.... a z przodu MM i AM, Pecco tym razem znów out i zielona trawka... Główny wyscig MotoGp, arcyciekawy, ale i z takim zamieszaniem, że trudno było się połapać, kto i gdzie jest na jakim miejscu.... Dla porządku wygrał Zarco, przed MM93 oraz Ferminem Aldegerem...reszta jest historią, którą trzeba samemu obejrzeć....
  2. Niestety masz rację... W deklu chyba jest otwór ,zaślepka żeby można było kręcić wałem, da się zakręcić wałem czy lipa ( proponuję wykręcić świecę, będzie łatwiej, jak nie to wykręcić swiecę i po wrzuceniu ostatniego biegu, zakręcić kołem, da się obrócić wałem ? Jak nie potrzebna weryfikacja silnika i sprawdzenie wszystkich części i ewentualna wymiana na nowe... Proponuję posłuchac specjalistów na temat silników w motocrosie
  3. Wygląda na MZ ES 250, ale głowy nie dam uciąć...jak ma schowek z dużą dziurą od filtra powietrza to chyba kierowcy
  4. Hmmm... szukam pomysłu na przednie zawieszenie... Ma ktoś jakiś pomysł? Zawias tak zrobiony, że w lewej ladze jest dobicie a w prawej odbicie...ja poluzowałem nakrętki sprężyn na max oraz dobicie i odbicie na soft...trochę lepiej ale i tak, podczas przejeżdżania dziur z dużą szybkością wali po łapach- jak deską i potrafi zszimmować - ale niegroźnie.. Kupiłem olej 2,5W i chcę wymienić bo oryginał jest 5W - by zaworowanie przebiegało szybciej... kolejnym moim pomysłem jest zamiana 2 tulei - tych z tworzywa - na odpowiedniej wielkości sprężyny i włożenie między sprężyny podkładki dystansowej.... sprężyny wchodzić będą więcej w pracę, bo oryginalna ograniczona jest tymi tulejami- tuleje się nie uginają... 😉 Inna sprawa, że może same sprężyny wymienić pod moją wagę 72-75 kg... bo tam są chyba od 80 kg +
  5. Za to główny wyścig był ciekawy, i pytania typu : kto może powstrzymać MM93 - chyba sam MM, wydają się być prawdziwe.... Szacun dla Quartararo...ale i dla Alexa Marqeza....
  6. Przecież to stary wyżyłowany, wyeksploatowany, cross, tam mogło stać się wszystko... Idę po kulę do sąsiadki, może coś wywróży...
  7. Ciekawie się zapowiada Hiszpania, ciekawie... Quartararo pole position wraz z rekordem.... WoW Niestety w Sprint MotoGp - za szybko panie za szybko i nie ukonczył .... szkoda Fabio... Reszta jak zwykle MM, AM, PB....
  8. Skoro długie nogi i nauka - myślę, że Yamaha Tenere 700 będzie najodpowiedniejsza...silnik sprawdzony i praktycznie bezproblemowy...
  9. No dobra... a jak oceniacie wyścig w Katarze.... Trochę mnie już męczą te dziwne przepisy, to za małe ciśnienie, to za duże... Szkoda mi Vinialesa...
  10. Hhahahahhahah.... Jedno trzeba przyznać Toprakowi - nie certoli sie przy wyprzedzaniu, nawet kosztem zabrania rywala, no ale atomowe hamowanie to będzie chyba legendarne...
  11. No nie wiem, no nie wiem... 1 wyścig-Toprak 321 Bulega 319 Superpole Race - Toprak -320,6 Bulega 320,6 2 wyścig - Toprak - 321,5 Bulega - 317 Restarted 2 - Toprak -319 Bulega- 316 🙂
  12. Hehehe... Zmniejszyłem napięcie tylnej sprężyny, tłumienie dobicia i odbicia na max soft i od razu inaczej sie jedzie... Jeszcze z przodem, cóś trzeba zrobić mam parę pomysłów... no i poczekam, aż ktoś wymyśli spokojniejszą dodatkową mapę, narazie trzeba delikatnie obchodzić się z gazem.. Zrobiłem 2500 km i nadal chcę się jeździć... Generalnie moja przeróbka, to taka techno-nowoczesna forma Scramblerów lat 60-tych, co prawda Ducati ma w ofercie takowe i nie tylko Ducati, ale jak się popatrzy na masę tych motocykli, czar Scramblingu pryska szczególnie jak masz do wyprowadzenia motocykl pod górkę z piwnicy garażowej... Kiedyś scrablerki były sporo lżejsze, miałem Hondę CL 350 Scrambler ważyła ok. 150 kg...czyli jak obecnie Hyper 698 SCR...
  13. Toprak ma wspomaganie w postaci kastrowanych (znów) Ducati... niestety, i znów źle skonstruowane przepisy... a można przecież prosto i zwyczajnie... _ np nie przekraczanie 220 KM mocy ( pod rygorem dyskwalifikacji), a mozesz mieć i 12 cylindrów...i 40 tys obr... hamownie sygnowane FIM i koniec kropka...podobnie postulowałem i w czasach, gdy Rea miał wspomagacza w postaci kumpla - dyrektora technicznego i jego kawasaki mogło mieć niedozwolone części, a Ducati- skastrowane z 62mm do 55 gardziele oraz wloty powietrza, efektem było wycięcie tego z czego Ducati słynęło- mocne i stabilne wyjścia z zakrętów...i to był koniec dużego L-twina... a Supersportach widziałeś co się dzieje...? Ducati kastrowanie do 75 % otwarcia przepustnic, a R9 - tego nie ma...efekt - w zeszłym roku Huertas mistrzem, a w tym roku Ducati 5,6 miejsce.... a można byłoby podobnie 120 KM na kole i taka sama masa, obojętnie ile cylindrów, i obrotów... M.Marqez gleba, i bedzie jednak zjeżdżał.. Wygrał Pecco, przed Alexem Marqezem, i Fabio DiGia....
  14. Na Marqezów chyba bata nie ma...
  15. To jak obstawiamy kolejny weekend.... Marqezy + Pecco, czy Pecco i Marqezy? Może będzie padać... dawno nie padało....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...