Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/15/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Do silników chłodzonych powietrzem / olejem przeważnie zalewało się olej o wyższej lepkości. Producent w książce umieszcza tabelkę z rozpiską lepkości w zależności od sposobu użytkowania motocykla. Najbardziej uniwersalny do tego Ducati jest 10W40 - co nie znaczy, że najlepszy. Jak jeździsz tylko w ciepłe dni, sporo miejskiej jazdy to dobierasz coś pokroju 10W50 lub 10W60. Ja np. do swojego boxera leję 20W50 bo na motocykl wsiadam od 10 stopni wzwyż, nie lubię marznąć 🙂 Ale gdybym jeździł w temperaturach bliskich zera to już bym lał 15W50 lub nawet 10W50 gdyby miała być jazda w mrozy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...