jurjuszi Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) Hej, Pytałem już na PW Janka Klekotka, ale jescze nie odpisał (może go nie ma), a że sprawa pilna, bo w czwartek muszę być na mikro-zlocie w Niemczech, którego jestem sprawcą pytam tutaj tęgie głowy, które może coś podpowiedzą: To bylo tak. Wyjezdzam sobie wczoraj rano do pracy, dojezdzam do bramy i nagle zgasl. Wylaczylem zaplon, wlaczam i slysze, jak pompa zamiast bzzzzzzzzzzzt robi bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzOj niedobrze - mysle. Krece rozrusznikiem. Nic. Nawet nie probuje zaskoczyc tylko kreci.Posprawdzalem bezpieczniki odpowiedzialne za wtrysk i komputer (trzy pod kanapa). Wlaczam zaplon. Bzzzzzzzzzzt. O! Chyba juz ok. Zrobilem male koleczko po podworku ale czuje, ze cos jest nie tak. Zatrzymalem sie i zgasl. Odpalam ponownie. Zapala natychmiast, ale po puszczeniu gazu gasnie. Gdy trzymam gaz wszystko sie telepie. Puszczam gaz. Gasnie. Z wydechu saczy sie siwy dym.No dobra. Wykrecam swiece - mokre i czarne. Wzialem GSa i pojechalem do roboty. Wieczorem susze swiece nad plomieniem palnika gazowego. Rano (dzisiaj) wkrecam swiece z nadzieja, ale ta szybko ginie, bo jest identycznie, jak wczoraj. Odpinam niskie napiecie z lewej cewki, odpalam. Pali na jednym garze. To samo robie z cewka prawa. Pali na jednym garze. Czyli iskra jest w obu cylindrach i paliwo tez. Daje sobie spokoj, wsiadam na poczciwego GS'a i jade do roboty.Mechanik ma zabrac motka dzis wieczorem. Jak to pierdola - mowi - na czwartek rano bedzie gotowy. Jak cos powaznego to bedziemy sie martwic dalej. Ciśnienia nie ma, bo mogę do Niemiec pojechać GSem, ale Duke nieco szybszy i wygodniejszy... pls. HEEEEELP!!! pozdr No co jest? Pół dnia w plecy i nic? :rolleyes: Edytowane 17 Czerwca 2008 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 hmmm, mechanik sprawdzi, ale objaw trochę taki, jakby sie rozrząd przestawił - paski rozrządu sprawdź, może sie napinacze poluźniły np. Druga opcja to taka, ze moduł zapłonu niestety szwankuje... To takie czarniejsze podejrzenia, ale jak iskra jest to po prostu nie pojawia się we właściwym momencie, czyli: patrz wyżejpzdr i oby naprawili szybko i tanio! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Heh... paski rozrządu to było moje pierwsze podejrzenie z tych "poważniejszych", ale dlaczego w takim momencie i co mogła mieć wspólnego z tym długo bzycząca pompka... Zobaczymy. Dzieki pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Heh... paski rozrządu to było moje pierwsze podejrzenie z tych "poważniejszych", ale dlaczego w takim momencie i co mogła mieć wspólnego z tym długo bzycząca pompka... Zobaczymy. Dzieki pozdr dokladnie slusznie ze zwrociles uwage na pomke, no i witam kolege na ST2, tym samym sprzetem smigam:). Mialem podobne a moze nawet takie same objawy. Powiem Tobie co bylo w moim moto w tym przypadku. Wezyk w zbiorniku byl pekniety, pompka nie mogla wytworzyc cisnienia, i albo zrob to sam o ile to to oczywiscie, albo podsun te mysl mechanikowi... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) ...sorry, nie domyśliłem się z ta pompą - odebralem te wyrazy jako dłuższe lub krótsze kręcenie rozrusznika -onomatopeje ciężko wyrazić literami :icon_biggrin: Jak tak, to rzeczywiscie ta opcja nie dochodzenia paliwa jest równie prawdopodobna, pzdr Edytowane 17 Czerwca 2008 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Nic dodać i nic ująć szwankuje zasilanie i jak nie masz możliwości w garażu sprawdzić jakie ciśnienie podaje pompa paliwa to wypada ją wymontować i sprawdzić elementy połączeń a także jak przedmówca pisał jakość wężyka na zasilaniu. ps. mogłeś nalać brudnego paliwa i wypada sprawdzić filterek na dolocie do pompy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi w tym wątku na na PW. Wiem dzięki Wam, co robić. Na zlot pojadę chyba jednak GSem, bo nie wiem, czy znajdę jutro rano tyle czasu żeby się pobawić narzędziami. Ale zobaczymy. Dzieki jeszcze raz.Temat do zamknięcia chyba, bo jak na pomoc na odległość to i tak więcej niż się spodziewałem. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.