Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Co poradzisz... Robić pełne A i cieszyć się brakiem ograniczeń. Kayo czy Barton 300cm mają już po 25KM fabrycznie, za ok 10 tys na wyprzedażach do wyrwania - funkiel nówka. Chińskie Ali aż ugina się od zestawów tuningowych (za 5 stów) podnoszących moc o kolejne 10KM Nie ma co narzekać tylko dziękować bo gdyby nie Chińska motoryzacja ... dalej byśmy z przyklejonymi nosami do szyb salonów stali z głową pełną marzeń że kiedyś sobie kupisz... Yarisę za 113 tys PLN bo takie ceny były jeszcze 3 lata temu
  3. Sporo słyszałem o samochodach chińskich (kolega w redakcji testuje auta), niestety nic dobrego. Więc nie mam przekonania do moto z Chin. Drona, drobną elektronikę, klapki kąpielowe czy zapalniczkę można kupić z Chin, ale poważniejsze rzeczy - nie bardzo. Rzuciłem okiem: Asix to "popierdólki" dla dzieci na małych kołach, a ich duże enduro to już conajmniej 150cm3. Barton Hyper jako tako się prezentuje, ale 10 KM mocy i 150kg?!?
  4. Sam sobie mocno ograniczasz bo akurat chinole są potęgą w tych klasach pojemności. Barton, Asix itp...
  5. Cześć forum! szukam czegoś czego chyba już nie ma 😉 Poszukuję nowego enduro typu Yamaha WR 125 R. Yamaha już jest nie do kupienia, więc może jakiś konkurent? Interesuje mnie enduro z możliwością zarejestrowania z silnikiem 125 cm3 / ok. 15 KM i w cenie około 15k zł (max maxów - 20 k zł). Yamaha WR 125 R była wyprzedawana za 15.800 zł 🙂 Dziś tyle kosztują 5-7 letnie 🙂 Enduro potrzebne głównie do "pyrkania" po lesie, rzadziej na asfalt (dojazd to sklepu etc.). Mam 190 cm i ponad 115 kg. Interesuje mnie więc typowy dual sport. Przeglądałem OtoMoto i znalazłem tylko dwa moto: - Aprilia 125 RX - fajne moto, spełnia w teorii wszystkie moje wymagania, ale czytałem, że ten model jest kłopotliwy / awaryjny. Trzeba dużo koło niego chodzić. To nie dla mnie. - KTM 125 R - rewelacja, ale tak co najmniej o 5k za drogi na mój chudziutki budżet. Nic sensowengo nie znalazłem więcej, tzn. są: - Yamaha TT-R 125, ale to maleństwo i cross 🙂 - Honda CRF 125, super, ale znów - cross 🙂 Producenci chyba ze względu na normy emisji spalin wycofali się z enduro 125 cm3 (nadających się na prawko B) i nie wiadomo kiedy wrócą do 125-ek. Polecicie coś? Interesują mnie głównie japońce + ewentualnie włoskie lub hiszpańskie, jeśli są niezawodne. Z Azji tylko japońskie,(a chińskie, itp. nie wchodzą w grę). Ucieszyła mnie dostępność Aprilia 125 RX, ale okazało się, że to kłopotliwy sprzęt. KTM niestety za drogi. Może jeszcze jest coś innego? Czy Waszym zdaniem producenci (szczególnie z Japonii) powrócą niebawem do 125-ek na prawko kat. B??? Dzięki za polecenie czegoś! HF
  6. Chętnie bym zarejestrował CRF 125 😉 Ale chyba to trudne i kosztowne (??). Skąd to ograniczenie pojemności? Masz prawko A? Jest mnóstwo używek za około 15k. Zależy czego potrzebujesz / oczekujesz.
  7. Mnie też od razu przyszło do głowy, że to X, a nie R. BTW. Gdzie i za ile / z którego roku kupiłeś? Mało ich jest na rynku wtórnym, a to świetny sprzęt, nie mający obecnie żadnego następcy ani konkurenta.
  8. Drodzy Forumowicze, czy ktoś ma film (lub mapkę) z przebiegu trasy egzaminacyjnej na kat. A w WORD Suwałki? Lub ewentualnie wie, gdzie tego szukać?
  9. Wczoraj
  10. W końcu po 21 latach doczekałem się podwyżki 🤗 Może to nieco uzdrowi sytuację w tym biznesie.
  11. wczoraj właśnie studiowałem. Ale dzięki za trop. Wszystko kuźwa za długo stoi nieużywane... a jak już jest te 40 min wolnego - wolę rower. I o... potem efekty. Zepsuło się od stania.
  12. listwa do czyszczenia, z reguły tam niskie wartosci sa... serwisówke szukaj na carlsalter.com
  13. Dzisiaj byłem na przeglądzie z jednym firmowym. Diagnosta mówił że 18go stawki nowe wchodzą. - i co ? - nico. Robił będę tyle samo aut co robiłem tyle że właściciel SKP będzie miał 50% wyższą dniówkę.
  14. Krakali i wykrakali. Do odpalenia a franca nie odpala. A paliła. - pompa paliwa działa i podaje paliwo - przelewami na każdym wtrysku leci - a wtryski nie podają... Wyjęta listwa z nimi - stoi. - paliwo podane strzykawką i silnik od razu odpala Jak ugryźć temat ? Czy tam jakiś komp blokuje czy może za niskie napięcie i się nie otwierają ? Jakie powinny być wartości napięcia na kostkach wtryskiwaczy ?
  15. Ostatni tydzień
  16. 8 niuta. Wiszę ci flaszkę. Wspaniały periodyk - właśnie czegoś takiego potrzebowałem. I teraz trzeba gdzieś jeszcze takie mini - dynamo skołować bo moje jest dopiero od 20tu
  17. https://biker.ee/manuals/yamaha/Yamaha_XJ600S_1992_Service_Manual.pdf Po lewej zakładka: Assemlby and adjustment - Clutch
  18. Wskaźnik się nazywa klucz dynamometryczny a wartość dociągnięcia znajduje się w "Service Manual". No weź, to są podstawowe rzeczy...
  19. Tylko dalej nie wiem z jaką siłą (albo gdzie jest jakiś "wskaźnik") dokręcać te śrubki trzymające sprężyny.
  20. Skoro tak to sterowanie sprzęgłem do sprawdzenia. Jeżeli dobrze wszystko to skladaj zgodnie ze sztuką i powinno działać.
  21. Nigdzie nie ma absolutnie żadnego zużycia żeby coś było starte, przytarte czy zdarte. W wątku wyżej człowiek pisał że miał takie same przekładki czyli wnioskuję że jednak jest od tego modelu. Wszystko siedzi sztywno bez żadnych wyczuwalnych luzów
  22. Tarczy nie mierzy się pojedynczo tylko cały komplet i wtedy można określić czy jest ok czy do wymiany. Na zdjęciach, które wrzuciłeś, ja widzęegło nie jest od tego motocykla. Może to złudzenie ale tarcze i przekładki nie siedzą w swoich rowkach? Ważne jest też odpowiednie założenie dwóch przekładek. Jak się im dobrze przyglądniesz, to zobaczysz że są inne od pozostałych. Zmierz też dokładnie wysokość sprężyn. Kosz wydaje się być ok. Nie widzę przynajmniej na zdjęciach żadnych ostrych krawędzi ale to też do sprawdzenia.
  23. I jak tam ? Podrzuci ktoś jak z tym ustawieniem przekładek ? Ma ktoś może jaką "serwisówkę" do tego silnika ? To se sam poczytam jak to powinno być prawidłowo i jakie wartości Znalazłem jakiś szczątkowy temat ale wygląda na niepełny Dobra, już se znalazłem. Muszą być ustawione na znaki. Tylko dalej nie mogę znaleźć nigdzie danych jakim momentem dokręcić śrubki mocujące sprężyny i pokrywkę
  24. Dobra, rozkręciłem jeszcze to sprzęgło... Dla mnie tam wszystko jest OK. Grubość tarcz mierzona na okładzinach równa, ok 3,3x mm grubości, wszystko "białe", nic nie spalone itp, generalnie widać ze było to zmieniane. Długość sprężyn 45,xx mm Jedno co mnie zaintrygowało to te wycięcia w tych blaszanych przekładkach. Czy ich ustawienie ma jakieś znaczenie czy musi być jakoś specjalnie ? Naprzemiennie ? Na jakieś znaki ? A i czy ponowne przykręcenie śrub ze sprężynami wymaga użycia "dynama" i jakichś konkretnych wartości ?
  25. Co do takich małych imbusów - jak się obawiasz o siłę dokręcania to lepsze są torxy - wytrzymują więcej niż imbusy, i nie piszę tu o twardości tylko o tym że kształt wcięcia wytrzymuje większą siłę dokręcania. BMW mnie przetrenowało i teraz na ogół jadę na torxach ;)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...