Skocz do zawartości

brak wysokich obrotów


czarekmbx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moto na niskich obrotach pracuje ładnie tylko jak dam gazu to wkręca się raz od 6\7 tys a raz od 6\9tys i jak wejdzie na te 7\9 tys to przerywa. czym jest to spowodowane?? dodam ze czyściłem gaźnik wymieniałem świecę i wraz to samo. jak miałem stary moduł zapłonowy (prawdopodobnie był od początku w moto) to wkręcał sie do prawie 11 tys i chodził bardzo równo a jak mi się spalił to kupiłem na allegro nowy i od tamtej pory tak przerywa. podpowiedzcie coś lub podajcie przyczynę tego przerywania na wyższych obrotach.

dzięks

moto to honda mbx 50

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że przy dużych obrotach gubi zapłony. Może być zanieczyszczony lub uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego, albo tranzystory w module nie przerabiają tylu impulsów. Czy moduł to nie jakiś składak niewiadomego producenta? Jaka była przyczyna spalenia poprzedniego modułu, czy usunąłeś tą przyczynę? Jeżeli usunąłeś radzę pożyczyć od jakiegos kolegi sprawny, oryginalny moduł wtedy wszystko będzie jasne. Aha, sprawdź czy świeca nie ma za małego odstępu pomiędzy elektrodami.

Pozdrawiam!

Edytowane przez robik64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że przy dużych obrotach gubi zapłony. Może być zanieczyszczony lub uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego, albo tranzystory w module nie przerabiają tylu impulsów. Czy moduł to nie jakiś składak niewiadomego producenta? Jaka była przyczyna spalenia poprzedniego modułu, czy usunąłeś tą przyczynę? Jeżeli usunąłeś radzę pożyczyć od jakiegos kolegi sprawny, oryginalny moduł wtedy wszystko będzie jasne. Aha, sprawdź czy świeca nie ma za małego odstępu pomiędzy elektrodami.

Pozdrawiam!

 

kupiłem go od gościa który prowadzi sklep motocyklowy skłep sie nazywa seba-motor, www.seba-motor.pl

a co do przyczyny spalenia sie modułu to nie wiem jaka była poprpstu jechałem sobie i nagla zaczeła przerywac i nie chciala sie wkrecac na obroty a potem to juz wcale nie chciala zaplić

 

A może poprostu jest blokada na module ?

 

Seryjnie się montuje takie blokady, więc może moduł, który kupiłeś też taką ma.

 

niby pisało że moduł nie posiada zadnych blokad. a jak by miał jakas to by sie wkrecał do okreslonej liczby obro tow i pracował by równo

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma mapy zapłonu to nie ten rodzaj sprzętu, moduł to zwyczajny elelment wykonawczy na tyrystorze. Szybciej poszukaj przyczyny uwalenia poprzedniego modułu bo to może być przyczyną takich a nie innych objawów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze...posprawdzaj wszystkie elementy zapłonu, pomierz cewki, impulsator sprawdź okablowanie wszystkie pierdoły.....może to być coś z zapłonem....

 

ten moduł który kupiłeś jest identyczny jak ten który miałeś? W sensie zewnętrznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...