Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
Kymco zing 125 rf25 - iskrownik
Stefan Kowalski odpowiedział(a) na DziQ9011 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Będzie działać ale mniej wydajnie, powinno być założone odpowiednie magneto do danego statora. Ilość biegunów powinna się zgadzać. Nie rozumiem jak serwis mógł powymieniać części na inne niż oryginalne i oddać niesprawny pojazd? Brzmi to absurdalnie. -
Honda CBR 600rr PC40 nie odpala
Stefan Kowalski odpowiedział(a) na gemini9767 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Sprawdz bezpieczniki, to że pewne elementy sie nie zalączają to może być tylko brak zasilania. Jest też druga opcja, zamieniając wiązki mogłeś uszkodzić ECU. Ale światła nie są zależne od ECU, więc pewnie bezpiecznik. Jeśli awaryjne są takie niezbędne , to da się to zrealizowac na 2 pinowym przerywaczu dokładając włącznik i dwie diody prostownicze do kierunkowskazów. -
Niedawno kupiłem silnik do roweru 2T 80cc typowy zestaw z Allegro, który pewnie wszyscy znają. Miałem z nim po drodze kilka problemów, ale ostatecznie udało się wszystko złożyć do kupy. Na początku miałem problem z odpalaniem, bo silnik gasł po chwili i w ogóle nie reagował na gaz. Znajomy, który zna się trochę na dwusuwach, polecił podkręcić obroty i wtedy zaczęło działać. Maszyna śmiga jak ta lala, ale problem z odpalaniem pozostał. Trzeba próbować 2–3 razy, za każdym razem silnik gaśnie po chwili, a dopiero za 3–4 razem odpala i już działa normalnie. Cały czas próbuję ustawić odpowiednio obroty, tak jak radził znajomy, ale niewiele to zmienia. Czy ktoś wie, co jeszcze może mieć na to wpływ?
-
jakie spodnie dla wysokiego?
gigaj38026 odpowiedział(a) na Rafal111 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Szukałem łyżworolki dla dorosłych ponieważ chciałem dodać więcej aktywności do mojego życia. Ważne było dla mnie, aby rolki były wygodne i łatwe do opanowania. Znalazłam idealną opcję, dzięki której weekendy stają się aktywne, a jazda na rolkach przynosi wiele przyjemności. -
Zarejestrował się nowy użytkownik: gigaj38026
- Ostatni tydzień
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Korjel
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: szefff67
-
Co sądzicie o kupnie motocykla suzuki gs 500 na pierwszy motocykl. Nikty nie miałem dotyczenia z motocyklemotocykl
-
Co sądzicie o kupnie motocykla suzuki gs 500 na pierwszy motocykl
-
Nie. Papiery są prawdziwe na pewno to r
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Jinx
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: DziQ9011
-
Raportuj Witam. Od razu zaznaczam że się na tym nie znam, dlatego mam do was pytanie. W moim motocyklu Kymco zing 125 rf25 jest brak ładowania. Oddałem go do serwisu, wymienili regulator napięcia i iskrownik. Tylko że, iskrownik oryginalnie był 4 cewkowy, a wymienili na 8 cewkowy. Magneto zostawili takie jakie było. Oczywiście brak ładowania jak był tak jest nadal. Tu moje pytanie, czy iskrownik z 8 cewkami w ogóle będzie "gadać" z kołem magnesowym, które było założone wcześniej z iskrownikiem 4 cewkowym?
-
Raportuj Witam. Od razu zaznaczam że się na tym nie znam, dlatego mam do was pytanie. W moim motocyklu Kymco zing 125 rf25 jest brak ładowania. Oddałem go do serwisu, wymienili regulator napięcia i iskrownik. Tylko że, iskrownik oryginalnie był 4 cewkowy, a wymienili na 8 cewkowy. Magneto zostawili takie jakie było. Oczywiście brak ładowania jak był tak jest nadal. Tu moje pytanie, czy iskrownik z 8 cewkami w ogóle będzie "gadać" z kołem magnesowym, które było założone wcześniej z iskrownikiem 4 cewkowym?
-
Może to był supermoto?
-
Było tego sporo. Oprócz kultowych, Gavia, Stelvio, Grosslockner, były inne, też dobre a może i jeszcze lepsze. Szczególnie polecam Alpy Słoweńskie, np Vrsic ale ogólnie Park Triglav. Sama Słowenia robi bardzo dobre wrażenie, swoją czystością i schludnością. Co ciekawe, nie spotkałem w Słowenii nikogo ale to absolutnie nikogo kto by nie mówił po angielsku. Starzy, młodzi, lepiej, gorzej ale z każdym się można było dogadać
-
Witam wszystkich Kupiłem wr250r i okazuje się że licznik prędkości okłamuje o około 15km/h. Co może być przyczyną ? Koła oryginalne.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Lki Consulting
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: DawidMootoo
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: KRISSOU
-
Klod, ja wiem, ze Ty nie potrafisz sobie wyobrazic, ze ja potrafie czytac ! 🤣 No ale wyobraz sobie, ze potrafie ! Bardziej chodzilo mi jakie trasy / miejscowosci ! .
-
Rozrusznik z kierownicy nie działa Suzuki Gn250
lysy76 odpowiedział(a) na onlytrue temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Wróżenie z fusów. Miernik i jedziesz. Każde złącze które jest między aku a włącznikiem może być przyczyną. Masa na silnik, ramę, bezpieczniki, złączki... -
W Alpach [emoji23] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
nazirro obserwuje zawartość Rozrusznik z kierownicy nie działa Suzuki Gn250
-
Rozrusznik z kierownicy nie działa Suzuki Gn250
nazirro odpowiedział(a) na onlytrue temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Sprawdź czujnik przy klamce sprzęgła. -
jonaszko obserwuje zawartość Alpy25 i Rozrusznik z kierownicy nie działa Suzuki Gn250
-
Rozrusznik z kierownicy nie działa Suzuki Gn250
onlytrue opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Przychodzę z pytaniem, zanim zacznę wszystko rozbierać. Jakoś 3 lata temu zbudowałem sobie o taki motorek. Przerobiłem Suzuki Gn250. Pojeździłem trochę, padły mi kolana nie mogłem jeździć i od 2,5 - 3 lat stał przykryty. Naszła mnie chęć obudzenia go do życia. No i pojawiły się problemy. 🙂 Kupiłem nowy akumulator, założyłem, chce odpalać, naciskam zapłon i cisza... otworzyłem miejsce, gdzie wszystkie kable, przekaźniki itp. wszystkie połączenia wyglądają ok (muszę jeszcze posprawdzać miernikiem), jak zwarłem na przekaźniku rozrusznika + i -, motocykl normalnie odpalił, i teraz pytanie gdzie szukać przyczyny. Rozebrałem przycisk zapłonu na kierownicy, próbowałem robić tam zworę, żeby odpalił ale nie szło, jedna rzecz mnie zastanowiła (zdjęcie w komentarzu) przycisk zapłonu z grzybkiem metalowym i sprężynka to miejsce zaznaczone w kółku, ale zastanawia mnie ta przerwa ścieżki pomiędzy tym kółkiem a ścieżką po prawej stronie czy ona powinna być ? czy może ścieżka została strawiona, przepaliła się i tu jest problem. czy może po drodze od przycisku do przekaźnika zapłonu coś gdzieś się podziało ? Co polecacie jeszcze posprawdzać ? ps. tak jestem laikiem, coś tam potrafię grzebać, ale być może w moim pytaniu sam sobie odpowiedziałem i powinienem dostać po łapach, ale byłbym wdzięczny za podpowiedzi. -
Zepsułem sobie motocykl i potrzebuję Waszej pomocy, ale przypuszczam, że bez wizyty u elektryka się nie obejdzie bo dla mnie to czarna magia. Jestem posiadaczem Hondy CBR 600rr z 2007/08 roku wersja amerykańska. Chciałem jak w wersji EU mieć swiatła awaryjne więc zakupiłem lewy przełącznik. Oczywiście nie jest to plug and play więc musiałem pozamieniać kabelki w przełączniku. Awaryjne nie działają bo oczywiście w amerykańskiej wersji jest 2-pinowy przerywacz. Kupiłem więc całą wiązkę elektryczną od EU. Założyłem główną wiązkę elektryczną od wersji europejskiej do motocykla (wersja amerykańska). Po podłączeniu do aku, licznik się uruchomił ale zapaliły się też czerwone kontrolki, które normalnie się nie świecą. Motocykl nie odpalił bo pompka paliwa nie podaje paliwa i nie zapala się kotrolka FI, nie słychać przekaźnika oraz pompy paliwa. Zdemontowałem wiązkę, rozebrałem ją na części, aby sprawdzić jak i gdzie idą kable od przerywacza 4 pinowego kierunkowskazów. Okazało się, że do przerywacza 2 pinowego w wersji amerykańskiej, trzeba tylko dołożyć kabel masowy oraz biało-zielony, który idzie do skrzynki bezpieczników pod bezpiecznik clock/turn. Odizolowałem kałek wiązki, aby dostać się do tych kabli, podłączyłem 4-pinowy przerywacz, sprawdziłem miernikiem czy dzwoni i zaizolowałem.Zamontowałem oryginalną wiązkę, podpiąłem wszystkie kostki i nadal nie działa pompa paliwa, nie słychać jej aby się uruchamiała oraz nie pojawia się kontrolka FI. Ponadto nie działają światła. W czerwoną kostkę diagnostyczną pod fotelem mam podłączony wyświetlacz, na którym biegu jadę. On też się nie włącza.Powiedzcie gdzie szukać problemu bo już mi ręce opadają. Czy po podłączeniu wiązki EU coś się mogło rozkodować w ECU? Imobiliser? Ale wersja amerykańska chyba go nawet nie ma. Mogę się mylić oczywiście. Jakaś kontroka HISS miga na liczniku i gaśnie po włączeniu stacyjki.POMOCY!
-
dla zainteresowanych , start 20 lipca powrót 29-30 punkt zborny do ustalenia , okolice Cieszyna , nastepnie Austria i dalej ......
- Wcześniejsza
-
Siępomaga 💪wesprzyj Marcelka w drodze do normalnego życia. Motocykliści mają wielkie serca ❤️ pokażmy to! Może kiedyś Marcelek będzie jednym z nas🏍️ LWG
-
Cbr650r czy cbr650r na pierwsze moto?
Stahoo opublikował(a) temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć, właśnie zrobiłem prawo jazdy A i waham się pomiędzy Hondą CBR 650 r a CB 650r. Na tym drugim lepiej mi się jeździ i lepiej się czuje ale to może być dlatego że jeździłem do tej pory na nakedzie No i kurs odbywał się na nakedzie. Za to CBR dużo bardziej podoba mi się z wyglądu. Będę jeździł dużo po mieście i trochę pomiędzy Łodzią a Warszawą. Co wy byście wybrali? -
też zadawalem sobie to pytanie i jestem posiadaczem kayo t4 choć nie ukrywam że ktm to ktm ale za markę trzeba wydawać worek pieniędzy jeżeli chodzi o remont silnika no i w 15letnim ktmie zawsze coś i tak coś się popsuje bo nic nie jest wieczne. musisz zadać sobie pytanie pierw do czego jest ci ten motor potrzebny i czego od niego oczekujesz i czy stać cię potem po 200mth na remont silnika jeżeli chodzi ci żeby jeździć i się nie martwić o koszty i nie jesteś wymagający i szalony jeżeli chodzi o jazdę np.na jednym kole to wybierz kayo t4 250 lub 300 daje rade jeżeli chodzi o bezawaryjne jazdę pionowe podjazdy itp. da się go polubić choć nie jest demonem mocy 28km ale krzywdę można sobie zrobić jeżeli nie posiadasz umiejętności jazdy crossem jeżeli chodzi ci o duża moc i moment obrotowy masz zamiar ścigać się po torach i posiadasz umiejętności jazdy na crosie żeby nie zrobić sobie krzywdy i posiadasz budżet połowy wartości używanego ktm a na remont po 200mth a zaczyna się od 3-4 tys. złoty i 200mth schodzi bardzo szybko jeżeli chcesz jeździć dużo to bierz ktm lub inny markowy uzywany
-
Xj600 Diversion wskazanie diagnostyczne obrotomierza
kaczka dziwaczka odpowiedział(a) na kaczka dziwaczka temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
W sprawie co "oznacza wskazanie obrotomierza 2tyś obr" wychodzi na to że oznacza usterkę przekaźnika rozrusznika. Po przeszczepie działa. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam