-
Postów
143 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O ANGLIK

- Urodziny 10/11/1978
Osobiste
-
Motocykl
Suzuki GSX1200 GSXR1100
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Szczecin
Metody kontaktu
-
Strona www
http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/Inazuma
Osiągnięcia ANGLIK

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
Dzieki za odpowiedz jakoś sobie poradzilismy...
-
hejka jesteśmy parą motocyklistów ze Szczecina złożyło się tak że 26 sierpnia tj. przyszły piątek mamy z moją przyszłą żoną ślub w Warszawie Planujemy sesje ślubną na starówce z przyczyn czysto techniczno-transportowych nie jesteśmy w stanie sprowadzić naszego motocykla( na stałe mieszkamy w Szczecinie a cale zamieszanie ślubne nam to komplikuje) i tutaj zwracam się z drobną prośbą do Was o użyczenie na 2 h motocykla do sesji na starówce w godz. 13-15 oczywiście zrewanżujemy się odpowiednio :)
-
Suzuki Bandit 1200
ANGLIK odpowiedział(a) na Wicher temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ja troszkę pokombinowałem ze swoim silnikiem b12 i wyszło mi 133 km i 111 Nm. Co lepsze nie zmieniałem filtra powietrza ani dysz. Modyfikacje to - Wydech (tylko końcówka robi różnice) - cofnięty zapłon o 5 stopni - wałek ssący GSXR 1100 89' - cieńsza podkładka pod głowice i lekkie planowanie (obniżone o jakieś 0,8mm) - rozrząd ustawiony na 104 IN, 106 EX Przód to błahostka, w dolnej połce przepychasz na prasie sztyce, scinasz ogranicznik na ramie i wspawasz właściwy. Pół dnia roboty https://picasaweb.google.com/tancerzmaciej/InazumaProjekt2# -
600 może być, tym bardziej że w dolnych obrotach wybaczy potknięcia. Jedynie co może stanowić problem to pozycja, która zmusza do silnego pochylenia i nie jest zbyt komfortowa, co za tym idzie zamiast skupić się na jeździe i nauce opanowania maszyny. Dla porównania przymierz się do czegoś co ma bardziej odprężoną pozycję, tam np: GSR600 panujesz dużo lepiej nad gabarytami i wagą motocykla i szybciej wyczuwasz motocykl i jego zachowanie. Ale oczywiście dla chcącego nic trudnego i sam zdecydujesz...
-
Mam pytanie do motocyklistów z Poznania i okolic. Jak myślicie czy było by zainteresowanie parkingiem wyłącznie dla motocyklistów w okolicy starego rynku? Boksy były by zadaszone, i z dostępem do Karchera i paru podstawowych narzędzi.
-
To się nazywa wyczerpująca odpowiedz. Swoją drogą gratuluje wiedzy...
-
Wydaje mi się że to bedzie różnica w wałkach rozrządu i być może w gaźnikach. Wszystkie modele z serii GSX... na początku lat 90-tych miały wyższe krzywki. Prawdopodobnie też mapa zapłonu jest łągodniejsza w bandytach
-
nierówna praca po synchro gsxr 1100
ANGLIK odpowiedział(a) na szajbus-op temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jak by świece padnięte, tak niewielkie zakłócenia były, że dało się jechać. GSXR 1100 mikuni 40 mm dysze 126 B12 mikuni 36 mm Dysze koło 100 ( można dać spokojnie większe ) Ja mam piec B12, wałki GSXR 1100 i gaźniki od GSXR 750 38mm i jestem zajebiście zadowolony jak jesteś zainteresowany bardziej szczegółowo danymi gaźników to moge podrzucić -
nierówna praca po synchro gsxr 1100
ANGLIK odpowiedział(a) na szajbus-op temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Może masz to co i mi się przydarzyło, czyli przebicie na czujniku stopki bocznej. Czasem objawy usterki elektrycznej wyglądają jak by coś było nie tak z mechaniką. Oby to błachostka ( często tak jest ) Opcja 2 - jak już będziesz zdesperowany to kup działające gaźniki np. od B12, mają miej lat i bywają w lepszej formie niż leciwe GSXR-a. Jeśli to nie będzie to, zawsze będziesz mógł odsprzedać i niewiele stracisz. Bo może być tak, że te twoje gaźniki dokonały swojego żywota. -
Weź wykręć alternator, zamień go na dekielek od słoika ( pasuje idealnie) i odpal go . Wtedy będziesz wiedział czy to alternator. Pytałeś o klucz dynamometryczny, szukaj do 10 Nm to wtedy będziesz mógł dokręcać M6. Dla M8 to średnio 38 Nm, maksymalne wartości w twoim silniku to co najwyżej 150 Nm ( musiał bym jeszcze to sprawdzić). Sam ostatnio odkręcałem te zembatki, kurcze nie użyłem żadnego locktite, coż jak zacznie coś stukać to będe wiedział co to może być.
-
Problem z Banditem 1200- stuki w silniku
ANGLIK odpowiedział(a) na Adam temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie martw się to nic poważnego, jestem tego pewny. Na pewno żadna awaria mechaniczna nie wchodzi w rachubę. Wierz mi od razu będziesz wiedział że to coś mechanicznego jak się to stanie. Spotkało mnie takie coś przed laty z identycznym silnikiem. Nie znalazłem przy, jednak po rozgrzaniu objawy mijały. Teraz moto jest w suchym garażu i od lat nie spotyka go ten objaw, pójście tropem wilgoci lub wody gdzieś w gaźnikach lub elektryce wydaje mi się najtrafniejszym tropem -
GSXR 750 - 88 rok. opinie
ANGLIK odpowiedział(a) na kichacz temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Jeśli nadal się zastanawiasz to powiem ci że jest pełno ludzi którzy mają kręćka nad takimi maszynami. Sam jeźdze olejakiem i będe jeździł, takim czy innym, bo te motocykle dadzą sie lubić. Jeśli chodzi o 750 to jest to wersja torowa motocykla, gdyż była w tym czasie taka klasa. Więc jest motocyklem bezkompromisowym o dość sportowej pozycji. Częci jest dużo i nie będzie problemu ze zdobyciem używanych. Jeżeli stałeś się kolejnym olejogłowym zapraszam do studiowania http://oldskoolsuzuki.info/ tam oprócz wszystkich danych tech, serwisówek, tuninngu, znajdziesz pod INFO BOARD forum z całą masą projektów i porad. A jeśsli komuś mało 112 KM żeby dorównać innym ścigom jak 600-kom , to ja nie wiem co by musiał by mieć. -
1200 swap do suzuki gsxr 750 89r
ANGLIK odpowiedział(a) na Paweł B temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Mam ksiązke serwisową jak byś jeszcze potrzebował do gsf 1200 -600 po angielsku, ale są schematy elektryczne w niej. -
gaźniki GSXR 750 90-92 przeszczep w B12
ANGLIK odpowiedział(a) na ANGLIK temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Widocznie o jedno odpowietrzenie jest wiecej, a niżeli w mniejszych mikuni 36 (standard GSF 1200) . Posiadam fiszkę od 750 90-92 ale bez opisów nazw podzespołów i nie moge dojrzeć gdzie wchodzą. Postaram się, aby te odmy poprowadzić tak aby wpadały do airboksu lub miały filterek, jednak puki co ważniejsze żeby paliło i działało jak należy. Krućce już namierzone ( używki ) postaram się je w miare szybko sciągnąć i zobaczymy co i jak... -
gaźniki GSXR 750 90-92 przeszczep w B12
ANGLIK odpowiedział(a) na ANGLIK temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Dokładnie, takie gaźniki to moje marzenie, jednak ciągle jeszcze poza zasięgiem mojego portfela. Generalnie powód dlaczego przekładam gaźniki to taki, że dokonałem w moim silniku radykalnych przeróbek ( polerowane kanały wałki od gsxr 1100, planowanie głowicy), i teraz cierpi na ciągły niedostatek mieszanki. I z tego co mi radzili w renomowanych garażach to właśnie te gaźniki które chcę założyć, lecz nie poinformowali mnie o aż takich różnicach. Więc rozumem, że te odmy puszczam "w dół" i powinno działać... a krućce szukam nowe, jeśli nie będą także pasować to czy mam alternatywę, np: krućce od gsxr 1100 one miały 40mm Mikuni także CVK, dało by radę ścinąć może ?