mary Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 a mnie ciekawi np to że nie ma Sharka S900 i teraz pytanie czy nie zrobili dla niego testu czy nie dostał żadnej gwiazdki, powinni podać listę kasków które absolutnie (wg ich kryteriów) nie nadają się do jazdy (czyt. nie dostały ani jednej gwiazdki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Z tymi testami to trochę jak z gwiazdkami NCAP, gdzie część punktów przyznają np za bezpieczeństwo pieszego.. A powiedzmy sobie szczerze - kogo to obchodzi ? :icon_mrgreen: Czy ktoś z Was zastanawiał się nad tym po której masce łagodniej przeleci pieszy, kiedy szukaliście wymarzonego samochodu ? Te testy i ich wyniki można sobie w buty wsadzić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 No takie to chyba nie trafione porównanie. Mnie bardzo interesuje czy jak przyjdzie kryska na matyska i przypie*dole łbem o krawężnik czy kask pęknie czy też nie. Co kto lubi, zawsze można kupić Tornado albo Tigera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolekziolek12 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ktory polecacie ? Dziwi mnie to,ze tansze kaski " MT, LS2 " Maja wiecej gwiazdek niz te duzo drozsze np Shoei xr1000 . http://sharp.direct.gov.uk/- MT REVENGE http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/mt-revenge- SHARK XJ900 http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/shark-s900- LS2 MONO http://sharp.direct.gov.u.../ls2-ff350-mono- SHOEI RAID 2 http://sharp.direct.gov.u...s/shoei-raid-ii- SHOEI XR1000 http://sharp.direct.gov.u...s/shoei-xr-1000- NOLAN N85 http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/nolan-n85- AGV STEALTH lub SV Jezdze Yamaha xt 660x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Porównaj wyniki szczegółowe HJC TR-1 i IS-16 (ten sam model, nazewnictwo na różne rynki) oraz przemyśl, jak sprawdzi się w rzeczywistości kask, który ma dobre wyniki przy 28 km/h (najwyższa z prędkości w "teście" sharp). Może to da do myślenia, ile te gwiazdki są warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Calkowicie olewac tych testow chyba sie nie powinno, natomiast moim zdaniem shoeie sa na specyficzny typ glowy ktorego ja akurat nie mam wiec radze w nich polatac zanim sie kupi, kaski agv dla mnie to pomykla, nolany w testach jakie ja ogladalem (rzeczywiste wypadki) w ogole sie nie sprawdzaly, sharka ma moj brat nie umiem ocenic, ja natomiast latam w arajach i polecam kazdemu. fajnie sie jezdzi tez w suomiakach (tych extreme) ale testy (i znowu nie sharpa ale rzeczywiste wypadki jakie ja znam) weryfikuja je w mojej ocenie niekorzystnie. Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Może to da do myślenia, ile te gwiazdki są warte. Popatrz na to z innej strony:Jak kask słaby przy 28km/h to co będzie przy 50km/h. Jak dla mnie to właśnie jedyny test co jest coś warty bo reszta to marketingowy bełkot producentów. Inna sprawa, że teraz co widać po szoju producenci dostosowują kask specjjalnie pod test bo to że nowe modele mają max gwiazdek to nie może być przypadek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) No i generalnie o to chodziło :) Żeby producenci robili pod test a nie pod widzimisię. Niemniej, jednej sztuki pod test nie zrobią. Bo widzimisię gości od Sharp-a jest pobranie przypadkowych próbek ze sklepu. Nadsyłanych kasków do testów nie wezmą. Jawnie pisze o co chodzi w teście, jak sie go robi, jakie są zalecenia i producenci niech się martwią. Nie podlega dyskusji że najważniejsze w teście jest to co zostanie z głowy po wypadku, a nie to co bedzie z kaskiem. On ma za zadanie chronić niejednokrotnie durny łeb motocyklist choćby kosztem swojego istnienia. Cechy kasku pt. kosmiczna jakość wyściółki nie ma praktycznie żadnego wpływu na jego ocenę. Kompletnie nie ma wpływu na ocene jego cena. Co oczywiście w ogromnej ilości przypadków jest sprzeczne z poglądem na ten temat motocyklistów. A ocenianie tylko na podstawie co się stało z kaskiem po wypadku, czy cały czy się rozleciał jest przecież na chłopski rozum całkowicie pozbawione sensu. Zajebiście że cos takie powstało bo w końcu jakiś kaganiec na pier..... nawiedzonych gości od marketingu ma przeciwwagę. w UK daje się zauważyć bardzo wyraźny wpływ SHARP-a na wybory motocyklistów. Oczywiście producenci również nie omieszkają reklamowac się już gwazdkami testu w miejsce dodychcasowych elaboratów jakież to oni zajebiste baniaki robią i ileż to lat doświadczenia mają. Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.