black pearl Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 witam, zmierzam sie z zakupem pierwszego moto, jestem w trakcie prawka i szczerze mowiac jeszcze jestem zielona hehe myslalm o suzuki sv650s, ale nie upieram sie... widzialam na forum fajna honde cbf do kupienia :icon_mrgreen: prosze o rade, bo ambicji mi nie brakuje, ale czy za bardzo nie przeliczam swoich moziwosci - mam na mysli 1szy motor dla baby :cool: z gory dziekujebp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 witam, zmierzam sie z zakupem pierwszego moto, jestem w trakcie prawka i szczerze mowiac jeszcze jestem zielona hehe myslalm o suzuki sv650s, ale nie upieram sie... widzialam na forum fajna honde cbf do kupienia :bigrazz: prosze o rade, bo ambicji mi nie brakuje, ale czy za bardzo nie przeliczam swoich moziwosci - mam na mysli 1szy motor dla baby :) Jeśli chcesz iść w stronę sportów to IMO jest to idealny sprzęt na początek. Oczywiście trzeba do niego szczególnie na samym początku podejść z pewną dozą respektu,ale to chyba jak do każdego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 hmm... a ja bym powiedział, że ciutkę za mocny. niby tylko 70parę kucy, ale v-ka oddaje tą moc dość dynamicznie. nie odradzam kategorycznie, ale... zalecałbym nieco więcej respektu dla żelaza - i zakup któregoś z tak zwanych typowych sprzętów dla początkujących: gs500, cb500, er-5jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...