Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/22/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeździłem bez mechanika. Przede wszystkim oceń luz tylnego koła. Bardzo minimalny musi być, duży nie. Dobrze go rozgrzej i dopiero słuchaj czy nie ma stuków z silnika, tam masz suche sprzęgło więc też musi być cisza (po wciśnięciu sprzęgła zero stuków). Zimny ma odpalić od strzała. Dobrze też się przyjrzyj układowi ABS, jak jest uwalony to kontrolka gaśnie dopiero kilka metrów po ruszeniu. Jak włączysz jedynkę to usłyszysz taki lekki stuk, to właśnie jest ABS i tak ma być. Sprawdź czy dyfer nie ma wycieków. Reszta jak przy innych motocyklach. Silnik powinien być suchy. Jak nie masz pojęcia o BMW to lepiej weź kogoś obeznanego bo to trochę inna mechanika niż japońce.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...