-
Postów
4919 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
57
Ostatnia wygrana jannikiel w dniu 8 Maja
Użytkownicy przyznają jannikiel punkty reputacji!
O jannikiel

- Urodziny 07/19/1967
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
Ducati, motocykle,mechanika motocyklowa, wyscigi motocyklowe, enduro, moto z koszem
-
Skąd
Łomża
Osobiste
-
Motocykl
Ducati: 6 sztuk
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Telefon
889903258
Osiągnięcia jannikiel

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec (37/46)
149
Reputacja
-
Le Mans: Trochę szkoda Quartararo- 4 miejsce, ale za to Aldeguer w końcu debiutant na podium Sprint MotoGp.... a z przodu MM i AM, Pecco tym razem znów out i zielona trawka... Główny wyscig MotoGp, arcyciekawy, ale i z takim zamieszaniem, że trudno było się połapać, kto i gdzie jest na jakim miejscu.... Dla porządku wygrał Zarco, przed MM93 oraz Ferminem Aldegerem...reszta jest historią, którą trzeba samemu obejrzeć....
-
Niestety masz rację... W deklu chyba jest otwór ,zaślepka żeby można było kręcić wałem, da się zakręcić wałem czy lipa ( proponuję wykręcić świecę, będzie łatwiej, jak nie to wykręcić swiecę i po wrzuceniu ostatniego biegu, zakręcić kołem, da się obrócić wałem ? Jak nie potrzebna weryfikacja silnika i sprawdzenie wszystkich części i ewentualna wymiana na nowe... Proponuję posłuchac specjalistów na temat silników w motocrosie
-
Identyfikacja siedziska
jannikiel odpowiedział(a) na ARTURO996 temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Wygląda na MZ ES 250, ale głowy nie dam uciąć...jak ma schowek z dużą dziurą od filtra powietrza to chyba kierowcy -
Ducati 698 Enduro ?
jannikiel odpowiedział(a) na jannikiel temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Hmmm... szukam pomysłu na przednie zawieszenie... Ma ktoś jakiś pomysł? Zawias tak zrobiony, że w lewej ladze jest dobicie a w prawej odbicie...ja poluzowałem nakrętki sprężyn na max oraz dobicie i odbicie na soft...trochę lepiej ale i tak, podczas przejeżdżania dziur z dużą szybkością wali po łapach- jak deską i potrafi zszimmować - ale niegroźnie.. Kupiłem olej 2,5W i chcę wymienić bo oryginał jest 5W - by zaworowanie przebiegało szybciej... kolejnym moim pomysłem jest zamiana 2 tulei - tych z tworzywa - na odpowiedniej wielkości sprężyny i włożenie między sprężyny podkładki dystansowej.... sprężyny wchodzić będą więcej w pracę, bo oryginalna ograniczona jest tymi tulejami- tuleje się nie uginają... 😉 Inna sprawa, że może same sprężyny wymienić pod moją wagę 72-75 kg... bo tam są chyba od 80 kg + -
Za to główny wyścig był ciekawy, i pytania typu : kto może powstrzymać MM93 - chyba sam MM, wydają się być prawdziwe.... Szacun dla Quartararo...ale i dla Alexa Marqeza....
-
Przecież to stary wyżyłowany, wyeksploatowany, cross, tam mogło stać się wszystko... Idę po kulę do sąsiadki, może coś wywróży...
-
Ciekawie się zapowiada Hiszpania, ciekawie... Quartararo pole position wraz z rekordem.... WoW Niestety w Sprint MotoGp - za szybko panie za szybko i nie ukonczył .... szkoda Fabio... Reszta jak zwykle MM, AM, PB....
-
No dobra... a jak oceniacie wyścig w Katarze.... Trochę mnie już męczą te dziwne przepisy, to za małe ciśnienie, to za duże... Szkoda mi Vinialesa...
-
Hhahahahhahah.... Jedno trzeba przyznać Toprakowi - nie certoli sie przy wyprzedzaniu, nawet kosztem zabrania rywala, no ale atomowe hamowanie to będzie chyba legendarne...
-
No nie wiem, no nie wiem... 1 wyścig-Toprak 321 Bulega 319 Superpole Race - Toprak -320,6 Bulega 320,6 2 wyścig - Toprak - 321,5 Bulega - 317 Restarted 2 - Toprak -319 Bulega- 316 🙂
-
Ducati 698 Enduro ?
jannikiel odpowiedział(a) na jannikiel temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Hehehe... Zmniejszyłem napięcie tylnej sprężyny, tłumienie dobicia i odbicia na max soft i od razu inaczej sie jedzie... Jeszcze z przodem, cóś trzeba zrobić mam parę pomysłów... no i poczekam, aż ktoś wymyśli spokojniejszą dodatkową mapę, narazie trzeba delikatnie obchodzić się z gazem.. Zrobiłem 2500 km i nadal chcę się jeździć... Generalnie moja przeróbka, to taka techno-nowoczesna forma Scramblerów lat 60-tych, co prawda Ducati ma w ofercie takowe i nie tylko Ducati, ale jak się popatrzy na masę tych motocykli, czar Scramblingu pryska szczególnie jak masz do wyprowadzenia motocykl pod górkę z piwnicy garażowej... Kiedyś scrablerki były sporo lżejsze, miałem Hondę CL 350 Scrambler ważyła ok. 150 kg...czyli jak obecnie Hyper 698 SCR... -
Toprak ma wspomaganie w postaci kastrowanych (znów) Ducati... niestety, i znów źle skonstruowane przepisy... a można przecież prosto i zwyczajnie... _ np nie przekraczanie 220 KM mocy ( pod rygorem dyskwalifikacji), a mozesz mieć i 12 cylindrów...i 40 tys obr... hamownie sygnowane FIM i koniec kropka...podobnie postulowałem i w czasach, gdy Rea miał wspomagacza w postaci kumpla - dyrektora technicznego i jego kawasaki mogło mieć niedozwolone części, a Ducati- skastrowane z 62mm do 55 gardziele oraz wloty powietrza, efektem było wycięcie tego z czego Ducati słynęło- mocne i stabilne wyjścia z zakrętów...i to był koniec dużego L-twina... a Supersportach widziałeś co się dzieje...? Ducati kastrowanie do 75 % otwarcia przepustnic, a R9 - tego nie ma...efekt - w zeszłym roku Huertas mistrzem, a w tym roku Ducati 5,6 miejsce.... a można byłoby podobnie 120 KM na kole i taka sama masa, obojętnie ile cylindrów, i obrotów... M.Marqez gleba, i bedzie jednak zjeżdżał.. Wygrał Pecco, przed Alexem Marqezem, i Fabio DiGia....
-
Na Marqezów chyba bata nie ma...
-
To jak obstawiamy kolejny weekend.... Marqezy + Pecco, czy Pecco i Marqezy? Może będzie padać... dawno nie padało....