Skocz do zawartości

Piasek80

Forumowicze
  • Postów

    1342
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    76

Ostatnia wygrana Piasek80 w dniu 18 Lipca

Użytkownicy przyznają Piasek80 punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    CRA

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XJ600 51J `90r
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piasek80

MOTONITA - leżący na baku

MOTONITA - leżący na baku (26/46)

356

Reputacja

  1. Harus... wczoraj ich parę minąłem po drodze i doprawdy za cholerę nie wiem co ludzi w nich kręci (poza znaczkiem oczywiście... bo wiadomo... czuć piniądz ... 🙂 ) Oni nawet jak schodzą z tego motocykla to jest lans i bans w każdym kroku, 🙂 Kawa piękna <ok>
  2. Ale generalnie olej nie powinien się pienić. Jedna z jego podstawowych funkcji - nie może się pienić. W moich nigdy nie zauważyłem aby w tych oczkach kontrolnych był jaki kolwiek pęcherzyk powietrza a tutaj to wygląda jak na piwie na koncercie.
  3. Piasek80

    BMW R1150GS

    Fajna sztuka. Rozbawił mnie opis "niski przebieg" a na blacie 122 tys km 🙂 ale spoko, rozumiem. Marka premium - tego nikt nie kupuje na niedzielne snucie się z kumplami po bulwarze tylko "dupa w troki" i kierunek Indie albo inny koniec świata.
  4. Nie masz żadnego PCC. Robisz pierwsze BT w kraju i z jego pozytywnym wynikiem oraz umową prosto do WK po blachy
  5. CERMOTOR albo WILMAT po wymiarach powinni coś dobrać.
  6. U mnie w okolicy mamy "magika" co za kilka stów ogarnia takie (i nie tylko) tematy. Ale u Ciebie ... To czytałeś ? https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=456&t=70975
  7. A na cholerę ci immobiliser w 20-letnim aucie. Będą potrzebować na części to i tak "wezmą" choćbyś tam starlinka zamontował. Odłączyć pieroństwo bo jak ci odstawi babola z 500 kilosów od domu to koszty lawet oraz interwencji przewyższą wartość auta.
  8. Piasek80

    Maroko 2025 - Maj

    Ciekaw jestem funkcji tych betonowych "słupków" przy krawędzi drogi... poza śmiercionośną oczywiście
  9. moim zdaniem nie doceniasz ludzi tam pracujących a tam (poza samymi likwidatorami szkód) nie ma ludzi z przypadku. Zespoły emerytowanych policjantów RD, emerytowanych "kryminalnych" itp którzy mieli tysiące podobnych przypadków, w trakcie swojej pracy zawodowej, i wiedzą na co zwracać uwagę. A że mają płacone za znalezienie "haka" no to wystarczy połączyć kropki... Dlatego zawsze niezmiernie "bawi mnie" ta pewność interpretacji prawa ubezpieczeniowego przez niektórych... że OC jest to i odszkodowanie należy się jak psu zupa. Tak... ale nikt nikomu nie broni wszcząć regresu - nawet jeżeli w połowie przypadków uda się z tego wybronić/wywinąć to druga połowa zapłaci.
  10. Takich akcji będzie więcej bo pojazdy na drogach coraz więcej warte. Leasingi, najmy, wypożyczki i wiele innych form użytkowania wymuszających wręcz konieczność napraw wyłącznie w serwisach. A tam ceny horrendalne. To nie czasy Golfa III gdzie stówę kosztuje błotnik w używce a 250 brał lakiernik za element. Dzisiaj nawet "szara strefa" miażdży cenami. Błotnik z używki 800 a lakiernik za robotę kolejne 1,5 tys zł. Po cenach serwisowych można przemnożyć to x3
  11. Gdybym dzisiaj wybierał pierwsze moto ostatnim kryterium które brałbym pod uwagę byłaby pojemność i moc a już w ogóle marka motocykla. Poprzymierzaj się do ilu tylko się da. Jeżeli to ma być daily to od razu wylatują z listy duże ciężkie cruisery, enduro, turystyki ja bym jeszcze wywalił sporty i tzw sportowo-turystyczne. Im bliżej do klasycznego nakeda i naturalnej pozycji w siodle i za kierownicą tym lepiej. Nie patrz na pojemność a na charakterystykę silnika, gdzie i kiedy to oddaje moc a bardziej moment bo to jest ważne przy codziennym użytkowaniu - wygoda i komfort (a nie piłowanie do 12 tys żeby bieg zmienić). Można kupić SV650 albo jakiego Fazera 600 - teoretycznie to samo - praktycznie to 2 zupełnie różne motocykle i to pod każdym względem. Jeżeli ja miałbym ci coś doradzić - doradziłbym maxi-skuter. Coś z przedziału 250-300cm3 o możliwie najbardziej klasycznej linii i pozycji. Skuter - tylko z nazwy linii - bo to pełnoprawne ustrojstwa drogowe posiadające jednak jeszcze gdzieś tam odrobinę poręczności roweru: wszędzie się przeciśniesz, wszędzie wjedzie i wszędzie postawisz a jak trzeba 200-300km machnąć - komfortem przebije większość motocykli bo siedzisz i wygodniej i za wielką od góry szybą a od dołu owiewką z osłoniętymi nogami że nawet lekki deszcz w trasie nie straszny
  12. To wlej 15W-50 jeżeli to sprawi że będziesz lepiej spał. Np: Shell Advance 4T Ultra 15W-50. Będzie i xW-50 pod olejaki chłodzone powietrzem i 100% pełen syntetyk. W gratisie na zimnym lepiej biegi będą wchodzić.
  13. 125 w klasycznej skrzyni są przezabawne. Nieraz przyjdzie ruszyć z pod świateł, ja w aucie, obok ktoś jakimś "ścigaczem 125cm3. Spokojnie się rusza, kiedy ja przepinam z 1 na 2 on już 4-5 zmienia 🙂 Podobnie Vespa: 50cm3 i 300cm3, Przeciętny widz nie odróżni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...