czarekmbx Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 moto na niskich obrotach pracuje ładnie tylko jak dam gazu to wkręca się raz od 6\7 tys a raz od 6\9tys i jak wejdzie na te 7\9 tys to przerywa. czym jest to spowodowane?? dodam ze czyściłem gaźnik wymieniałem świecę i wraz to samo. jak miałem stary moduł zapłonowy (prawdopodobnie był od początku w moto) to wkręcał sie do prawie 11 tys i chodził bardzo równo a jak mi się spalił to kupiłem na allegro nowy i od tamtej pory tak przerywa. podpowiedzcie coś lub podajcie przyczynę tego przerywania na wyższych obrotach.dzięksmoto to honda mbx 50 Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 (edytowane) Wygląda na to że przy dużych obrotach gubi zapłony. Może być zanieczyszczony lub uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego, albo tranzystory w module nie przerabiają tylu impulsów. Czy moduł to nie jakiś składak niewiadomego producenta? Jaka była przyczyna spalenia poprzedniego modułu, czy usunąłeś tą przyczynę? Jeżeli usunąłeś radzę pożyczyć od jakiegos kolegi sprawny, oryginalny moduł wtedy wszystko będzie jasne. Aha, sprawdź czy świeca nie ma za małego odstępu pomiędzy elektrodami. Pozdrawiam! Edytowane 14 Czerwca 2008 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 A może poprostu jest blokada na module ? Seryjnie się montuje takie blokady, więc może moduł, który kupiłeś też taką ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Wygląda na to że przy dużych obrotach gubi zapłony. Może być zanieczyszczony lub uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego, albo tranzystory w module nie przerabiają tylu impulsów. Czy moduł to nie jakiś składak niewiadomego producenta? Jaka była przyczyna spalenia poprzedniego modułu, czy usunąłeś tą przyczynę? Jeżeli usunąłeś radzę pożyczyć od jakiegos kolegi sprawny, oryginalny moduł wtedy wszystko będzie jasne. Aha, sprawdź czy świeca nie ma za małego odstępu pomiędzy elektrodami. Pozdrawiam! kupiłem go od gościa który prowadzi sklep motocyklowy skłep sie nazywa seba-motor, www.seba-motor.pla co do przyczyny spalenia sie modułu to nie wiem jaka była poprpstu jechałem sobie i nagla zaczeła przerywac i nie chciala sie wkrecac na obroty a potem to juz wcale nie chciala zaplić A może poprostu jest blokada na module ? Seryjnie się montuje takie blokady, więc może moduł, który kupiłeś też taką ma. niby pisało że moduł nie posiada zadnych blokad. a jak by miał jakas to by sie wkrecał do okreslonej liczby obro tow i pracował by równo Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Pewnie moduł od innego moto z inną mapą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Pewnie moduł od innego moto z inną mapą. na aukcji modułu pisało ze pasuje m.in. do modeli mbx50 mbx80 mtx50\80 Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Tam nie ma mapy zapłonu to nie ten rodzaj sprzętu, moduł to zwyczajny elelment wykonawczy na tyrystorze. Szybciej poszukaj przyczyny uwalenia poprzedniego modułu bo to może być przyczyną takich a nie innych objawów.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 a gdzie tu szukac tej przyczyny tak mnie wiecej????????? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 kurcze...posprawdzaj wszystkie elementy zapłonu, pomierz cewki, impulsator sprawdź okablowanie wszystkie pierdoły.....może to być coś z zapłonem.... ten moduł który kupiłeś jest identyczny jak ten który miałeś? W sensie zewnętrznie. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 identyko Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.