Skocz do zawartości

piotrek1281

Forumowicze
  • Postów

    376
  • Rejestracja

O piotrek1281

  • Urodziny 08/16/1976

Osobiste

  • Motocykl
    BT49QT
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    lubuskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

434 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piotrek1281

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

2

Reputacja

  1. Może uściślę co mnie bulwersuje w tej aukcji: ***ZAJMUJEMY SIĘ KOREKTĄ LICZNIKÓW W MOTOCYKLACH I SKUTERACH*** Proceder dosyć znany w okolicach zachodniej granicy w branży samochodowej.
  2. Takie aukcje można znaleźć : http://allegro.pl/peugeot-squab-speedfight-itd-kluczyk-kluczyki-immo-i6744093713.html Na forum też są stróże prawa. Trzeba skończyć z takimi praktykami.
  3. Jesteś pewny gaźnika? Wkręć dyszę wolnych i próbuj wykręcić w zakresie 1/2-1 obrotu. Sprawdź uszczelniacze na wale.
  4. Najpierw dobrze umyj i przedmuchaj gaźnik i filtr powietrza. NA razie nic nie reguluj.
  5. Magneto pracuje w oleju. Jak mierzyłeś prąd na wyjściu z iskrownika?
  6. Jak przed czyszczeniem było ok. to skopałeś czyszczenie lub składanie gaźnika.
  7. Rozmiary rozmiarami, ale tarcze mogą być lekko spalone i po ptakach. Zakładam, że wszsytko składałeś dobrze.
  8. 251 miała podobną ramę co 150 tylko dłuższą (bo pod silnik 250) więc coś trzeba tam podrutować.
  9. ten zaznaczony na zdjeciu to przelewowy. sprawdź wężyk podciśnieniowy który wychodzi z króćca. prawdopodobnie idzie do kranika lub steruje zaworem spalin.
  10. Gaźniki. Przytrzymaj go chwilę na obrotach np 5000 i zmierz temperatury kolanek.
  11. Jak oddasz do motortechu cylinder to sami dobiorą ci tłok i zrobią odpowiedni luz cylinder-tłok. Ps. Kilka lat temu dali plamę i zrobili mi o 1-2 setne za duży luz. Przez co miałem pewnego rodzaju kłopoty. Odnośnie samej tuleji nie miałem innych uwag.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...