Skocz do zawartości

jannikiel

DesmoManiax DOC Poland
  • Postów

    4970
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    63

Ostatnia wygrana jannikiel w dniu 23 Sierpnia

Użytkownicy przyznają jannikiel punkty reputacji!

O jannikiel

  • Urodziny 07/19/1967

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Ducati, motocykle,mechanika motocyklowa, wyscigi motocyklowe, enduro, moto z koszem
  • Skąd
    Łomża

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati: 6 sztuk
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    889903258

Ostatnie wizyty

8520 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jannikiel

MOTOCYKLISTA - znikający punkt

MOTOCYKLISTA - znikający punkt (38/46)

168

Reputacja

  1. Kurde w Moto3 koszmarna kraksa, Rueda i Detwiller zabrani smigłowcami do szpitala No i nadal nic nie wiadomo o stanie zdrowia... Pecco musiał się wycofać, z powodu braku powietrza w tylnej oponie ( przebicie, uszkodzona felga??), jechałna 3 miejscu i na 3 okrążenia przed końcem... szkoda... No i w Moto2 sytuacja się skomplikowała, nowym liderem został D. Moreira z przewagą 9 pkt. nad Gonzalezem...
  2. Bulega ma pojechać 2 ostatnie rundy, podobno.. ciekawie, czy coś więcej pokaże niż ostatnio Iannone ? Pecco w Malezji kiepsko jechał, ale wyszedł z Q1 i zdobył pole position... ale ciekawe, czy na GP 25, czy to GP 24 ubrane w owiewki 25 ? Hmmmm... Może być ciekawy wyścig...
  3. Piasek, zrób parę tankowań 98 może, a potem na dłuższy postój też, by w przewodach było jak najmniej etanolu... w sumie, to i zbiornik na zimę zdałoby się osuszyć...
  4. sporo rzeczy psuje się od stania, np. uszczelniacze lag...
  5. listwa do czyszczenia, z reguły tam niskie wartosci sa... serwisówke szukaj na carlsalter.com
  6. Słuchajcie, sprawa dość prosta do wyjaśnienia... Wszystko musiało być idealnie spasowane, bez luzów, amortyzatory przednie całkowicie sprawne i oczywiście proste...a kiedyś chłopaki jeżdzili z reguły na cyku, i się wywalali, a dość łatwo było skrzywić ramiona tego wahacza, a krzywiły sie do tyłu...teraz dodac do tego należy problem z właściwie utrzymanymi amortyzatorami z przodu... Najczęściej dochodziło do tzw shimmi z reguły podczas ostrego hamowania przodem...
  7. Izo, ale kranik też, bo jak podciśnieniowy, powinien trzymać, chyba, że ma pozycję PRI i był na nią przestawiony, jak zwykły bez podciśnienia, to na OFF tez powinien trzymać... ale z praktyki to wiem, że trzeba tam zajrzeć, + gaźniki... Aha ja ten dekiel bym zrzucił tak czy owak i sprawdził o co kaman... P.S Na dłuższy postój zalecałbym zrzucenie paliwa ze zbiornika oraz z komór pływakowych...
  8. Proszę się zapoznać z filmikiem i dobrze zapamiętac...miłego oglądania....
  9. Przednie koło w górę i trzeba sprawdzić, może się łozysko trafiło felerne ( bywa), bo sama wymiana nie jest szczególnie skomplikowana...ewentualnie za mocno ściśnięte - co się zdarza.... Ja bym to sprawdził...
  10. Sprzedajemy przeglądaj, mam tam wystawione pojazdy 😉 Huehuehue
  11. Mam podobny temat u kuzyna mej kobity w Transalpie, juz rozebrane sprzęgło, no i trza zamawiać tarcze....
  12. Odkopuję temat 🙂 Posiadam 2 Cagivy Elefant , jedną 350 z silnikiem M600 ( mój prototyp), oraz Cagiva Elefant 750... Jeździ się fajnie i przyjemnie, "małą" zrobiłem ok. 40 tys km z czego 70-80% w terenie, dużą też już zrobiłem sporo km... Wad nie ma, może jedynie coś co jest ich charakterystyką, "mała" bardziej w teren- bo ma kółka 21/17, duża w terenie też daje radę, ale już trzeba odpowiednio się przygotować.. Jedynym problemem w moim przypadku to wypychanie ich z mojej piwnicy, dlatego kupiłem i przerobiłem trochę pod kątem szwędania się w terenie: Ducati Hypermotard 698, zmieniłem w nim koła na 19/17 oraz założyłem skarpety na przód i tył + osłonę silnika... Dzisiaj, miałem tez test prawdy jeśli chodzi o porównanie wagowe Cagiva aka japonia... Honda Transalp na gaźnikach z połową paliwa jest cięższa niż Cagiva Elafant 750 z pełnym zbiornikiem - test - wypychanie z mojej piwnicy... P.S. Kurde, Cagivami w tym roku praktycznie jeszcze nie jeździłem - a dlaczego - pkt wyżej- Hyper 698 - 150 kg to jednak mało... hihihihihi...
  13. Zdarza się, chcesz 100 % motocykl, trzeba kupić nowy w salonie, lub zakupić stare Superbikowe Ducati np. 748/916/996/998/999 ( nie 1098 bo tu tylko wersja R ma "pancernąą" ramę)... Taka prawda...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...