Skocz do zawartości

heniek128

Forumowicze
  • Postów

    3975
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O heniek128

  • Urodziny 08/16/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    wiadomo:)
  • Skąd
    Lubin / Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Brzydki
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://kwantylion.pl

Osiągnięcia heniek128

MOTOCYKLISTA - izi rajder

MOTOCYKLISTA - izi rajder (35/46)

24

Reputacja

  1. Pacjent: yamaha RD 350 YPVS 87r. zdławiona na 27KM. Chcę przywrócić tego klasyka do pełnej mocy, jednym z etapów jest powiększenie dyszy powietrznej z 0,7 do 0,8. Problem w tym że jest ona zamontowana w gaźniku na stałe i ukryta za kulką, którą trzeba będzie też usunąć. Na tym filmie widać jak to wygląda: Pierwsza opcja to zakup takiego czegoś https://allegro.pl/oferta/zestaw-rozwiertakow-do-dysz-0-6-1-3mm-101-octane-10853506453 Tylko pytanie czy to służy do powiększania dysz, czy tylko czyszczenia, bo różnie na ten temat piszą. Druga opcja to zakup takich wierteł: https://allegro.pl/oferta/wiertla-mini-0-30-1-20-mm-10-szt-modelarskie-box-11868089387 i próba przewiercenia ręką bez użycia wiertarki. Co będzie lepszą opcją?
  2. Do pyrkania sobie poradzisz, w szybkiej jeździe moc będzie przeszkadzać.
  3. Kup oryginał w kawasaki. Zapłacisz mniej jak za zamiennik i nie będziesz miał problemu. W kawasaki zaletą jest to, że właściwie nie ma sensu korzystanie z zamienników bo oryginały są tańsze lub w podobnej cenie.
  4. Prawda. Ja już kilka lat tylko na torze ale za drogą tęsknię bo to co innego, czego na torze nie doświadczy się. (oczywiście mówię o zapieprzaniu a nie jeździe turystycznej).
  5. Ja robię tak samo z tą różnicą, że u mnie miesza nie mikser Zelmera a silnik pojazdu :P
  6. Tuleja nie daje rady przy ostrej eksploatacji. Jak ktoś odkręca to wyjdzie dwa razy drożej bo i tak długo nie pochodzi. Z tych moto co znam każde ma nicasil. (4t)
  7. To chyba mam 1 na 100 :) . W 4t w większości będzie nicasil a jak jest tuleja to świadczy o niezbyt rozgarniętym właścicielu bo cylindry są tanie.
  8. Też czytałem ale u mnie nie tłucze
  9. Ja jeżdżę C4 od maja, zrobiłem 10 tys.km. Według mnie lepiej wykonany od astry, którą akurat ma mój brat. Ogólnie nawet od wielu nowych samochodów którymi jeździłem ma ładniej w środku. Co do awaryjności to od zakupu hałasuje 4 bieg, poza tym na razie nic się nie popsuło a jeźdzę nim codziennie 170km/h (bez autostrady:)), nawet kilka razy na torze nim byłem i się trzyma. Jakbym kupował jeszcze raz to bym wziął wersję 2.0 180 kunia bez turbo. Pobór oleju zerowy. Ja jestem zadowolony. Wyposażenie w większości egzemplarzy jest mega w porównaniu do konkurencji i o dziwo jak na francuza u mnie każda pierdółka działa, Jak dobrze trafisz to w wyposażeniu będzie nawet asystent pasa ruchu. Jest to już jedno z nielicznych aut które świetnie nadaje się do LPG, bez tego bym nie polecał bo pali niemało.
  10. bezpieczna, ja na torze to nawet w dół bez sprzęgła często daje.
  11. Po ulicy to zrobisz mln km i dalej będziesz umiał mniej niż jakiś świeżak po 30h treningu. Owszem będziesz bardziej doświadczony ale umiejętnościami ten świeżak cię zje. Niestety taka prawda.
  12. WYMIARY I MASY Masa pojazdu w stanie suchym: 214 kg Zbiornik paliwa: 17 l Więcej: http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113375,11034953,Triumph_Speed_Triple_1050___I_po_herbacie____.html chyba nie chodzi o nówkę :) A sc28 lekkie tylko na papierze, w prowadzeniu nie jest tak dobrze - wiem bo miałem:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...