Skocz do zawartości

jannikiel

DesmoManiax DOC Poland
  • Postów

    4874
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    54

Ostatnia wygrana jannikiel w dniu 24 Lutego

Użytkownicy przyznają jannikiel punkty reputacji!

O jannikiel

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Ducati, motocykle,mechanika motocyklowa, wyscigi motocyklowe, enduro, moto z koszem
  • Skąd
    Łomża

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati: 6 sztuk
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    889903258

Ostatnie wizyty

6728 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jannikiel

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec (37/46)

143

Reputacja

  1. Koleżka na pojechał na Cagivie Gran Canyon 900 za Murmańsk, tam i z powrotem, na najdroższym i najmocniejszym DID-u, nie smarował i nie naciągał łańcucha, a jeździli i po szutrach...a ja parę lat wcześniej ( w 2013) "porzydziłem" i zakupiłem tańszy łańcuch innej japońskiej firmy miał oznaczenie 100KM ( wg. katalogu), założyłem do Elefanta na silniku Monstera M600, a stary co miałem did-a wyrzuciłem na złom... Prawidłowo naciągnięty, rozszedł się dosłownie, przy jeździe po szybkim szutrze, z hopkami, po której hopce, sruuu i dziurka w bloku... to byłe jedyny raz, gdy Ducati było wożone pick-upem... Po 4 godzinnej walce z TIG-iem i obróbce specjalistycznym narzędzięm ręcznym w postaci zestawu pilników różnego kształtu, motocykl był znów na chodzie, poszedłem i poszukałem tego wyrzuconego DID-a , znalazłem i zamontowałem, dopiero 2 lata temu go wymieniałem, na też nowego DID-a najmocniejszego...stary zmęczony DID wytrzymał od 2013 ( już miał zużycie), do 2023 - 10 lat i ok 25 tys km, z czego większość w terenie.... Od tamtej akcji tylko najmocniejsze DID-y zakładam...
  2. Żarówkę trzeba załozyć prawidłowo...
  3. jannikiel

    WSBK 2025

    Oczywiście, że ogląda, tylko, że w Giżycku Foruma nie mam... Bulegass ostro wystrzelił, w kosmos...ale... zawsze znajdzie się jakieś ale... - czasy słabsze od zeszłorocznych - Toprak zdjęli z BMW e luksusowe części i ma jechać na zwykłym BMW a nie czymś co tylko udaje - może być przedwczesna radość jak obetną obroty Ducati o 1000, albo dołożą 100 kg domiaru masy... Ale wyścig ślicznie się oglądało, znów pierwsze 6 Ducatów hehehehehhehe Gorzej niestety w Supersportach, o ile treningi wyglądały nieźle, to w wyścigu pierwszym nie za bardzo, a drugi wyścig- katastrofa, pierwszy Masia przywalił Bebisowi w tylne koło, a potem Schrotter zeszrotował swojego ślicznego Ducatka h\ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ( cry) Czekam z niecierpliwością na koleją rundę.. Ja mam wykupione u Dorny i oglądam w kompie... No i już zaczyna się straszenie, że Ducati jak będzie tak dobrze jechać, zmienia przepustowość gardzieli... ?????????? A niech idą w c...j......
  4. Husqvarna FC 350 to chyba typowy cross, jeśli ma być używany zgodnie z przeznaczeniem, czyli do urywania ułamków sekund na torze MX oraz zdobywania jakiś konkretnych pucharów, to motocykl powinien być jak najnowszy, najlepiej nowy prosto z salonu + z profesjonalną obsługą podczas eksploatacji, najlepiej jakiś znany serwis MX... Wtedy oprócz wydawania $$$ na profesjonalną obsługę, jeśli człek ma odrobinę talentu, chęć do pracy nad nim oraz odrobinę szczęścia, może zabłysnąć, na początku podczas lokalnych zawodów, a kto wie, może i krajowych...wówczas cieszyć się będzie ze spełnienia swoich marzeń, oraz z grona fanów ( fanek) mu kibicujących... W innym wypadku, cokolwiek napiszę, mija się z celem, ponieważ w/w motocykl nie jest stworzony do innych celów... P.S. 40 mth, wymiana tłoka ( czasem częściej), 70 mth wał, a czasami i tak coś w tzw międzyczasie klęknie i na dzień dobry remont może wynieść 12-15 tys złotych... Przerabiane...nawet są n/t filmiki... i to nie chodzi jakiej produkcji jest sprzęt, tylko do czego jest przeznaczony i jakim stopniu jest wyżyłowany... Proszę sobie to ze 2, 3 razy obejrzeć zanim zakupi się motocykl...
  5. Szkoda, że nie mamy tu chemika, bo chciałbym wiedzieć co to jest to co zostaje w gaźnikach: - żółtobrązowe, gęste, czasem trzeba zdrapywać - zielone, ciemnozielone, gęstości oleju - białe lub przeźroczyste konsystencji żelu U Marcina z Ostrołęki z tej Yamahy SR 400 na wtrysku, wygrzebałem ze zbiornika pół szklanki tego pierwszego czynnika, i to zakleiło skutecznie zawór ssący, trzeba było czyścić... To drugie wygrzebałem w robionej właśnie Kawasaki ZL 600 Trzeci czynnik w ilości łyżeczki do herbaty na gaźnik odstało w BMW F 650 - gaźnikowym, chłopa z Wizny Wszystkie czynniki są niepalne... Kurde, aż samego mnie to zaintrygowało, następnym razem jak coś znajdę zrobię filmik...
  6. Popieram i polecam Wszystkim (Y) 🙂
  7. Zapytaj Kloda on chyba lepiej zna i wie jakie tam teraz dodatki są... a w/w kolega Marcin- od czasu do czasu jest na forum, jeździł tylko na 98 i tylko firmowe stacje...... ja tylko zauważam na bieżąco, co się dzieje, i pkt. widzenia gościa co musi coś z tym robić... "bo paaanie motór nie jedzie..." Jedyne rozwiązanie to wtrysk paliwa + co 2 lata wymiana wszystkich przewodów, pompy, filtra paliwa, ewentualnie regulatora ciśnienia i wtrysku... jakie to jest eko.... prawda...? Chociaż z drugiej strony daje pajdę chleba ludziom produkującym owe komponenty... tak więc... nie mam jasnej odpowiedzi... bo się nie da...
  8. Czytaj PS. wyżej... A wspomniany Iż 49- jest tak skonstruowany, że złej jakości paliwo nie wpływa zbytnio na jego ogólną wytrzymałość i czas do "NG" naprawy głównej)
  9. Buber nie wciskaj mi czegoś czego nie propaguję... OK... Czy gdzieś napisałem, że ołów lepszy...? Nie..... więc jak to kiedyś małolaty mówiły żegnam ozięble ( to oczywiście w formie żartu hehehe ) hahahhahahahahhahahah Nigdy nie oduczysz się manipulowania... nigdy... serio... to Twój cel życia.... ? Ehhhh... P.S. Dla jasności, nie chodzilo mi o etylinę, która jak wiadomo była szkodliwa zawartość czteroetylku ołowiu jako dodatku, przeciwstukowemu, a o niby normalną benzynę, której jakość od ok 2011 roku mocno się pogorszyła, ale ok. 4 lata temu jakość spadła jeszcze bardziej , a ostatnie 2 lata to jest koszmar...To co znajduję w gaźnikach motocykli po odstaniu ok. pół rocznym to woła o pomstę... nie wiem co to jest raz to jest maź żółto-brunatna, a raz żel bezbarwny, plus do tego zielony nalot...lub zielonkawa breja... I to są fakty a nie dumka na trzy wiatry czytaj pierdy...
  10. Wg. starych przedwojennych mechenników: - w otwór świecy nalać 50 ml siuwaksu - pod dekielki zaworowe nalać oliwarką oliwy 50 G - na krzywkę zapłonu zapodac kilka kropel oliwy maszynowej Po odstaniu ok 1 doby w otwór świecy nalać paliwa wymieszanego z benzyną 25/1 - ok 50 ml Zakręcić świecę i energicznie przekopać 10 razy... Włączyć zapłon i spróbować odpalic... Tak było kiedyś... a w realu kolega z Ostrołęki- Marcin miał Yamahę SR 400 na wtrysku- po staniu i niejeżdżeniu gó...no z benzyny ( to się nazywa- benzyna???) skleiło zawór ssący - musiałem wszystko rozbierać i czyścić, tam się zrobiła jakaś skorupa jak zywica , niestety pompę paliwa trzeba było wymienić na nową, zbiornik, wtrysk, regulator, wymiana przewodów ect.... To nie olej jest problemem, to gów...o zwane benzyną... Gaźnik być może jeszcze do uratowania- ale radziłbym go wstępnie rozebrać i obejrzeć pod kątem szkód.... Witaj "ekologio", żegnaj rozumie.... P.S. Kuba... to dlatego oprócz Hypermotarda w garażu, chcę mieć swojego Iż-a 49 hehehehehheheheheheh Pozdr....
  11. Po V-Max-e tym nowym, obawiam się, że może kolegę czekać rozczarowanie... 😉.. Najlepszym wyjściem mieć wtedy 2 sztuki, albo upolować zmodzonego B-Kinga 🙂 Pozdr...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...