Skocz do zawartości

Śpiewak

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Śpiewak

  • Urodziny 07/23/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Fazer, ETZ 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6667411
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Miastko

Osiągnięcia Śpiewak

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. u mnie było tak: 1. Romet Pony 301,czerwona,1989r,szatan :D 2. MZ ETZ 150e, 1990r,przyniesiona w workach,krzywa rama itp,zrobiona igłę 3. MZ TS 250/1 1978r, rowniez przyniesiona w workach,zrobiona na igle (na wersje lux) do tego tarcza z przodu,12V instalacja i elektroniczny zapłon. 4. MZ ETZ 250e - w trakcie remontu 5.Yamaha Fazer 600, 2000r - od wczoraj MOJA! :)
  2. kurczę dawno mnie tu nie było,ale to się zmieni :biggrin: a co do tematu,to chyba kogoś powaliło żeby ten tor sprzątnąć, jeszcze w życiu na nim nie byłem ale zamierzam być,więc biorę się za pisanie :]
  3. paho zadzwoń sobie tu: 0178532086 ja zamawiałem stąd uszy o których piszesz i chromowane dekle na zbiornik :) sklep nazywa się motorland. za uchwyty płaciłem ok 10 zł za sztukę
  4. no cóż,ja byłem i absolutnie nie żałuję :icon_evil: zostałem na noc mimo że tego nie było w planach hehe :biggrin: szkoda że tak wiało ale i tak było OK :evil:
  5. wałka startera jeśli juz :) czasami wystarczy zmienić sam oring,ale przeważnie jest też dość mocno styrany walek startera,warto wymienić na nówkę i bedzie gitara :biggrin:
  6. co do głownego pytania,pasuje bez problemu,silnik róznił się cylindrem i tłokiem,wał jak i cala reszta została ta sama.. bedzie pasowac :flesje:
  7. myślę że coś koło 11 Ah :)
  8. a co do zapłonu to to wygląda na za późny,a DDRowskie maszyny są czułe pod względem zapłonu jak i regulacji gaźnika ;) a no i wszystkie wymagania które postawił MiND muszą być spełnione :crossy:
  9. dokładnie,mnie moja poprzednia 150tka nauczyła,ze wymieniając same tarcze,sprzęglo nie bedzie takie jak powinno,a jeżeli cały kosz się rusza przy naciskaniu sprzęgła,to luz ma wałek w skrzyni biegów,u mnie to było powodem rozerwania łańcucha sprzęgłowego,bo przy naciśnięciu sprzęgła łańcuch dostawał "skosu" i w końcu się rozerwal. ja zlikwidowalem ten luz podkładając cieńką podkładkę pod zabezpieczenie łożyska w karterze,oczywiście łożyska na tym wałku skrzyni biegów na którym jest umieszczony cały kosz... z tym że u mnie luz był taki że mogłem złapać za wałek ręka i miał luz na centymetr,z podkładką luz był minimalny i dało się jeździć ;) a co do sprężyny to też możliwe i jak któs wcześniej pisał,trzeba też odpowiednio wyregulować tymi trójkątnymi podkładkami...
  10. Śpiewak

    MZ 250

    napisz jeszcze przy jakich obrotach masz te 90km/h,wtedy bedzie trochę jaśniej ;) najprawdopodobniej niski poziom paliwa w gaźniku,przytkana dysza głowna....
  11. Śpiewak

    piękny widok

    no to powiem tak jak wueska,też mam MZ TS z 1978 r i tez się remontuje :D może fotki podam niedlugo :crossy:
  12. samolot,spoko spoko,ale mi sie wydaje ze ty piszesz,ze w SV jak i w CEBRZE przeklamuja tak samo liczniki? buehehe,aha licznik byl sprawdzony do 120 przy mojej ETZ,ale potem honda poszla kawalek do przodu,nie wiem dlaczego nie wierzycie no ale kij tam.wasza sprawa,jak juz napisalem my wiemy swoje,a wy swoje i wszyscy są zadowoleni :icon_rolleyes:
  13. vmax,ja też ogólnie wolę dźwięk 2T,ale troche starszej generacji,bo nowej konstrukcji 2T jak np twoja NSR charakteryzują się tym że sama praca silnika jest fajna,zadziorna,ale z końcówki wydechu strasznie pierdzą i to psuje cały efekt
  14. co tu dużo gadać :) nie sprzęt się liczy a umiejętności.kiedyś w TV widziałem jak gość na jakiś zawodach cuda niewidy na RG 80 wyczyniał,coś strasznego ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...