Mruwkolot Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam pozytywnie zakręconych, od 14go kwietnia jestem szczęśliwym posiadaczem nowego wiśniowego VZRa. Co tu gadać mam 36 lat a czuję się jak dzieciak z wymarzonym prezentem. Na razie bobruję tylko po forum ale już niedługo zacznę zadawać pytania :buttrock: pzdr. Sylwek/ Mruwkolot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Math_hny Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam pozytywnie zakręconych, od 14go kwietnia jestem szczęśliwym posiadaczem nowego wiśniowego VZRa. Co tu gadać mam 36 lat a czuję się jak dzieciak z wymarzonym prezentem. Na razie bobruję tylko po forum ale już niedługo zacznę zadawać pytania :buttrock: pzdr. Sylwek/ Mruwkolot Jak juz masz sprzęta to nie bobruj po forum tylko wsiadaj i jeździj :buttrock: ktoś w Polsce sprzedaje te kierunki na listwie? Właśnie wczoraj na allegro zauważyłem że są już dostepne w LIDORZE (LIDOR - Wielkopolska) Słuchajcie w zeszły czwartek z powodu założenia nowych filtrów stozkowych i posiadania jednocześnie PC i pustych wydechów musiałem udac się na hamowonie. Wybrałem Free & Fun w Sekocinie (mazowieckie) ponieważ jak dla mnie blisko i Tomasz Kędzior jest najlepszym fachowcem w Polsce jeżeli chodzi o tuning motocyklowy. Były zawodnik, kaskader, szef warsztatu Free Fun, ale moto na hamowni stroi sam!!!!! Efekt: zaje ........y, moment obrotowy po strojeniu wzrósł o 30 Nm, jak wsiadłem na moto i ruszyłem jak zwykle puszczając sprzegło i hamulec to natychmiastowy uślizg koła i palenie gumy, wygar w tej chwili jest niesamowity. W piątek pojechałem na otawrcie sezonu Suzuki Cruiser Poland i jeżdżąc w sobotę po Pętli Beskidzkiej w grupie ponad 30 motocykli miałem problem z braniem winkli, moc wzrosła tak mocno odczuwalnie że na nowo odkrywam moje M109R. A propos SCP świetni ludzie, świetny wyjazd, niesamowity klimat, zapaleńcy motocyklowi którzy spotykają się wtedy kiedy chcą, organizują spontaniczne wyjazdy jak i zaplanowane trasy (Sycylia, Portugalia, Rumonia, USA etc.) :buttrock: Generalnie ludzie jeżdżacy tylko cruiserami także jak jedzie 40 motocykli tej klasy w kolumnie robi to wrażenie. SCP to ludzie na poziomie, wolni jeźdźcy jako klub nie zrzeszeni pod Kongresem (czyli nie MC, czy FG) lecz klub akcptowany przez Kongres. Jakby ktos miał ochotę spotkać się kiedyś na jakimś wyjeździe z nimi to zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprytek71 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 napisz na ile cię Kędzior skroił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Math_hny Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 napisz na ile cię Kędzior skroił? 366 złotych brutto - ale warto było!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptyl Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam Koledzy szukam opinii kogoś co jeździł na VTX 1800C i na intruderze C1800R jak te dwa moto się do siebie mają w jeździe i awaryjności i technicznie Mam VTX 1800C super mi się podoba golutki bez żadnych gmoli , sakiew i szyb ale czasami przydało by się gdzieś dalej wyjechać ,no i problem bo ubrany mi się nie podoba a co innego C1800R to moto podoba mi się właśnie ubrane Jeśli ktoś może mi podpowiedzieć czy warto zainwestować w to moto to będę wdzięczny Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidek Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Witam Koledzy szukam opinii kogoś co jeździł na VTX 1800C i na intruderze C1800R jak te dwa moto się do siebie mają w jeździe i awaryjności i technicznie Mam VTX 1800C super mi się podoba golutki bez żadnych gmoli , sakiew i szyb ale czasami przydało by się gdzieś dalej wyjechać ,no i problem bo ubrany mi się nie podoba a co innego C1800R to moto podoba mi się właśnie ubrane Jeśli ktoś może mi podpowiedzieć czy warto zainwestować w to moto to będę wdzięczny Pozdrawiam Marcin Jeździłem na obu. Co do samej jazdy to M jest dynamiczniejsze i moim zdaniem trochę lepiej prowadzi się w zakrętach, ale to może kwestia przyzwyczajenia no i sylwetki bo na M jesteś jednak bardziej pochylony do przodu co ma wpływ na prowadzenie sprzęta w dodatku M-ka mimo wszystko ma nieco niżej środek ciężkości jeśli uwzględnimy, to że praktycznie każdy posiadacz C-ty obwiesza ją i uzbraja w tysiące gadżetów. Na C jedzie się dostojniej. Chociaż M rozpędza się szybciej to różnice nie są kolosalne, a w podróży praktycznie nie mają większego znaczenia. Co do awaryjności to znam przebiegi i historię kilku M i kilku C - moim zdaniem w obu przypadkach i C i M awaryjność jest na podobnym poziomie. W zasadzie to powinno się mówić o zużywalności części niż o awaryjności a i ta jest w obu modelach podobna. Co do ubierania i pakowności jeśli ten parametr jest dla Ciebie ważny to zapomnij o M - C w tym przypadku bije M na głowę ale i w M - nie chodzi o to aby przejmować się ładownością. Sumując: - jeśli chcesz jeździć z pasażerem i pakować mnóstwo pierdół na podróż - kup C. - jeśłi podoba Ci się sportowa sylwetka w cruiserze i potrafisz spakować się jak MacGyver - kup M Tak czy siak - Będzie Pan zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Math_hny Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Szanowni Forumowicze, Czy ktoś z Was może wybiera się na I Europejski Zlot Intruderów 04-06.06.2010 pod Limburg przy uroczym zamku w Laurenburg???? Pozdrawiam, M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidek Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 To teraz napiszę parę słów w imieniu mojego kolegi - również posiadacza M1800r Na drugim biegu mniej więcej w okolicach 2000 obrotów motocykl szarpie. Szarpnięcie pojawia się przy płynnym niezbyt mocnym przyspieszaniu. Efekt jest podobny do tego jakby przeskakiwało coś w przekładni lub jakby motocykl na chwilę wysprzęglał. Zjawisku nie towarzyszy nietypowy wzrost obrotów, czyli to nie uślizg sprzęgła. Przy dodawaniu gazu na maxa motocykl przyspiesza płynnie. W pozostałym zakresie obrotów wszystko jest ok. Na pozostałych biegach zjawisko nie występuje. Jakieś Wasze typy - co to może być? Mamy pomysły co do rozpoznania przyczyny ale wymagają one niestety rozłożenia motocykla - dlatego tą droga próba konsultacji - może ktoś miał coś podobnego - może coś przeoczyliśmy... Wiem, że nailepiej samemu dotknąć i rozebrać - ale .. może mimo wszystko jakaś cenna podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swatch99 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Witam m109riders'ów Spaliłem ostatnimi czasy sprzęgło w swoim m109r :banghead: i rozglądam się za kupnem nowego. Niestety w necie wynalazłem tylko EBC i oryginalne Suzuki (czytaj: no name) - EBC za 450 PLN a Suzuki za 930 PLN (komplet tarcze i przekładki). Osobiscie rozgladalem sie za Lucasem ale nie produkuja tarcz i przekladek do naszego sprzeta. Czy macie doswiadczenie ze sprzeglem EBC w naszych konikach? Czy daje rade przy tym skromnym momencie obrotowym? Osobiscie jakos EBC do mnie nie przemawia i chzba bede musial Made in Suzuki kupic. Napiszcie tez prosze jakie sa Wasze doswiadczenia ze sprzeglem bo moj kon strasznie mnie zawiodl pod tym wzgledem. Wszytko jasne gdybym go katowal (palenie gumy, itp) ale moje sprzeglo spalilo sie przy normalnej eksploatacji :eek: Z tego co czytalem na necie u kolegow z za oceanu (America :buttrock: ) sprzeglo w tym sprzecie jest bardzo wrazliwe i trzeba uwazac. Na szczescie w garazu stoi jeszcze bula XB9SX wiec w trakcie pobytu Intruda w szpitalu jest czym latac :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin73 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Napiszcie tez prosze jakie sa Wasze doswiadczenia ze sprzeglem Mój kolega prowadzi serwis suzuki w 3M - w tym tygodniu trafiły do niego dwie C 1800 ze spalonymi sprzęgłami. Obie na gwarancji. Co prawda sprawa jest sliska, bo ASO zawsze może tłumaczyć to jazdą na "półsprzęgle" (np. w paradach), ale w tym przypadku zapadła decyzja o wymianie gwarancyjnej. U mnie na budziku już 35 tys km, tarcze w bardzo dobrym stanie :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 (edytowane) Witam m109riders'ów Spaliłem ostatnimi czasy sprzęgło w swoim m109r :banghead: i rozglądam się za kupnem nowego. Niestety w necie wynalazłem tylko EBC i oryginalne Suzuki (czytaj: no name) - EBC za 450 PLN a Suzuki za 930 PLN (komplet tarcze i przekładki). Osobiscie rozgladalem sie za Lucasem ale nie produkuja tarcz i przekladek do naszego sprzeta. Czy macie doswiadczenie ze sprzeglem EBC w naszych konikach? Czy daje rade przy tym skromnym momencie obrotowym? Osobiscie jakos EBC do mnie nie przemawia i chzba bede musial Made in Suzuki kupic. Napiszcie tez prosze jakie sa Wasze doswiadczenia ze sprzeglem bo moj kon strasznie mnie zawiodl pod tym wzgledem. Wszytko jasne gdybym go katowal (palenie gumy, itp) ale moje sprzeglo spalilo sie przy normalnej eksploatacji :eek: Z tego co czytalem na necie u kolegow z za oceanu (America :buttrock: ) sprzeglo w tym sprzecie jest bardzo wrazliwe i trzeba uwazac. Na szczescie w garazu stoi jeszcze bula XB9SX wiec w trakcie pobytu Intruda w szpitalu jest czym latac :crossy: Pozdrawiam Witam Sprzęgło EBC pracuje poprawnie i nie ma z nim problemów więc spokojnie zakładaj i nie szukaj innego bo to za 900 jest takie samo :) Jeśli kupiłeś w salonie moto to powinni ci wymienić na gwarancji bo to oni serwisują to moto i oni źle ustawili skok sprzęgła przez co się spaliło! Jeśli sam serwisujesz moto to możesz mieć pretensie tylko do siebie! Pamiętaj aby wymienić cały komplet wraz z spręzynami i ustawić luz klamki ok 10-15mm bo innaczej znów spalisz sprzęgło, olej lej Castrol 10w50 4t ma kolor czerwony i intruz najlepiej pracuje na tej oliwie zresztą koledzy którzy zalali ten olej to potwierdzą, a i nie jeździj do zanchorów którzy wymieniają sprzęgła a nie potrafią ich ustawić bo będziesz im tylko kopiejki do sakiewki wsypywał!! Jest to specyficzny sprzęt i nie każdy ma pojęcie o nim nawet serwisy i puźniej trzeba poprawki robić lub ponowne naprawy co napewno potwierdzą koledzy którym serwisowałem moto Pozdrawiam Tomek Edytowane 15 Czerwca 2010 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 (...)Na drugim biegu mniej więcej w okolicach 2000 obrotów motocykl szarpie. Szarpnięcie pojawia się przy płynnym niezbyt mocnym przyspieszaniu. Efekt jest podobny do tego jakby przeskakiwało coś w przekładni lub jakby motocykl na chwilę wysprzęglał(...) Ja tak miałem także na I-szym biegu i pomogła wymiana sprzęgła. BTW gwarancji na sprzęgło - w moim uszkodzony był docisk i ten dostałem gratis, natomiast zaproponowano mi płatną wymianę tarcz przy okazji rozbierania całości - zapłaciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remik74 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam Mam pytanie do kolegów. Zakupiłem itrudera boulevarda C90T z 2008 sprowadzonego ze stanów, nie mogę nigdzie w necie znaleźć ile on fabrycznie ma koników? Czy któryś z kolegów zna jakąś stronkę na której są dane dotyczące mocy tego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 A ile Ci wpisali w dowodzie? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remik74 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Na razie nie ma nic wpisane bo jutro dopiero rejestruje maszynę w wydziale komunikacji.Na badaniu technicznym pan mnie spytał co ma wpisać 49 czy 50 KW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.