-
Postów
1365 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Z3US
- Urodziny 06/06/1989
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
Jeść, jeździć i spać
-
Skąd
Tarnów/Long Beach
Osobiste
-
Motocykl
Honda CR 125R
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
4285063
Osiągnięcia Z3US

MOTONITA - leżący na baku (26/46)
0
Reputacja
-
Naładuj akumolator.
- 4 odpowiedzi
-
- Skrzynia biegów
- Sprzęgło
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Sprawdź z serwisówką wielkości dysz i poziom komory pływakowej. Tam nie ma co kombinować, ustaw tak jak fabryka podaje i ma pyrkac na wolnych. Ew sprawdz połączenie gaźnika z silnikiem, czy na króćcu jakiejś lewizny nie łapie. Pozdro
-
Brudne foty!
Z3US odpowiedział(a) na Dominik Szymański temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Wszyscy jeżdżO, nic nie dodajO, to ja coś rzucę -
Znajdź jakąś instrukcje do swojego motorka, poszukaj w niej informacj na tematu poziomu paliwa w komorze plywakowej, przy okazji sprawdz rozmiary dysz, czy nic tam poprzedni wlasciciel nie pokombinowal w przeszlosci. Później rozbierz powoli i dokladnie gaźnik na czyms czystym, wszystkie drobne czesci sobie do jakiegos pojemniczka powkladaj, bo jak zgubisz to pozdro, zapamiętaj co gdzie było, albo sobie fotki porób. Spray do czyszczenia gaźników, kompresor i przeczysc i przedmuchaj wszystkie szparki, otworki, kanały, otwory w dyszach. Zmierz jaki jest ustawiony poziom paliwa w komorze plywakowej, w razie potrzeby skoryguj do odpopwiedniego. Zloz w odwrotnej kolejnosci ro rozkladania, wszystko dokladniem powoli, zeby czysciutkie wszystko bylo. Potem na pewno regulacja, ale wszystko zrobisz wg serwisówki. Na prawde żadna filozofia to nie jest.
-
wahacz kx 250 91r. - PROBLEM
Z3US odpowiedział(a) na Piotr Wiśniewski temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Prosze bardzo, wachaczy a wahcaczy. http://www.ebay.com/sch/i.html;jsessionid=17289B3627ECA087153A56320C3B6761?_from=R40&_nkw=kx+250+1991+swing+arm&_nkwusc=kx+250+1991+swingram&_rdc=1 -
Też z niedzieli :) http://www.youtube.com/watch?v=xPbTspJ6z4M&feature=youtu.be
-
Takie z niedzieli :) http://www.youtube.com/watch?v=h_OSXK7Q0g8
-
No jak działa ? Ja wiem że nie działa jak stoper, tzn że silnik jest uruchomiony, to już czas nalicza. Silnik musi byc ekslplatowany na jakis tam obrotach i dopiero wtedy zliczane są motogodziny. Podobno zawodnik na torze w ciągu pół godziny może nawinąć nawet motogodzine. Dle mnie nie zmienia to faktu, ze licznik mam poprostu z*ebany :)
-
No to mnie nie pocieszyłeś, cóż paragonów nie zbieram, więc go nie zareklamuje... Trzeba będzie kupić i obchodzić się jak z jajkiem, chociaż tym nie rzucałem heh
-
Witam. W zimie zrobilem remont w mojej cr, nowy cylinder, wał itp itd kupiłem u Olka licznik motogodzin, zalozylem go, zawinalem ładnie kabelek na kablu WN z 5 razy, zabezpieczylem izolacją i trytytką żeby się nie odwinęło. Licznik dalem do airboxa, wiec nieumyslne zalanie raczej mu tam nie grozi. Wszystko pięknie ładnie tylko sprawa która mnie nurtuje polega na tym ze... Od zimy mineło już ho ho, jeżdzę praktycznie w kazdą niedziele po 5 godzin, wiadomo że nie non stop, ale zbiornik, czasem dwa w ciagu jednej niedzieli wyjeżdże. Stan licznika na dzień dzisiejszy to 3,1. Mamy już lipiec, dajmy na to 16 niedziel przelatanych, ze 3 litry oleju juz poszlo. Boje się, żę licznik pokazuje pogode a nie przebieg w motogodzinach, wdupiłem w silnik sporo kasy i nie chce go zaniedbac przez takie ustrojstwo. Wiem ze motogodziny są zliczane w jakis dziwny sposob nie bedacy czasem pracy silnika poprostu, honda jeździ jak na sete przystalo, z obrotów nie schodzi. Lucznik oszukuje, czy tylko przeczulony jestem ? Brat w KTM ma inny licznik, to u niego zlicza juz jak chodzi nawet na jalowych obrotach i w ciagu dnia ich natlucze wiecej niz ten w mojej cr w ciagu roku...
-
To wtedy mierzy się tuleje żeby bylo wiadomo jaki kolejny wymiar tłoka można założyć. Kupujesz tłok, potem cylinder z tłokiem do szlifierza i tam robią szlif cylindra po tego tłoka i tyle. No chyba że już nie ma takiego nadwymiaru, to nowa tuleja i jazda.
-
maszynka do odnawiania kostki w oponie
Z3US odpowiedział(a) na mcniewiem temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Ja zaokrąglone krawedzie molestuje szlifierka kątową :) Wiadomo że nie roboe tego z nowymi oponami, tylko jak juz mam taką bidulke na dokończeniu, to ją cos podratowac moza :) -
Simson - problem z paliwem
Z3US odpowiedział(a) na Bartosz Krecik Świderski temat w Mechanika Motocykli 2T
Dysza główna pewnie przytkana, ze tylko na ssaniu jedzie. Rozbierz, kompresorem przedmuchaj, poskladaj w odwrotnej kolejnosci do rozkladania. Uwazaj na plywak zebys tam niczego nie pokrzywil, bo potem bedziesz sie bawil jeszcze w ustawianie jego poziomu. Simson ma chodzic -
Brudne foty!
Z3US odpowiedział(a) na Dominik Szymański temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Takie moje kalikowanie -
Głupie pytanie, ale zapytam. Ile zrobiłeś już kilometrów od tego remontu ? Bo którymś poście pisaleś że zrobiłeś "już" 20 kilometrów i motor kręci tylko 8 tys heh :) Ja na Twoim miejscu oddałbym poprostu motor na dzień do prawdziwego mechanika i tyle. Skoro sam sprawdziłeś już tyle rzeczy i silnik nadal nie pracuje tak jak powinien, to coś zrobiłeś poprostu niezbyt dokładnie ;)