Skocz do zawartości

franek

Forumowicze
  • Postów

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O franek

  • Urodziny 04/10/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ500S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8005106
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skierdy

Osiągnięcia franek

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Taniutki, bo ma tylko el. lusterka, skórzaną tapicerkę i alu. :biggrin:
  2. Odgrzebuje trochę ten temat, ale rzadko tu zaglądam. Nie wiem czy należał do naszego forum, ale tu jest krótka informacja o nim. Możliwe że ktoś z was go spotkał. http://www.suzukicruiserclub.com/pl/
  3. Witam. Wczoraj wybrałem sie z kolegą na małą rundkę po mazurach i spotkała mnie niemiła niespodzianka. W czasie jazdy, a raczej przyśpieszania usłyszałem jakieś pukanie, wiec stanąłem zobaczyć co sie stało. Okazało sie, że nad zębatką zdawczą wyłamany jest kawałek obudowy, a łańcuch wisi (był strasznie luźny mimo, że dwa dni wcześniej go regulowałem bo zmieniałem oponę). Podjechałem do pierwszego gospodarstwa pożyczyłem klucze i naciągnąłem łańcuch, żeby nie spadł przypadkiem i nie narobił więcej szkody. Teraz jadąc przysłuchiwałem sie co to może pukać (jest to takie jednostajne pukanie podczas przyśpieszania), ale nie wiem. Później okazało sie, że jak nacisnę sprzęgło i tak sie moto toczy to ze skrzyni dobiega odgłos, jakby coś strasznie tarło i odczuwa sie lekki drgania na motocyklu. Dodam, że skrzynia działa bez problemowo. Biegi zmieniają sie płynnie, nic nie zgrzyta, nie wali, nic sie nie blokuje, biegi wskakują leciutko. Jeśli ktoś może miał podobny problem, lub wie co mogło sie sypnąć proszę o info. Tak pomyślałem, ze może łożysko na wałku wyjściowym sie sypnęło? Pozdrawiam.
  4. Ogólnie na drogach poprawia się podejście kierowców puszek w stosunku do nas. Coraz częściej spotykam sie z tym, że w korku lub przed światłami ustępują miejsca, żebym mógł przejechać. Raz w korku na Dźwigowej, przeciskałem sie ale w jednym miejscu nie dało się i wtedy spotkała mnie miła niespodzianka. Koleś otworzył okno i złożył lusterko podziękowałem i mogłem dalej się przeciskać. Nie można jednak chwalić dnia przed zachodem słońca. Nadal jeżdżą debile, którzy myślą że jak puchą leci to mu wszystko wolno bo jest większy. Pozdrawiam
  5. Parę osób mówiło mi, że dwójka sie sypie jak za ostro ją eksploatujesz. Mi na razie jeszcze działa :icon_evil:
  6. Witam. Masz rację. Właśnie szukam opony do GPZety. Przeczytałem i z tych postów wynika, że najlepiej nabyć Pirelkę. Ja mam jeszcze Michelin Macadan ale sie kończy. Przejechałem na niej około 9000km (nie wiem ile zrobił poprzedni właściciel moto) i mam około 1 mm. Nikt z was nie wspominał o oponach Avon. Jak jest z nimi? Pozdrawiam.
  7. Moja przygoda zaczęła sie gdy miałem 8 lat. Pewnego dnia tata zapytał czy chcę Jawę :). Zgodziłem sie nie wiedząc nawet jak to wygląda bo starsi koledzy mieli jedynie motorynki, a ja prawdę mówiąc nie myślałem nigdy wcześniej o tym, żeby czymś takim jeździć. Jawa (blaszak) była trochę za duża i za ciężka dla mnie ale jakoś dawałem radę. I tak to się ciągnie po dzień dzisiejszy. Pozdrawiam
  8. Witam. Zbliża sie motobizel w warszawie i mam zamiar kupić sobie buty w cenie około 300zł. Ostatnio w necie oglądałem buty Hein Gericke PSX2 i mam pytanie? Jeśli ktoś z was używa takich i może coś o nich powiedzieć to proszę o opinie. Pozdrawiam.
  9. Witam. Pod koniec minionego tygodnia chyba kostucha sie o mnie zaczęła upominać :banghead: . W ciągu dwóch dni pięć razy miałbym okazje doznać bliskiego spotkania trzeciego stopnia z samochodem skręcającym w lewo Kierowcy puszek nie widząc drogi wjeżdżali na mój pas, a kiedy zauważyli że jestem zbyt blisko zatrzymywali samochód skutecznie blokując przejazd. Na szczęście nie maiłem wtedy zbyt dużej prędkości i cztery razy udało sie wyjść z tej sytuacji bez szwanku, lecz przy piątej próbie odległość od puchy była zbyt mała i walnąłem nogą w zderzak (noga bolała ale jest cała). Kobieta prowadząca samochód zwiała tak szybko, że zanim sie zorientowałem, żeby ją lekko op****olić to już była z 200m od skrzyżowania. Krótko mówiąc bezmyślność kierowców nie zna granic. Przypadkiem znalazłem fajny filmik (chyba z UK), który służy uświadamianiu kierowców o tym, że moto na drodze jest mniej widoczne od puszki. Może u nas też przydałoby się pomyśleć o zainicjowaniu takiej akcji informacyjne. http://www.wrzuta.pl/film/eVYz7XCVFu/kraksa_z_motocyklem_2 (możliwe że ten filmik był już na forum, więc proszę nie krytykować mnie za jego umieszczenie) Pozdrawiam
  10. Ja mam wersję 60 KM i na 6 biegu przy 5500tyś obr/min jest 110km/h, przy 6000 obr/min mam 120 km/h i tak dalej aż do czerwonego pola gdzie przy 10500 obr/min jest tak około 200km/h Więc chyba z twoim moto jest wszystko ok. Pozdrawiam.
  11. Nie wiem czy sie opłaca, ale takie samo cudo w zeszłym roku na moto bazarze za 2 tysiaki mogłem kupić (podobno wyprzedaż była a to właśnie był ostatni egzemplarz). Pozdrawiam.
  12. Na dodatek wykręcą wentylki, żeby podnieść stopień trudności.
  13. Dajcie spokój z tym. Codziennie ktoś wrzuca taki obrazki, tylko po co. Anatomii sie uczycie?
  14. Przedmuchanie papierowego filtra nie wiele da, dlatego papierówka = jednorazówka. Wydaje mi sie, że to jest gąbkowy filtr ale oceńcie sami. Jeśli tak to wymyć i nasączyć środkiem do filtrów lub olejem rozrobionym z benzyną (łatwo się nanosi na filtr). http://moto.allegro.pl/item192230509_filtr...00_fpw_34_.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...