michal750 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Jak to mozliwe,ze jadac prosto gorna polka jest leciutko przekrzywiona w prawa strone? Tak jakbym skrecil troszke kierownice w prawa strone.Gdy wyprostuje polke jest OK, ale jade wtedy w lewo strone :buttrock:Nie mam 100% pewnosci,ze motocykl jest bezwypadkowy, ale lagi wygladaja na nietkniete (nie sa krzywe ani podbite). Caly uklad przedniego zawieszenia wyglada na calkowicie seryjny. Ta polka nie przeszkadza mi w jezdzie, ale jakos tak dziwnie wyglada :/ Aha motocykl prowadzi sie bez zarzutow i nic nie sciaga. Nie wiem czy moge to z tym powiazac, ale mam wrazenie, ze ta polka skrzywila mi sie po tym jak dokrecalem lozysko glowki ramy. Czy to mozliwe? Co radzicie zrobic , zeby wyprostowac ta polke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lambada34 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Jak to mozliwe,ze jadac prosto gorna polka jest leciutko przekrzywiona w prawa strone? Tak jakbym skrecil troszke kierownice w prawa strone.Gdy wyprostuje polke jest OK, ale jade wtedy w lewo strone :buttrock:Nie mam 100% pewnosci,ze motocykl jest bezwypadkowy, ale lagi wygladaja na nietkniete (nie sa krzywe ani podbite). Caly uklad przedniego zawieszenia wyglada na calkowicie seryjny. Ta polka nie przeszkadza mi w jezdzie, ale jakos tak dziwnie wyglada :/ Aha motocykl prowadzi sie bez zarzutow i nic nie sciaga. Nie wiem czy moge to z tym powiazac, ale mam wrazenie, ze ta polka skrzywila mi sie po tym jak dokrecalem lozysko glowki ramy. Czy to mozliwe? Co radzicie zrobic , zeby wyprostowac ta polke? Witam, niewiem czy Ci coś pomoge, ale ja w swojej hondzie cb 500 mam podobnie, też półka jest lekko w prawo jadąc na wprost a motocykl prowadzi się idealnie. Dawno temu gdy kupiłem sobie w sklepie nową jawe 350 też tak miałem. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 mialem cos takiego w mojej etce- wina lezala w krzywej dolnej półce. Sprawdź wiec swoją :buttrock: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 (edytowane) poluzuj mocowanie lag na półkach, ustaw prosto, dokręć i po sprawie Edytowane 12 Października 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 (edytowane) W sumie masz racje. Sprobuje tak zrobic :buttrock: Dziekuje wszystkim Edytowane 12 Października 2006 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 naprawa banalna, jezeli to tylko niefachowe skrecenie. luzujesz gorna polke (tylko te sruby, co sciskaja lagi), stajesz od przodu motocykla, kolo miedzy kolana i skrecasz przytrzymujac kolo kolanami. nie przesadz, bo bedziesz mial w druga strone :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Jeszcze takie jedno "ale", które może się przydac. Jest także możliwe że Twoja maszyna ma skrzywiony przedni stelaż. Jako że kokpit zapewne jest Twoim punktem odniesienia to wydawać się może, że pólka jest krzywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 poluzuj mocowanie lag na półkach, ustaw prosto, dokręć i po sprawieJeśli motocykl jest naprawdę bezwypadkowy to myślę że kolega ma rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Tą dużą centralną śrubę też warto odkręcić, nie tylko w półkach, jak również poluzować półeczkę spinającą golenie (np. tak jak jest w Suzuki GS 500). Do idealnego ustawienia lag, pod warunkiem że są proste można uzyć kawałka szyby - ułożona na lagach nie powinna się bujać. Po ustawieniu skręcamy (najlepiej poprosić kogoś o pomoc). Najpierw skręca się centralną śrubę na osi główki ramy, a dopiero potem lagi w półkach i całą resztę śrub, które zostału poluzowane. Pawel PS. Nie nalezy przesadzić z "luzowaniem" śrub na półkach, by lagi nie wyszły do góry. Zawsze lepiej ustawić sprzęta na centralnej podstawce, czy nawet lekko odciążyć przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 A czy luzowac lagi na dolnej polce? Bo jesli nie, to nie maja prawa wysunac sie do gory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Pełne "odprężenie" zawieszenia masz po poluzowaniu wszystkich śrub, wtedy lagi (jak są proste, tak samo jak półki) moża ustawić bez siłowania się. Konieczne jest jednak odciążenie przedniego koła, pilnowanie ustawienia wysokości w półkach i prawidłowa kolejność skręcania (przynajmniej jedna z półek (np. dolna) musi być lużna przy skręcaniu centralnej śruby). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.