Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. jonaszko

    Alpy25

    Było tego sporo. Oprócz kultowych, Gavia, Stelvio, Grosslockner, były inne, też dobre a może i jeszcze lepsze. Szczególnie polecam Alpy Słoweńskie, np Vrsic ale ogólnie Park Triglav. Sama Słowenia robi bardzo dobre wrażenie, swoją czystością i schludnością. Co ciekawe, nie spotkałem w Słowenii nikogo ale to absolutnie nikogo kto by nie mówił po angielsku. Starzy, młodzi, lepiej, gorzej ale z każdym się można było dogadać
  3. Witam wszystkich Kupiłem wr250r i okazuje się że licznik prędkości okłamuje o około 15km/h. Co może być przyczyną ? Koła oryginalne.
  4. Ostatni tydzień
  5. ks-rider

    Alpy25

    Klod, ja wiem, ze Ty nie potrafisz sobie wyobrazic, ze ja potrafie czytac ! 🤣 No ale wyobraz sobie, ze potrafie ! Bardziej chodzilo mi jakie trasy / miejscowosci ! .
  6. Wróżenie z fusów. Miernik i jedziesz. Każde złącze które jest między aku a włącznikiem może być przyczyną. Masa na silnik, ramę, bezpieczniki, złączki...
  7. KLAUDIUSZ

    Alpy25

    W Alpach [emoji23] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Przychodzę z pytaniem, zanim zacznę wszystko rozbierać. Jakoś 3 lata temu zbudowałem sobie o taki motorek. Przerobiłem Suzuki Gn250. Pojeździłem trochę, padły mi kolana nie mogłem jeździć i od 2,5 - 3 lat stał przykryty. Naszła mnie chęć obudzenia go do życia. No i pojawiły się problemy. 🙂 Kupiłem nowy akumulator, założyłem, chce odpalać, naciskam zapłon i cisza... otworzyłem miejsce, gdzie wszystkie kable, przekaźniki itp. wszystkie połączenia wyglądają ok (muszę jeszcze posprawdzać miernikiem), jak zwarłem na przekaźniku rozrusznika + i -, motocykl normalnie odpalił, i teraz pytanie gdzie szukać przyczyny. Rozebrałem przycisk zapłonu na kierownicy, próbowałem robić tam zworę, żeby odpalił ale nie szło, jedna rzecz mnie zastanowiła (zdjęcie w komentarzu) przycisk zapłonu z grzybkiem metalowym i sprężynka to miejsce zaznaczone w kółku, ale zastanawia mnie ta przerwa ścieżki pomiędzy tym kółkiem a ścieżką po prawej stronie czy ona powinna być ? czy może ścieżka została strawiona, przepaliła się i tu jest problem. czy może po drodze od przycisku do przekaźnika zapłonu coś gdzieś się podziało ? Co polecacie jeszcze posprawdzać ? ps. tak jestem laikiem, coś tam potrafię grzebać, ale być może w moim pytaniu sam sobie odpowiedziałem i powinienem dostać po łapach, ale byłbym wdzięczny za podpowiedzi.
  9. ks-rider

    Alpy25

    Gdzie byles ? 🙂
  10. Zepsułem sobie motocykl i potrzebuję Waszej pomocy, ale przypuszczam, że bez wizyty u elektryka się nie obejdzie bo dla mnie to czarna magia. Jestem posiadaczem Hondy CBR 600rr z 2007/08 roku wersja amerykańska. Chciałem jak w wersji EU mieć swiatła awaryjne więc zakupiłem lewy przełącznik. Oczywiście nie jest to plug and play więc musiałem pozamieniać kabelki w przełączniku. Awaryjne nie działają bo oczywiście w amerykańskiej wersji jest 2-pinowy przerywacz. Kupiłem więc całą wiązkę elektryczną od EU. Założyłem główną wiązkę elektryczną od wersji europejskiej do motocykla (wersja amerykańska). Po podłączeniu do aku, licznik się uruchomił ale zapaliły się też czerwone kontrolki, które normalnie się nie świecą. Motocykl nie odpalił bo pompka paliwa nie podaje paliwa i nie zapala się kotrolka FI, nie słychać przekaźnika oraz pompy paliwa. Zdemontowałem wiązkę, rozebrałem ją na części, aby sprawdzić jak i gdzie idą kable od przerywacza 4 pinowego kierunkowskazów. Okazało się, że do przerywacza 2 pinowego w wersji amerykańskiej, trzeba tylko dołożyć kabel masowy oraz biało-zielony, który idzie do skrzynki bezpieczników pod bezpiecznik clock/turn. Odizolowałem kałek wiązki, aby dostać się do tych kabli, podłączyłem 4-pinowy przerywacz, sprawdziłem miernikiem czy dzwoni i zaizolowałem.Zamontowałem oryginalną wiązkę, podpiąłem wszystkie kostki i nadal nie działa pompa paliwa, nie słychać jej aby się uruchamiała oraz nie pojawia się kontrolka FI. Ponadto nie działają światła. W czerwoną kostkę diagnostyczną pod fotelem mam podłączony wyświetlacz, na którym biegu jadę. On też się nie włącza.Powiedzcie gdzie szukać problemu bo już mi ręce opadają. Czy po podłączeniu wiązki EU coś się mogło rozkodować w ECU? Imobiliser? Ale wersja amerykańska chyba go nawet nie ma. Mogę się mylić oczywiście. Jakaś kontroka HISS miga na liczniku i gaśnie po włączeniu stacyjki.POMOCY!
  11. jonaszko

    Alpy25

    Właśnie wróciłem.
  12. slav54

    Alpy25

    dla zainteresowanych , start 20 lipca powrót 29-30 punkt zborny do ustalenia , okolice Cieszyna , nastepnie Austria i dalej ......
  13. Siępomaga 💪wesprzyj Marcelka w drodze do normalnego życia. Motocykliści mają wielkie serca ❤️ pokażmy to! Może kiedyś Marcelek będzie jednym z nas🏍️ LWG
  14. Cześć, właśnie zrobiłem prawo jazdy A i waham się pomiędzy Hondą CBR 650 r a CB 650r. Na tym drugim lepiej mi się jeździ i lepiej się czuje ale to może być dlatego że jeździłem do tej pory na nakedzie No i kurs odbywał się na nakedzie. Za to CBR dużo bardziej podoba mi się z wyglądu. Będę jeździł dużo po mieście i trochę pomiędzy Łodzią a Warszawą. Co wy byście wybrali?
  15. Wcześniejsza
  16. też zadawalem sobie to pytanie i jestem posiadaczem kayo t4 choć nie ukrywam że ktm to ktm ale za markę trzeba wydawać worek pieniędzy jeżeli chodzi o remont silnika no i w 15letnim ktmie zawsze coś i tak coś się popsuje bo nic nie jest wieczne. musisz zadać sobie pytanie pierw do czego jest ci ten motor potrzebny i czego od niego oczekujesz i czy stać cię potem po 200mth na remont silnika jeżeli chodzi ci żeby jeździć i się nie martwić o koszty i nie jesteś wymagający i szalony jeżeli chodzi o jazdę np.na jednym kole to wybierz kayo t4 250 lub 300 daje rade jeżeli chodzi o bezawaryjne jazdę pionowe podjazdy itp. da się go polubić choć nie jest demonem mocy 28km ale krzywdę można sobie zrobić jeżeli nie posiadasz umiejętności jazdy crossem jeżeli chodzi ci o duża moc i moment obrotowy masz zamiar ścigać się po torach i posiadasz umiejętności jazdy na crosie żeby nie zrobić sobie krzywdy i posiadasz budżet połowy wartości używanego ktm a na remont po 200mth a zaczyna się od 3-4 tys. złoty i 200mth schodzi bardzo szybko jeżeli chcesz jeździć dużo to bierz ktm lub inny markowy uzywany
  17. W sprawie co "oznacza wskazanie obrotomierza 2tyś obr" wychodzi na to że oznacza usterkę przekaźnika rozrusznika. Po przeszczepie działa. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
  18. slav54

    Alpy25

    Zaproszenie dla dwóch osób na wyjazd alpejski druga połowa lipca , dokładna data do ustalenia , kierunek Furka przez Dolomity , pomysłodawcy - jest nas dwóch Polska północna , Sławek i Rafał wiek 50+ , kilka wspólnych wyjazdów . Fajnie by było gdyby ktoś chciał dołączyć , w 4 moto dobrze się podróżuje . Hotele 2 dwójki łatwiej załatwić i ogólnie jest weselej . Tempo dynamiczne ale unikanie mandatów . Spanko jw , restauracje , piwko obiadokolacje na zakończenie dnia . Planowane ok 6 noclegów w strefie Euro tak że trochę kasy trzeba przygotować , rok temu wyszło jakieś 5000- 5500 zł na osobę ( koszty całkowite). Głównie jazda ciekawymi trasami , zwiedzanie - przy okazji , nie jest to cel wyprawy . Mile widziane osoby z pozytywnym nastawieniem i poczuciem humoru . Dobra atmosfera to podstawa . Zainteresowanych proszę o kontakt , najlepiej bezpośrednio tel.
  19. Najwyraźniej nie znasz przepisów obowiązujących w kraju w którym żyjesz. I pewnie jeszcze tego prawka AM nie masz. Zanim wyjedziesz na drogę lepiej się z nimi zapoznaj. Pojazd na prawko AM nie ma prawa jeździć szybciej niż 45km/h. Jeżeli pojedzie szybciej to złamiesz prawo. Dobre wieści są takie że będziesz mógł nim hezdzić. Konsekwencje mogą być różne - od banana na gębie do wielokrotnych złamań i urazów, więc lepiej uważaj. Zapytaj swojej kieszeni, swoich oczekiwań a potem zapytaj ten skuter czy to jest OK. Zasadniczo jest OK. Fantastycznie sobie poradzi. A czy warto go kupić to nikt Ci nie powie, bo nawet nie napisałeś co to za rocznik i jaka jest cena. Generalnie - pomyśl zanim coś napiszesz, bo wygląda na to że sobie usiadłeś i piszesz co Ci przez głowę leci, tyle że to się za bardzo kupy nie trzyma. Powodzenia i uważaj na drodze. I poczytaj o przepisach ruchu drogowego skoro chcesz w nim uczestniczyć. Przyda się.
  20. złota łopata to raz, a świadomość tego czym jest cruiser to dwa. Bardzo się zastanawiam po co to pisałeś.. chyba że jesteś ejajowy bot, to by się zgadzało...
  21. Czyli jak proponowałem - po podłączeniu do prądu urządzenie elektryczne działa o wiele lepiej. Dobrze że uruchomiłeś, teraz na drogę i enżoj!
  22. Honda orzyła 😁, nie podpiąłem pompki do paliwa w baku, pompka nie podawała i nie zapalił, tam są dwa przewody jeden od ilości paliwa a drugi od pompki. Temat rozwiązany
  23. Wiesz co, nie obraź się, ale jest tak. Rozebrałeś jakieś elementy układu paliwowego w motocyklu z wtryskiem i po złożeniu zostały Ci "jakieś wtyczki" rozłączone a moto nie chodzi. No to masz odpowiedź. Znajdź serwisówkę, znajdź co to za wtyczki, podłącz tam gdzie trzeba i kto wie, może będzie magic i motur odpali? Serwisówki są dostępne, trzeba tylko poszukać.
  24. Ja szukałem nowego i są fajne Zontesy 350 v i VX - ten drugi bardziej turystyczny (ja mam V i brakuje mi szyby - nawet nie ma jej tam do czego zamontować ...) Propo - ktoś się spotkał z jakimś uniwersalnym montażem szyby motocyklowej - na Ali jest ale na dwóch lichych rączkach i troszkę mnie to martwi...
  25. Witam, mam problem z vfr , malowałem ja całą, ściągnąłem wszystkie owiewki do pomalowania, zmontowałem wszystko od nowa i nie odpala tzn, jak przekręce kluczyk zapala się na chwilę na liczniku błąd FI po czym zaraz gaśnie i nie odpala ją, tzn w ogóle nie słyszę żeby wtryski podawały, paliwo jest aha bak ściągałem do malowania, i jeszcze zostały mi dwa wtyczki które nie wiem od czego do czego są, dodam je w załączniku. Ktoś pomoże?
  26. Witam, tym latem kupuję sobie skuter na AM. Spodobał mi się CPI POPCORN 50cc, jednak mam niektóre wątpliwości. Chociaż ten skuter ma poj. 50cc, ale co z jego prędkością maksymalną? Chyba że jest większa, niż 45 km/h? Czy będę mogł hezdzić takim skuterem? Jakie za to mogą być konsekwencje? Przebieg u tego skutera to 12 tyś. km, czy jest to ok dla niego? Jak ten skuter sobie radzi przy takim przebiegu i czy warto go kupić?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...