Skocz do zawartości

Szukam sprawdzonej firmy w tulejowaniu 2T


grzesiek3210
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!Dzisiaj w terenie moja WRka straciła kompresje a że to był jej ostatni tłok to chcę zabić tuleję zamiast nicasilu.Z tych firm co słyszałem to Motortech Katowice i Martin motocykle.Pytanie teraz którą wybrać,w motortechu zabijają tuleje Mechle(czy jakoś tam) a w Martinie obiło mi sie o uszy że PROX lub WISECO ale to nie oficjalne źródło.Mniejsza z tym chodzi mi o to żeby wysłać cylinder i żeby to było zrobione dobrze żebym nie musiał rozbierać motocykla 2 razy w tygodniu.Ktoś robił to niech się odezwie.I tak w ogóle to czy sprawdzi się to w moim sprzęcie?tzn.Husqvarna WR250 2T 2000r.I jak z dostępnością tłoków później...żeby nie skończyło się na selekcji A.Dzwoniłem i niby mówią że bez problemu bo to są te same tłoki co na nicasil ale powiedzcie mi jako osoby bezstronne jak to naprawdę jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorze slyszales ze matrin motocykle wstawia tuleje PROX lub WISECO :flesje: Robilem tam u nich wykonanie pierwsza kalsa motor chodzi zajebiscie lecz jest jedna wada :banghead: Czas wykonania, w moim przypadku zajelo im to 6 tyg :) Osobiscie polecam ta firme lecz tez odradzam jezeli komus mocno zalezy na czasie... Pierwszy tydzien jest to sprowadzenie tuleji z niemiec a nastepne to juz robocizna ;) ja walsnie docieram mojego kata na tuleji i tloku co dostalem u nich i nie mam zadnych zastrzezen co do wykonania ;)

 

Ps. Potem normalnie robisz szlif i dajesz tlok nastepnej slekcji wiec z tym tez nie ma problemu sam sie tez pytalem o to :P

Edytowane przez michal_dh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorze slyszales ze matrin motocykle wstawia tuleje PROX lub WISECO :flesje: Robilem tam u nich wykonanie pierwsza kalsa motor chodzi zajebiscie lecz jest jedna wada :banghead: Czas wykonania, w moim przypadku zajelo im to 6 tyg :) Osobiscie polecam ta firme lecz tez odradzam jezeli komus mocno zalezy na czasie... Pierwszy tydzien jest to sprowadzenie tuleji z niemiec a nastepne to juz robocizna ;) ja walsnie docieram mojego kata na tuleji i tloku co dostalem u nich i nie mam zadnych zastrzezen co do wykonania ;)

 

a jaka cena tej tulei ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pare dni temu robiłem nowa tuleje w Katowicach wlasie w tej firmie o której mówisz, za loka wossnera 2 pierścieniowego skasował mnie 290zł a za tuleje nowa 280 zł . Przejechałem narazie z 15km bo wczoraj popołudniu go złożyłem, ale narazie chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli tuleja jest zeliwna ;] To producent jest nieważny;] Gdyż produkcja samych tuleji jest tzw. znormalizowana;] firmy moga przebierac w waskim zakresie materiałów, ale i tak pakuja jeden wiec jak dlamnie jeden ch... czyja bedzie tuleja. Krzysiek z Czestrochowy sprawe załatwi dobrze;) Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiał może jest mniej ważny tak jak pisze wueska, ale za to dokładność wykonania się liczy. 2T to nie 4T, gdzie cylinder jest prosty. Wystarczy, że źle zrobią okna w cylindrze i masz lipe. Osobiście wolałbym zrobić nikasil. W WR250 jak będziesz o nią dbał (dobry olej + filtr powietrza) to za szybko tego nikasilu nie rozwalisz, a masz jednak oryginał. Miałem kiedyś CR 125 z żeliwem i była lipa. Co z tego, że mogłem robić szlify i inne bajery jak moto nie chciało jechać. No i na nikasil czekasz 4 tygodnie, a ja dobrze trafisz to i cena nie jest zła, ja mojego źródła nie mogę jeszcze polecić bo cylinder będzie dopiero jutro, jak narazie się na nich nie sparzyłem.

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam robienie w Martin Motocykle, kumplowi robili tuleje w KX 500 i ją jednym słowem zje*ali.

Po 1 kanały nie dokończone, tzn nie pokrywały się z cylindrem, były ranty...

Po 2 uszkodzili powierzchnie którą cylek styka sie z karterami...

Po 3 powykręcali szpilki i nawet ich nie oddali, trzeba bylo dorabiac nowe.

Po 4 nawet nie wyczyscili cylindra z opiłków :crossy: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie i mam dylemat.Najbardziej przeraża mnie myśl że jak będę miał tuleję i okaże się że jest coś nie tak to nie mam już powrotu do nicasilu.Czekam na dalsze opinie Michała...jak dobrze dotrzesz sprzęt to odezwij się jak się sprawuje.A ja szperam dalej po necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem o jakieś firmie z Katowic, chłop wysyłał cylek od NSRki 125. 300 tuleja , 340 tłok wossner , 10 uszczleka pod cylinder. Założone, bardzo sobie chwali. Firma kazała docierać 200km na mineralnym.

 

Nie wiem czy przypadkiem nie mówisz o moim koledze. On niedawno wysyłał zatarty cylinder od Nsr do Motor-Techu (Piotr Woryna) http://www.motor-tech.katowice.pl/. Za wstawienie tulei, dobranie tłoka wossnera czy tam vertex'a (już nie pamiętam) płacił 635zł z wysyłką. Wysłał do niego zatarty cylinder i za 2 tygodnie dostał cały zestaw gotowy do założenia. Widziałem ten cylinder bo byłem u niego jak zakładał go i wszystko było widać, że zrobione porządnie i dokładnie.

 

Nie to żebym robił reklamę bo nawet nie znam p. Woryny ale skoro zrobił dobrze (nsr po remoncie śmiga bardzo ładnie) to czemu mam go nie pochwalić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...