Skocz do zawartości

BlackSmith

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BlackSmith

  • Urodziny 08/28/1987

Osobiste

  • Motocykl
    BMW F800GS :P
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia BlackSmith

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Mój rekord to trasa Szczecin - Lublin;) świeżo zakupionym motocyklem CBR F3 (i zresztą pierwszym - wiem, przesadziłem - trzęsące się ręce dobijały mnie na początku, a zwłaszcza po tej trasie). Ile to km? Nie wiem - byłem zbyt zmęczony żeby o tym, pamiętać:icon_mrgreen: Nie przyzwyczajony do takiej pozycji przez parę dni cierpiałem: ból kręgosłupa, rąk i nóg, tyłka :icon_twisted: ale porównując z innymi tego typu motocyklami to na CBR pozycja i tak jest jeszcze wygodna :icon_mrgreen: PS. Jakbym teraz jechał w taką trasę z pewnością lepiej bym to zniósł:notworthy:
  2. Osobiście wolał bym żeby miał znaczek "HONDA" Lepiej mi się kojarzy;) PS. Nowy trampek nie jest taki zły jak mogło by się wydawać, ale mógłby być lepszy. Wprawdzie tylko siedziałem na nim "na sucho" ale mogę stwierdzić że wydaje się wygodniejszy od poprzednika - nieco inna pozycja. Jakby miał jeszcze koło 21;) Do wyglądu już się przyzwyczaiłem - już jest ładny :buttrock: Tak naprawdę to aż tak od starego modelu to się nie odcina. Myślę że i tak po polnych drogach pojeździć na nim można i to z przyjemnością. Jeśli miałbym wybierać pomiędzy starym na nowym trampkiem to wybrał bym nowego. No, ale BMW i tak lepsze :buttrock: ale to już ma dużo KM – laik kupi Transalpa.
  3. Może trochę off topic, ale informacja w tych klimatach. Wstępnie na podstawie zdjęć byłem nim nieco zawiedziony nowym Transalpem, ale zawsze mogło być gorzej (zamierzam to sprawdzić). W każdym razie można go obejrzeć na żywo: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=276025190 Może ktoś by się wybrał i zdał relację, lub zrobił real foto?:) Ja w każdym razie nie omieszkam go obejrzeć; i trochę pomacać jak będę jechał na narty w święta;)
  4. Na jakiejś angielskojęzycznej stronie czytałem że BMW nie planuje wydać wersji adventure-dakar i raczej nie ma co na to liczyć, ale jak będzie czas pokaże :icon_biggrin:
  5. Dokładnie, ponadprzeciętnych. Niemniej jednak dosyć dziwny, ale pewnie warty zainteresowania motocykl. Myślę że właściciela który ci coś konkretnego powie nie znajdziesz (no way :icon_eek: ).
  6. Na coś takiego czekałem. Najpierw ekscytowałem się HP2 enduro bo było lekkie i mocne, ale bez grama owiewek i z wystającymi cylindrami co wygląda dosyć ekscentrycznie, ale ja bym szybko obrysował je ze wszystkich stron;), a teraz taka niespodzianka. Motocykl zapowiada się świetnie. Nawet dzióbek z przodu mi się podoba czego nigdy nie mogłem przeżyć w tego typu motocyklach np. w BIG-u. Silnik genialny do tego motocykla i osiągi które nie odstają specjalnie od LC8. Wysokość siedzenia też dla ludzi;) Nie ma co spora konkurencja dla KTM-a LC8. Zresztą trudny wybór, ale biorąc pod uwagę fakt że KTM jest o kilka tys. droższy niż będzie kosztować F800GS bo zakładam że będzie stała nie więcej niż 40 tys. jak Cosmo sugeruje, to moim zdaniem lepiej będzie wsiąść BMW i nakupić akcesoriów od groma na te kilka tys. BMW nie próżnuje i wypuszcza coraz to nowe motocykle -> jak on to robią? Czuje że jeśli nowy Transalp XL700V nie będzie kosztował sporo mniej to jest na przegranej pozycji, a i nowa XTZ 660 która też pewnie złym motocyklem nie będzie to według mnie pozostanie w tyle za F800 GS, choćby ze wzg. na marne prędkości przelotowe. Nieco info: http://www.info.autokram.pl/2007-11-12/sam...mw-f-800-gs.jsp PS. Teraz tylko czekać na odpowiedź KTM-a :biggrin: Pozdrawiam
  7. Nie zgodzę się. Ja natomiast nie trawię samochodów które mają więcej niż jakieś 8 lat;) W starszych już czuć że te fotele są już mocno wypierdziane :D 10 letnie moto można czasem znaleźć w bardzo dobrym stanie, a bd samochodu w tym wieku w życiu nie wiedziałem (no chyba że by był od nowości w moich rękach;). Przerażasz mnie;/ Tzn. dwoma nogami ziemi nie dotkniesz, tylko jedną? W takim razie pewnie też będę miał problem :) Wyjątkowo mały nie jestem, ale wielki też nie :clap: Szczerze mówiąc wolał bym 990 S-kę - opcjonalne siedzenie jest bodajże 2 cm niższe, ale znowu S-ka ABS-u nie ma :D Szkoda że to takie drogie. Jedyna nadzieja to ten nowy Transalp!
  8. Na nowego Transalpa czekam już wieki;) Jeśli Honda w ogóle wypuści nową wersję to nie sądzę żeby wyglądała tak jak na tych rysunkach (bo na szczęście to nie zdjęcia;)). KTM LC8 990 byłby idealny jakby było mnie na niego stać:icon_mrgreen: Wygląd ma kanciasty, ale i idealnie praktyczny, bez zbędnych dupereli i może aż za dobre osiągi czyli to co lubię. Fakt, mocny to on jest... a tak naprawdę to nie wiem bo nigdy nim nie jeździłem;), ale wierze na słowo. XT660Z jest wydaje się bardzo OK. Szkoda, że to nie 2 cylindry, ale i tak daję radę. Przynajmniej w wyglądu mi się bardzo podoba. Jak z Transalpem nie wypali to nie wiem czy go nie buchnę z salonu;) Wracając do tematu to Honda nie może wypuścić kolejnego małego V-Storma pod nazwą Transalp. To by było za głupie mając na uwadze fakt, że XLV został zbudowany właśnie dzięki rosnącym zainteresowaniu rajdami typu Paryż – Dakar. Muszą się zrehabilitować po tym jak zaprzestali produkcji XRV750;/ PS. Może japończycy zaczynają teraz robić motocykle coraz bardziej pod siebie - sami dochodzą do 150cm wzrostu, a w Afri siedzenie na 87cm i dosyć wysoko umieszczony środek ciężkości :icon_exclaim:
  9. Ja zdałem za pierwszym A i B (tego samego dnia wszystko: teoria i praktyka) jakiś rok, może 2 lata temu (nowe zasady- czyli godzina, czy ileś tam na mieście). Moim zadaniem na motocykl jest prościej zdać niż na samochód. Chociaż wszyscy mówią że jest odwrotnie Trafił mi się cholernie cięty i stary egzaminator, ale nie miał się do czego przyczepić. Jakby nie było wcale nie jest tak trudno tylko niektórzy cholernie wszystko przeżywają W niektórych miastach robią i w zimie, ale musi być sucho. To zależy.
  10. Mam już Sorento 3.3 V6 sprowadzone z Niemiec. Auto właściwie nowe. Przebieg 700km. Najbogatsza wersja (nawigacja itd.). Dałem za niego niecałe 125 tys. ze wszystkimi opłatami. Normalnie to za tak wyposażone Sorento musiał bym dać dużo więcej. Z dodatkowych rzeczy ma orurowanie i dokupione przeze mnie reflektory OFF ROAD. Samochód prowadzi się świetnie, jednak bliżej będę mógł napisać o jego solidności za jakiś czas, jak będzie już miał słuszny przebieg. Jak na razie wrażenia jak najbardziej pozytywne - wszystko jest bardzo solidne zrobione, także plastiki w środku są rewelacyjne (ważne żeby były czarne bo np. kremowe wyglądają jak z lat 80). Bardzo duża moc i świetny wygląd. Dokładnie i nie mam zamiaru się tłumaczyć, bo nie ma z czego. Kia Sorento jest najlepszą alternatywą. Z drugiej strony to trochę pali, ale i tak mniej niż konkurencja;) Coś bardziej terenowego: tylko Patrol. Ryży Koń pod pojęciem teren nie miałem na myśli jakiegoś bagna, ogromnych dołów, kamieni, błota, ale polną drogę, ubitą wydmę itd. Seryjne opony w Sorento są dosyć kiepskie, więc żeby się nie zakopać wypadało by je wymienić. Navara powiadasz, to musisz być indywidualistą:flesje: To ta długa wersja (4-drzwiowa)? Nie mam nawet dostatecznie dużego garażu, na coś takiego. Do tego mówisz że jeździsz nim w terenie? Ja jak na razie chodzę i szukam na swoim rysek, więc prawdziwy teren (na razie) odpada. PS. Jeśli ktoś siedział już w H3, to był jego ostatni raz za jego kierownicą. Wykończenie jest fatalne. Poza tym wątpię żeby sobie lepiej radził w terenie w porównaniu do konkurentów. Jedynie H1 da się pojeździć, ale on już trochę kosztuje. Nie mówię tu o samym zakupie, ale o kosztach eksploatacji. Nie wspomnę już że określenie praktyczny pasuje do niego jak garbaty do ściany. No i trzeba na niego mieć prawo jazdy kat. C.
  11. CB 500 jest ok, ale w tych klimatach lepsza moim zdaniem jest xj 600 :bigrazz: lub bandit 600 (ten ostatni może okazać się za mocny). Edit: GS-a ja bym za darmo nie brał :P , ale zrobisz jak chcesz.
  12. Jeszcze jedno. Co by to nie było pamiętaj: crash pady sie przydają! Wiem coś o tym;)
  13. Polecam kupić AGV AIRTECH. Genialny kask za rozsądne pieniądze w tych granicach Ma wszystkie antifogi itd. Do tego jest bardzo wygodny.
  14. Ja polecam CBR 600 F3 bo taką mam od kilku tygodni, ale z drugiej strony lepiej dopłacić i F4 kupić:biggrin: Ja nie mam żadnego doświadczenia (pierwszy raz na kursie) -> ty pewnie masz większe, ale faktycznie, lepiej przejeździć jeden sezon na np. XJ 600. Teraz już jest ok, ale na samym początku te trzęsące się ręce :buttrock: . Edit: myślałeś może o TDM? Los sprawił ze kupiłem CBR, ale Tdm-a to naprawdę praktyczna maszyna dająca 100% frajdy z jazdy.
  15. Wcześniej nawet nie siedziałem nawet na simsonie. Od 3 tygodni CBR 600 F3 1998. Zupełnie pierwsze moto zaledwie po kursie, ale po rocznej przerwie. Pierwsze kilka dni = trzęsące się ręce i to wrażenie jakbym jeździł wielkim klocem (jak tym skręcać? :P , na zakrętach prawie się zatrzymywałem bo wydawało mi się że nie da się bardziej przechylić). Powoli wydaje się coraz bardziej przyjazny, taki w sam raz :P. PS. ...a miało być turystyczne enduro :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...