-
Postów
1342 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
76
Ostatnia wygrana Piasek80 w dniu 18 Lipca
Użytkownicy przyznają Piasek80 punkty reputacji!
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
CRA
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha XJ600 51J `90r
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Piasek80

MOTONITA - leżący na baku (26/46)
356
Reputacja
-
Piasek80 obserwuje zawartość Pierwszy motocykl do jazdy daily , To się pochwale , Olej i 2 innych
-
Harus... wczoraj ich parę minąłem po drodze i doprawdy za cholerę nie wiem co ludzi w nich kręci (poza znaczkiem oczywiście... bo wiadomo... czuć piniądz ... 🙂 ) Oni nawet jak schodzą z tego motocykla to jest lans i bans w każdym kroku, 🙂 Kawa piękna <ok>
-
Ale generalnie olej nie powinien się pienić. Jedna z jego podstawowych funkcji - nie może się pienić. W moich nigdy nie zauważyłem aby w tych oczkach kontrolnych był jaki kolwiek pęcherzyk powietrza a tutaj to wygląda jak na piwie na koncercie.
-
Fajna sztuka. Rozbawił mnie opis "niski przebieg" a na blacie 122 tys km 🙂 ale spoko, rozumiem. Marka premium - tego nikt nie kupuje na niedzielne snucie się z kumplami po bulwarze tylko "dupa w troki" i kierunek Indie albo inny koniec świata.
-
Zakup motocykla z Niemiec a deklaracja PCC
Piasek80 odpowiedział(a) na primo365 temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Nie masz żadnego PCC. Robisz pierwsze BT w kraju i z jego pozytywnym wynikiem oraz umową prosto do WK po blachy -
Aprilia/Rotax 560 Ktoś dorabia tłoki?
Piasek80 odpowiedział(a) na cucumber temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
CERMOTOR albo WILMAT po wymiarach powinni coś dobrać. -
U mnie w okolicy mamy "magika" co za kilka stów ogarnia takie (i nie tylko) tematy. Ale u Ciebie ... To czytałeś ? https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=456&t=70975
-
A na cholerę ci immobiliser w 20-letnim aucie. Będą potrzebować na części to i tak "wezmą" choćbyś tam starlinka zamontował. Odłączyć pieroństwo bo jak ci odstawi babola z 500 kilosów od domu to koszty lawet oraz interwencji przewyższą wartość auta.
-
Ciekaw jestem funkcji tych betonowych "słupków" przy krawędzi drogi... poza śmiercionośną oczywiście
-
Historia ku przestrodze - wsiadaj tylko na to na co masz papiery!
Piasek80 odpowiedział(a) na Buber temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Kolejna (nie)ciekawa akcja -
Historia ku przestrodze - wsiadaj tylko na to na co masz papiery!
Piasek80 odpowiedział(a) na Buber temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
moim zdaniem nie doceniasz ludzi tam pracujących a tam (poza samymi likwidatorami szkód) nie ma ludzi z przypadku. Zespoły emerytowanych policjantów RD, emerytowanych "kryminalnych" itp którzy mieli tysiące podobnych przypadków, w trakcie swojej pracy zawodowej, i wiedzą na co zwracać uwagę. A że mają płacone za znalezienie "haka" no to wystarczy połączyć kropki... Dlatego zawsze niezmiernie "bawi mnie" ta pewność interpretacji prawa ubezpieczeniowego przez niektórych... że OC jest to i odszkodowanie należy się jak psu zupa. Tak... ale nikt nikomu nie broni wszcząć regresu - nawet jeżeli w połowie przypadków uda się z tego wybronić/wywinąć to druga połowa zapłaci. -
Historia ku przestrodze - wsiadaj tylko na to na co masz papiery!
Piasek80 odpowiedział(a) na Buber temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Takich akcji będzie więcej bo pojazdy na drogach coraz więcej warte. Leasingi, najmy, wypożyczki i wiele innych form użytkowania wymuszających wręcz konieczność napraw wyłącznie w serwisach. A tam ceny horrendalne. To nie czasy Golfa III gdzie stówę kosztuje błotnik w używce a 250 brał lakiernik za element. Dzisiaj nawet "szara strefa" miażdży cenami. Błotnik z używki 800 a lakiernik za robotę kolejne 1,5 tys zł. Po cenach serwisowych można przemnożyć to x3 -
Pierwszy motocykl do jazdy daily
Piasek80 odpowiedział(a) na GrandxPerfect temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Gdybym dzisiaj wybierał pierwsze moto ostatnim kryterium które brałbym pod uwagę byłaby pojemność i moc a już w ogóle marka motocykla. Poprzymierzaj się do ilu tylko się da. Jeżeli to ma być daily to od razu wylatują z listy duże ciężkie cruisery, enduro, turystyki ja bym jeszcze wywalił sporty i tzw sportowo-turystyczne. Im bliżej do klasycznego nakeda i naturalnej pozycji w siodle i za kierownicą tym lepiej. Nie patrz na pojemność a na charakterystykę silnika, gdzie i kiedy to oddaje moc a bardziej moment bo to jest ważne przy codziennym użytkowaniu - wygoda i komfort (a nie piłowanie do 12 tys żeby bieg zmienić). Można kupić SV650 albo jakiego Fazera 600 - teoretycznie to samo - praktycznie to 2 zupełnie różne motocykle i to pod każdym względem. Jeżeli ja miałbym ci coś doradzić - doradziłbym maxi-skuter. Coś z przedziału 250-300cm3 o możliwie najbardziej klasycznej linii i pozycji. Skuter - tylko z nazwy linii - bo to pełnoprawne ustrojstwa drogowe posiadające jednak jeszcze gdzieś tam odrobinę poręczności roweru: wszędzie się przeciśniesz, wszędzie wjedzie i wszędzie postawisz a jak trzeba 200-300km machnąć - komfortem przebije większość motocykli bo siedzisz i wygodniej i za wielką od góry szybą a od dołu owiewką z osłoniętymi nogami że nawet lekki deszcz w trasie nie straszny -
Jaki olej do BMW R 1100 RS ?
Piasek80 odpowiedział(a) na rekrut88 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
To wlej 15W-50 jeżeli to sprawi że będziesz lepiej spał. Np: Shell Advance 4T Ultra 15W-50. Będzie i xW-50 pod olejaki chłodzone powietrzem i 100% pełen syntetyk. W gratisie na zimnym lepiej biegi będą wchodzić. -
Da się.
-
125 na kręcenie się po mieście
Piasek80 odpowiedział(a) na Szelki temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
125 w klasycznej skrzyni są przezabawne. Nieraz przyjdzie ruszyć z pod świateł, ja w aucie, obok ktoś jakimś "ścigaczem 125cm3. Spokojnie się rusza, kiedy ja przepinam z 1 na 2 on już 4-5 zmienia 🙂 Podobnie Vespa: 50cm3 i 300cm3, Przeciętny widz nie odróżni.