Skocz do zawartości

Tasak_PL

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Bedzie
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia Tasak_PL

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. akurat to mam wszystko obcykane, ale zamienniki mam w cenach hurtowych ;) wiec nawet z rabatem w kawie wychodzi trochę drożej, ale uszczelki i łańcuszek akurat zamówiłem OEM ;p po za tym kawa ma dostępny jedynie tłok nominalny bez selekcji ;)
  2. Ktoś to ogarnia? Według wossnera tłok selekcji A do kxf 450 z 15 roku ma wymiar 95.98mm, dalej lecąc po katalogu ma mieć 0.05mm luzu w cylindrze, a cylinder fabrycznie ma 96.00(mój 96.01) więc wychodzi przy selekcji A, 0.02mm luzu o.O ktoś ma serwisowke konkretnie do tego modelu? Jedynie Vertex ma tlok 95.96/7mm do tego modelu. trochę zwariowałem w tym przypadku i nie wiem jaki wymiar zamawiać, a trochę się tego już w życiu narobiłem :D na mój rozum powinno byc 0.04mm luzu wiec teraz tłok o wymiarze 95.97mm wiem, ze wcześniej niektóre kawy miały miec po 0.05mm luzu ale wtedy wszystkie tłoki selekcji A miały wymiar 95.95 a nie 96 :D
  3. Ktoś to ogarnia? Według wossnera tłok selekcji A do kxf 450 z 15 roku ma wymiar 95.98mm, dalej lecąc po katalogu ma mieć 0.05mm luzu w cylindrze, a cylinder fabrycznie ma 96.00(mój 96.01) więc wychodzi przy selekcji A, 0.02mm luzu o.O ktoś ma serwisowke konkretnie do tego modelu? Jedynie Vertex ma tlok 95.96/7mm do tego modelu. trochę zwariowałem w tym przypadku i nie wiem jaki wymiar zamawiać, a trochę się tego już w życiu narobiłem :D na mój rozum powinno byc 0.04mm luzu wiec teraz tłok o wymiarze 95.97mm wiem, ze wcześniej niektóre kawy miały miec po 0.05mm luzu ale wtedy wszystkie tłoki selekcji A miały wymiar 95.95 a nie 96 :D
  4. Witam, tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć ile oleju wchodzi do lagi i jakie ciśnienie powinno być dopompowane do tego zawieszenia? z góry dzięki za pomoc
  5. Witam, tak jak w temacie rozebrałem lagi ze swojego SXa (Wp Usd 48 ) bo już mocno ciekły, ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji ile oleju wchodzi do jednej lagi? Może ktoś przerabiał ten temat i mógłby się podzielić ze mną ta informacją :) będę bardzo wdzięczny, z góry dzięki :)
  6. Spróbuję też tego się wątpię żeby to była wina regulacji bo motocykl dojechał do mechanika na kołach
  7. O dzieki za rade bo nie zwrocilem uwagi na to niedlugo sprawdze moze to przez to :)
  8. Witam, Mam problem z moją suzuki rmz 250 z 2006 roku jest to ten sam silnik co w kxf, kupiłem ja z uszkodzonym zaworem ssący, ale generalnie widać, że silnik był robiony z resztą dostalem stare części itd. Zawory wsadziłem stalowe-komplet ssacych, wydechowych nie ruszalem, docieralem sam i wyregulowalem luzy. Poskladalem wszystko, zalalem olejem i plynami, ale nie mogłem odpalić teraz już wiem jak trzeba ją kopac i kiedy ruszyć manetka by wstrzyknac paliwo i odpala już w sumie dobrze bo od strzała, ale pochodzi pare sekund i gasnie tak jakby wypalala tylko to co jej sie wstrzyknie manualnie, gdy trzymam ja na obrotach to też tak nierowno chodzi i troche strzela z wydechu z "marchewami" i wyleciało trochę oleju z odmy? Chodzi mi o ten wężyk który jest po drugiej strony kickstartera, ale to zaraz po tym jak zająłem ja olejem do pełna i był prowadzony w dół, a powinien być do góry o ile się nie mylę... Macie pomysły co too może być? Jutro jeszcze sprawdzę luzy. Sprawdzalem teraz luzy zaworowe na ssacych i sa ok miedzy 0,10 a 0,15 moze to wina gaznika? Ruszalem tez czujnik polozenia przepustnicy bo byl odkrecony moze tam cos sie stalo i ma to jakis wplyw?
  9. Czyscilem go 2 razy i zrobilem to dokladnie, wiec to odpada, jeszcze go sprobuje wyregulowac :D sprzeglo jeszcze ciagnie troche, wiec zrobie to, moze ma to jakis wplyw na ruszanie :) znalazłem przyczynę, urwała się jedna płytka od membrany i przez to cale to zamieszanie
  10. Witam, motocykl kupiłem wczoraj, nie miał śruby do regulacji mieszanki paliwo/powietrze i nie chciał odpalać, a jak odpalił i chciało się nim ruszyć to po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła strasznie go muliło i praktycznie gasł, dzisiaj już ja kupiłem, wyczyściłem cały gaźnik i teraz odpala ładnie, można powiedzieć, że od "kopa" i na luzie normalnie wkręca się na obroty itd. tylko dalej gdy próbuje ruszyć jest to samo co było czyli po puszczeniu sprzęgła muli i gaśnie. Macie pomysły co to może być, może membrany?
  11. spokojnie mozna go naprawic we wlasnym garazu, wystarczy troche narzedzi i jakies minimum wiedzy ;) no dokladnie tak zrobie bo inaczej sie chyba nie da :D
  12. wszystko bylo jednak ok, bo w koncu zaczela zapalac, wczesniej ja chyba zalewalem przez dodawanie gazu itp, bo pozniej palila od pierwszego :) niestety przejechalem sie jakies 10 minut i poszedl srodkowy zawor ssacy, czyli to samo co bylo z wydechowym-odpielo sie zabezpieczenie zaworu, wiec musze jeszcze raz wszytsko rozebrac i zrobic i sprawdzic reszte, bo poprzedni wlasciciel chyba zle zapial zawory... wiecie czy mona jakos przeplukac silnik po zdjeciu glowicy bez rozpolawiania go?/ zeby nie zostaly tam jakies kawalki szklanki w kanalach olejowych itd.
  13. Witam, mam problem z moja yamaha, mianowicie nie chce odpalać. Kupiłem ja około miesiąc temu rozebrana, ponieważ puściło zabezpieczenie zaworu wydechowego i wygiął się on niszcząc prowadnice i szklankę. Kupiłem zawory proxa, głowicę razem z zaworami dałem do regeneracji i na dotarcie gniazd zaworowych. Wczoraj odebrałem wszystko z zakładu i zabrałem się za skręcanie tego wszystkiego w jedna całość, tłok zostawiłem stary, ponieważ był wcześniej wymieniany i był w dobrym stanie ;) założyłem wszystkie nowe uszczelki, głowicę dokręcałem według serwisówki kluczem dynamometrycznym. Rozrząd ustawiłem tak jak jest pokazane w serwisówce i cały silnik wsadziłem do motocykla by wszystko podłączyć i w końcu ja odpalić. Niestety za nic nie mogłem jej uruchomić, kopalem bardzo dużo, ale nie dawała znaku życia. Później wieczorem postanowiłem ja pchnąć z kolega i na chwile odpaliła, ale nie trzymałem jej na obrotach i zgasła. Teraz dalej próbowałem ja odpalić i po kilkudziesięciu kopnięciach odpaliła i chwile chodziła jak jej dodam gazu i tak czasem zdarzy jej się odpalić :) Często przy kopaniu strzela z tłumika. Wiecie co może być przyczyna tego, ze tak ciężko odpala? Mogą to być źle ustawione luzy zaworowe albo coś z gaźnikiem? Motocykl jest z 2002 roku z automatycznym dekompresatorem. Z góry dziękuję za pomoc :)
  14. Gdzie ma blokady yamaha xt 125 z 2007roku, jak ja odblokowac ? Kraj pochodzenia Niemcy, a slyszalem, ze ponoc tam sa blkokowane do 80km/h;/. Stoi taka jedna fajna sztuka kolo mnie i chetnie bym ja kupil na swoje 2-gie moto po simsonku :)
  15. a gdzie ma blokady yamaha xt 125 z 2007roku? Kraj pochodzenia Niemcy. I jak ja odblokowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...