Skocz do zawartości

jannikiel

DesmoManiax DOC Poland
  • Postów

    4796
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    48

Ostatnia wygrana jannikiel w dniu 13 Listopada

Użytkownicy przyznają jannikiel punkty reputacji!

O jannikiel

  • Urodziny 07/19/1967

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Ducati, motocykle,mechanika motocyklowa, wyscigi motocyklowe, enduro, moto z koszem
  • Skąd
    Łomża

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati: 5 szt, Dniepr980
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    889903258

Ostatnie wizyty

5390 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jannikiel

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec (37/46)

126

Reputacja

  1. Po dzisiejszej przejażdżce w deszczyku/siąpawce, sobie znaną traską terenową ( nie zmarzłem za to), tak sobie w głowie ułożyłem, gdybym miał magiczną różdżkę, co mógłbym zmienić/ przerobić/dodać, do Hyper 698, by prawie w 100% spełniał moje oczekiwania: - może nieco niższe siedzenie ( mam 173 cm i trochę nóżki czasem może brakować), ale to już mam plan w głowie... - dodatkowa mapa - do szwendania się - z okrojoną mocą może nawet do 40 KM- nie zawsze duża moc się sprawdza w moim przypadku, ale sprawiona w taki sposób, by można było, na 1 biegu jechać 8-12 km/h ( teraz jest ok 14-16 km/h) - większy zbiornik paliwa- widzę tutaj możliwości ( np. firm akcesoryjnych), dołożenie "kominka" w okolicach wlewu paliwa + "spuchnięcie " ścianek z prawej i lewej strony amortyzatorów - da się jeszcze parę cm...- można by uzyskać ok. 15 litrów - akcesoryjny wydech 1 w 1 ale homologowany do użytku na drogach, tu będzie trudno- rura jest naprawdę solidnej wielkości, ja nawet przebolałbym utratę 2-3 KM, jeśliby takowa nastąpiła - z lewej strony zamiast 2 tłumika stelaż do mocowania bagażu lub zapasowego zbiornika paliwa - możliwość podwyżek kierownicy, by można było jechać na stojąco, bez garbienia się, niby teoretycznie się da, ale nie wiem, czy okablowanie nie będzie za krótkie, to będę sprawdzał już w sezonie 2025 - przedni błotnik nieco dłuższy z przodu, syf podrywa się z czegokolwiek i trafia w lampę i wyżej... - nieco krótsza kanapa z tyłu ( ja jeżdżę i tak sam) + możliwość zamontowania płyty
  2. Czas odliczać dni do następnych wyścigów 🙂 Podobnież we wtorek na polsatsport.pl ma być relacja z testów nowych zespołów i motocykli 😉
  3. Dzisiejszy Sprint MotoGp, jeszcze nie zdecydował o mistrzostwie świata, był to arcyciekawy spektakl, który warto było obejrzeć, szczególnie próbę Acosty, pojechania nakedem KTM, po tym jak Marc Marcqz zabrał mu przednie owiewki... wygrał Pecco, drugi fighter Bestia, trzeci Martinator...
  4. Kuba powiem Ci szczerze, jak dla mnie super, co prawda wczoraj uszkodziłem deko mięsień udowy tylny bo jak się podparłem to noga mi odjechała trawa śliska ośnieżona... Zapomniałem przełączyć z trybu WET na Urban i ciągle mi sie DTC włączał, bo na Urban sobie wyłączyłem...No cóż trochę czuć większą masę kół, przy takich manewrach przerzucania... no i ja wymieniałem to porównałem- same koła mniej więcej każde 2 x cięższe, ale niesie to taką korzyść., że wytrzymalsze... Tylna obręcz pasuje praktycznie bezproblemowo, , porównywałem 2 koła z zabierakiem zębatki łańcuchowej- praktycznie taka sama grubość... no z przodem jest więcej problemów, ja sobie poradziłem prowizorycznie, ale praktycznie trzeba oryginalną przednią oś podtoczyć tą zgrubioną część kilka mm, a ja myślę że nawet 1 cm+ najwyżej dołoży się dystansu, a z lewej strony 20 mm dystans zamienić na 16 mm+, dokładnie to sobie pomierzę jak przyjdzie 2 ośka zakupiona celem przeróbki...oczywiście cały czas trzeba obserwować jak tarcza układa się w zacisku ( przy tej prowizorce, jeszcze tarcza powinna 1 mm pójść w zacisku w prawo), dystans w środku ma średnice 25 mm, czyli chyba od CFR 450, pasuje, ja to już mam dogadane z Ryśkiem że wezmę od jego Chistini 450- taką zużytą akurat nada się do przeróbki... Jak to zrobię zostanie jeszcze wymiana rur ślizgowych na stalowe - chromowane ( długa opowieść dlaczego, ale w skrócie dodam, że jak ktoś chce w terenie jeździć to must have jak to sie nowocześnie mówi...), obniżenie siedzenia o 15 mm ( czekam aż używki stanieją), i może pomodzenie z kośćmi zawieszenia...Kurde płyta podsilnikowa coś nie przychodzi... zamówiona w Legato motocykle
  5. Koła zakupione, przyszły... no niestety zł0ote, ale cóż poradzić... Przednia piasta 1,6 cm szersza niż w Hypermotardzie, na szczęście idzie to wyregulować dystansami...zobaczymy, jak tylna... Opony kupione... doświadczalnie zamówiłem Shinko 120/70/19 przód, tył 140/80/17...jestem bardzo ciekaw jak to wyjdzie... niestety pogoda nie rozpieszcza, więc pewnie dopiero jutro przyjadę motocyklem na lepsze dopasowywanie...
  6. Dzień dobry, ja potrzebuję powiększony zbiornik do Ducati Hypermotard 698.... oooo.... nie ma.... szkoda..... do widzenia 😉 hahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhaha
  7. Heh... ja to w sumie nie wiem komu kibicuję, chciałbym, żeby Acosta w końcu stanął na najwyższym stopniu podium, ale na Ducati hahahhahahahhahaha... Prawdopodobnie M. Pirro pojedzie zamiast Fabio Di Gia....
  8. No i idą do mnie koła 19 przód i 17 tył... ale jeszcze trzeba będzie je podszykować, bo nie wszystko tam idealnie pasuje...Będzie co robić.. hehehehehe...kurczę osłona pod silnik coś długo idzie....
  9. Wymowne słowa Maniac-a, że sił wystarcza na 3 okrążenia....hehe... Po dzisiejszym wyścigu, głównym ( wczorajszy Sprint wygrał Martinator- Pecco poszedł w tataraki po najechaniu na wewnętrzną białą linię- 0 pkt.) Pecco nieco zniwelował przewagę w punktacji generalnej, ale do ostatniego wyścigu ma 24 pkt. straty...a Martinator wiemy jaki jest mocny w Sprincie... Dzisiejszy wyścig główny odbył się pod znakiem ostrej rywalizacji na pierwszych okrążeniach oraz koszmarnego wypadku w którym uczestniczyli Fabio Quartararo, Jack Miller, oraz Brad Binder, najgorzej wyglądała sprawa z Millerem, ponieważ długo leżał na torze opatrywany wstępnie, jednak, potem pokazano jak sobie szedł do paddocku...Wyścig, po tym incydencie przerwano i wznowiono na dystansie skróconym o 1 okrążenie... Druga część po wznowieniu wyścigu i znowu ostra rywalizacja Pecco z Martinem, chciał do tego włączyć sie marc 93, ale uślizg przodu i spadł na pozycję poza punktami... potem Bagnaia odskoczył Martinowi na kontrolowaną odległość i chociaż Martinator dawał z siebie wszystko, nie dał rady dogonić Pecco... 1.Pecco, 2. Martinator. 3. Bestia z 7,5 sekundową stratą do czołówki... Iannone nie dał rady zająć punktowanego miejsca... Rozstrzygnięcie Mistrzostw za 2 tygodnie , ale gdzie narazie nie wiadomo, ponieważ Walencja została odwołana ze względu na katastrofalną powódź i ofiary... 😕
  10. Maniac w pierwszym treningu- 9 miejsce, niezle....ehhh...
  11. No tak myślę, że cud będzie jak w 10 się znajdzie, jak będzie padac...
  12. Nooo... podobno... MANIAC is back 🙂 może być ciekawie 😉
  13. Dawno nie pisałem... Tajlandia: Klasa Moto3 - Mistrz Świata 2024 -D. Alonso wygrywa wyścig, przed Lunettą i dość kontrowersyjnie zdobytym 3 miejscem C. Veijerm ( uderzył/ wywiózł T. Furusato, i ten przewracając się ostatecznie pokonał linię mety oddzielony od motocykla- zajął 5 pozycję) Klasa Moto2- mamy nowego Mistrza Świata w postaci A. Ogury, który dojechał po przerwaniu wyścigu jako 2 za znakomicie jadącym A. Canet, trzeci M. Ramirez, a 4 miejsce Somkiat Chantra- (niezadowolony z przerwania wyścigu, bo miał chrapkę na podium), który doczłapał się z 13 pola została tylko klasa MotoGP, gdzie po dzisiejszym wyścigu i tak trzeba będzie czekać z tytułem do następnej rundy- czyli Malezji... Karuzeli wyścigowej MotoGp ciąg dalszy... na mokrym torze, wygrał Pecco, drugi Martinator, po wysiadce i spadku poza punktację Marca Marqeza - ten ukończył ostatecznie w pkt. na 12 miejscu ( musiał oddac 1 miejsce), trzecie doskonale walczący Pedro Acosta, a czwarty DiGia- który kończy zmagania z MotoGp i odlatuje na operację ( kto w zastępstwie narazie nie wiaomo, może Iannone, może Bulegaaas...) Za tydzień Malezja, pierwsze treningi 2.00 w nocy w piątek...
  14. WSBK sytuacja wygląda tak: Toprak - mistrzem świata Ducati - mistrzem świata WSSP: Huertas - mistrzem świata Ducati - mistrzem świata Nowości na 2025: WSBK: S. Redding- podobno będzie jeżdził na Bonovo Ducati A. Lowes oraz Axel Bassani na Bimota na silniku Kawasaki Vickers- na Ducati dołącza do WSBK WSSP: Oli Bayliss - przesiada się na Triumpha pojawia się P. Oetll - na motocyklu Ducati... co dalej zobaczymy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...