Skocz do zawartości

jannikiel

DesmoManiax DOC Poland
  • Postów

    4834
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    52

Ostatnia wygrana jannikiel w dniu 10 Stycznia

Użytkownicy przyznają jannikiel punkty reputacji!

O jannikiel

  • Urodziny 07/19/1967

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Ducati, motocykle,mechanika motocyklowa, wyscigi motocyklowe, enduro, moto z koszem
  • Skąd
    Łomża

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati: 5 szt, Dniepr980
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    889903258

Ostatnie wizyty

6592 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jannikiel

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec (37/46)

134

Reputacja

  1. Kazik, jeździsz Ducatem, u Was chyba jest pogoda... wszak, tam cieplej... Pozdr
  2. Można zostawić, ale trzeba odpowiednio do tunningu wzbogacić niestety metodą prób i błędłów mieszankę paliwo- powietrze... W skrócie w każdym zakresie obrotów świeca ma mieć odpowiedni kolor... Najlepiej postawić na rolkę hamowni i analizator spalin + odpowiedni majster... Samemu, ciężko, tak mniej więcej, czasami się uda, ale też, czasami trzeba wymienić iglicę, rozpylacz i dysze główną, oraz lub wolnych obrotów...zadanie żmudne i trudne...
  3. Witam, niestety tutaj mało kto odpowie, na to pytanie, ale są stronki i fora uzytkowników, gdzie chłopaki dzielą się wiedzą... Ja jak wymieniam chcącym, to z reguły czytam opisy zestawów tuningowych, co tam producent poleca, no i oczywiście, wymieniam w komplecie, głowica + cylinder + dopasowany tłok z pierścieniami z zestawu... Dodam od razu jednak, że jakikolwiek mocniejszy tunning, łączy się z większą częstością ewentualnych awarii, czy szybszego zużycia... fizyki nie da się oszukac... W silnikach 2-suwowych mając pecha i np zbyt zubożony skład mieszanki paliwa z powietrzem, silnik można usmażyć w przeciągu 30 sekund... i trzeba o tym pamiętać... dlatego też do zestawu tunningowego należałoby zmienić nastawy gaźnika ( bogatszy skład mieszanki paliwa z powietrzem), lub wymienić gaźnik na polecany przez producenta takowego zestawu....co do dozownika oleju, z reguły zalecam stosowanie dodatkowej porcji oleju... ale i tak, przebiegi to góra: 5-10 tys do kolejnego remontu, a czasami jeszcze szybciej...tak jak wyżej napisałem fizyki nie da się oszukać: zwiększone ciśnienia, obroty, obciążenia, powodują w rezultacie zwiększone zużycie współpracujących ze sobą elementów... Pozdr.
  4. Filipińczyk z Filipin, założył z przodu cały zawias i koło z Ducati DX Rally, oraz tylne z tegoż samego motocykla, ma 21/18 no i niezły prześwit...no i przerobił wydech na 1 w 1... i juz mam rozkminę jak to zrobić ze swoim... ja jednak zostanę z 19/17 ponieważ moja wysokość przekroku nie jest zbyt wielka... Już poprosiłem o zdjęcia... i ... czekam....
  5. Czyli mogą być spokojni.... Ciekaw jestem, czy chińskie marki będą próbować wejść, a Supersportach oraz 300 mamy już pierwsze "jaskółki" i Kove w 300 całkiem nieźle daje sobie radę...
  6. 8- valve set, starter- czyli ala ssanie 6 skład mieszanki Dokładnie, jest za ubogo przy starcie... A otwarcie przepustnicy powoduje zwiększony dopływ powietrza przez przysłonę- suwak, a trzeba odwrotnie... Mozna zrobic experyment ale potrzeba 2 osoby, coby przysłaniała ręką otwór w filtrze powietrza, jak po przysłonięciu lepiej będzie odpalać, znaczy, że przy starcie cos nie działa wzbogacenie mieszaniny- ssaniem, byc może potrzeba wyczyścić gaźnik- druciczkami... Niestety mam ten sam problem w motocyklu mojej kobiety KLX 250, ciężko teraz odpala na zimno, i własnie muszę wyjąć gaźnik- przóbowałem od dołu po zdjęciu komory pływakowej, ale nie mogę wykręcić dyszy wolnych obrotów... Po niedzieli... się wezmę...
  7. Dominik, a co to Acosta i Binder bez pracy są teraz????
  8. Proponuję porównać numery katalogowe części przedniego koła obu motocykli, może to będzie jakiś ślad..? Ja sam sobie przerobiłem Hypermotarda 698 który ma 17/17 odlewane koła, zmieniłem na koła szprychowane z Ducati Desert Sled 19/17, tył pasował plug@play, ale z przodu miałem więcej problemów, o których wiedziałem, ponieważ porównywałem nr katalogowe motocykli... Przednią ośkę musiałem zastosować od Desert Sleda, dodając z prawej strony ( siedząc na motocyklu) oryginalny dystans Hypermotarda 698, a z lewej strony musiałem dołożyć dodatkowy 2 mm, tak aby wszystko grało i tarcza miała równy odstęp w zacisku z lewej i prawej strony ( zacisk Monoblok, w zwykłym byłoby łatwiej możnaby regulować podkładkami między mocowaniem zacisku a odlewami w ladze)... https://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/52c4820af870024d205e796e/front-wheel Tak więc porównałem i niestety nie mam dobrej wiadomości, jedynie 2 sztuki dystansów mają takie same numery katalogowe, reszta zupełnie inne...ale co nie oznacza, że nie jest możliwe... najlepiej przyłożyć jedno koło do drugiego, porównać ośki koła, czy mocowania tarczy hamulcowej takie same ect... U mnie tylko 1 część pasowała w tych 2 motocyklach Ducati...i po niej dojrzałem się, że średnica ośki jest taka sama... Powodzenia... P.S. Dodam, jeszcze, ze zmieniła sie geometria motocykla...
  9. Przepraszam, ale którą to śrubę wykręcasz i wkręcasz... a może po prostu jest tak zimno, że nie da się inaczej...? ta z tyłu nr 6 to skład mieszanki i powinno się raz ją ustawić, chyba, że ssanie nie działa prawidłowo lub/i coś tam jest uszkodzone... Czasami też tak się dzieje, po zalaniu a tutaj widzę, że dość łątwo go zalać...
  10. No właśnie, ciekawe co dalej z KTM w motosporcie.... kurde, ja tu czuje jakiegoś wałka finansowego...
  11. A ja odradzam kupowanie choppera, do jazd po dziurawych drogach i dojazdach z wędką, już lepiej endurko 125, mają z reguły wyższe siedzenia, z opanowaniem nie będzie problemu... Coś w typie Suzuki DR 125, Honda XR 125, Kawasaki KLX 125 ect.... Wiem coś o tym, bo nie zapomnę jak mojej Marty ojciec się napalił na Hondę Shadow 125, tak mu się dała we znaki, że po 1 roku ją sprzedał i w ogóle nie mysli o jezdzie motocyklami...
  12. No właśnie, żeby był wielki ruch, i żeby dużo się działo...
  13. No właśnie moja kobita ma odpowiedni schemat kolorystyczny, niestety kask za mały... inne schematy nie pod mój gust...W sumie to nie pilne, ot czekam okazji, jak będzie w Polsce, to OK, jak już nigdy się nie znajdzie trudno... Dzięki.. Zero 🙂
  14. Chciałbym, po prostu, chciałbym, no i Kawasaki, żeby było i BMW, a co...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...