Dariadal Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 (edytowane) Wizualnie podobają mi się te cobry: Cobry na allegro ale nie wiem jak grają, i czy mają możliwość przygłuszenia dźwięku - do turystyki. Marcin73 włąsnie takie sobie zapodał. Na żywo wyglądają lepiej niż na foto - potężniej. Grają spoko, w normalnym zakresie obrotów nie są uciążliwe. Jadąc za nim nie miałem problemu z hałasem. Biją w glebę więc można jeździć w kolumnie bez zdmuchiwania beretów jadącym za - brak regulacji. Edytowane 21 Lipca 2009 przez Dariadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam Panowie co do sond to sprawa wygląda tak że europa ma dwie jak kolega wspomniał już wcześniej a usa nie ma wcale, jedyne co pozostaje to exap na dole i jeśli zmieniacie kominy to trzeba oszukać kompa lub wyłączyć tą opcje w kompie tak jak jest wyłączona opcja sond w wersji usa. W serwisówce jest to wszystko opisane ale nie mam niestety softu aby coś takiego zrobić więc nie pomoge wam, chyba że jest ktoś w stanie załatwić oprogramowanie do vzr (99565-01010-007: CD-ROM Ver. 7) bo mnie nie udalo. Vzr posiada układ diagnostyki na wyświetlaczu kilometrów i zwiera się do tego celu dwa kabelki, można wyświetlić błędy i np wyregulować TPS więc nawet bez softu ma spore możliwości ale niestety nie da się wyłączyć sond lub exapu i tu jest niezbędny soft Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin73 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Panowie co do sond to sprawa wygląda tak że europa ma dwie jak kolega wspomniał już wcześniej a usa nie ma wcale, jedyne co pozostaje to exap na dole Dodam tylko, że wydechy Cobry, o których mowa powyżej posiadają "patent na oszukanie exapa :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidek Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 To ja jak obiecałem w kwestii użytkowania opony 280mm Wróciłem z dłuższej wycieczki z fajnymi winklami. (Byłem na Nordkappie:)) Opona sprawiła się pod względem wytrzymałości tzn po przejechaniu 9 tyś kilometrów jeszcze trochę jej jest a jadący ze mną GSR zupełnie stracił swoją po 8 tyś i byliśmy zmuszeni do szybkiej jej wymiany pod Rostokiem na DL opona wygląda również na mocno zużytą. Jechał z nami też c1800 na Metzelerach i podobnie jak u mnie opony wyglądają jeszcze całkiem całkiem. Niestety obserwując jak moja opona się zużywa stwierdzam, że nie nadaje się ona bo nie układa się na feldze tak jak powinna i mimo, że podczas jazdy nie miałem z tym problemu - to nie polecam takiego rozwiązania - do 280mm trzeba zmienić również felgę. Szkoda że serwis tego nie wiedział i nie zastrzegł tego zakładając mi tą oponę. Podsumowując efekt wizualny super, podczas jazdy jest OK motocykl spokojnie schodzi na podnóżki i z nich wraca. Boki nie zużywają się szybciej (było takie podejrzenie) opony nie da się zamknąć wcześniej przyciera się podnóżkami i w ekstremalnym pochyleniu podłogą - zostaje jakieś 5mm - to ze względu na ułożenie na zbyt wąskiej feldze. Ja wracam do 260mm Metzellera - to działa bez zarzutu. Chyba, że kiedyś kupię szerszą felgę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zmucha Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ja wracam do 260mm Metzellera - to działa bez zarzutu. Chyba, że kiedyś kupię szerszą felgę :) Witam. Dzięki za opinię. Mam jeszcze pytanie odnośnie tej 260 Metz - masz jakieś zdjęcie od tyłu z tą opona jak miałeś założoną? Z tego co sie orientuje to wygląda tak samo szeroko jak 250 DUNLOP ELITE 3. Chciał bym porównać. Moja 250 wygląda tak: 250mm Dunlop Elite 3 A jeśli niema różnicy to zostanę przy takiej samej bo elite chyba niema w rozmiarze 260mm Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Nie ma to jak lans z szerokim kapciem :D :D :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zmucha Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Nie ma to jak lans z szerokim kapciem :D :D :D Witam. Ten motocykl ma szeroki laczek więc nie wiem o co chodzi z tą złośliwością. Jedni lubią wąskie a inni szerokie :) Ostatnio każdy Twój post widze offtopowy... My nabijamy szerokość papcia a inni ilość postów... :icon_twisted: :icon_razz: :icon_twisted: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidek Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) Witam. Dzięki za opinię. Mam jeszcze pytanie odnośnie tej 260 Metz - masz jakieś zdjęcie od tyłu z tą opona jak miałeś założoną? Z tego co sie orientuje to wygląda tak samo szeroko jak 250 DUNLOP ELITE 3. Chciał bym porównać. Moja 250 wygląda tak: 250mm Dunlop Elite 3 A jeśli niema różnicy to zostanę przy takiej samej bo elite chyba niema w rozmiarze 260mm Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam. Fotki która dawałaby porównanie nie mam... Różnica jest tyle, że nieznaczna widać ją mocno dopiero jak dwa sprzęty jadą albo stoją obok siebie. Ja już do mniejszego rozmiaru nie wrócę - no lubię się lansować na szeroki kapeć i co zrobić :cool: Edytowane 22 Lipca 2009 przez Dzidek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zmucha Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Fotki która dawałaby porównanie nie mam... Różnica jest tyle, że nieznaczna widać ją mocno dopiero jak dwa sprzęty jadą albo stoją obok siebie. Ja już do mniejszego rozmiaru nie wrócę - no lubię się lansować na szeroki kapeć i co zrobić :cool: Witam. A masz jakąkolwiek fotę od tyłu z tą oponą? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robuś1 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam Forumowiczów ! Pozwolę sobie zadać pytanie uzytkownikom ....M1800 Czy wystapiły u Was problemy z cieknącym olejem z lewej pokrywy filtra powietrza ?? Po ok 2000 tys przejechanych nowym motocyklem zaczął sobie lecieć olej na kapy i cylinder. Po wizycie w serwisie usłyszałem że importer SMP uważa taką rzecz za normalną , bo te typy tak mają . ... :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin73 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Po wizycie w serwisie usłyszałem że importer SMP uważa taką rzecz za normalną , bo te typy tak mają . ... :icon_evil: Importer ma rację :icon_mrgreen: , jeżeli podczas wymiany oleju serwis nie przestrzega procedury i leje za dużo oleju..... Jednym słowem - serwis spier.....lił. Prześledź ten wątek, myślę, że już o tym było :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Witam Tak jak kolega wspomniał brak wiedzy i nie udolność serwisu objawia się w ten sposób jak napisałeś. Raczej ciężko będzie ci znaleźdź serwis w polsce który zna się na vzr i nie słuchaj ich słodkich pierdzeń bo to tylko teoria. Wcześniej opisałem jak zalewać olej i jaki bo vzr jest wrażliwy na olej, kilku kolegów przetestowało i pewnie może napisać coś o castrolu i zalewaniu olejem, a jeśli nie to poczytaj ten temat a dowiesz się więcej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Math_hny Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Witam Tak jak kolega wspomniał brak wiedzy i nie udolność serwisu objawia się w ten sposób jak napisałeś. Raczej ciężko będzie ci znaleźdź serwis w polsce który zna się na vzr i nie słuchaj ich słodkich pierdzeń bo to tylko teoria. Wcześniej opisałem jak zalewać olej i jaki bo vzr jest wrażliwy na olej, kilku kolegów przetestowało i pewnie może napisać coś o castrolu i zalewaniu olejem, a jeśli nie to poczytaj ten temat a dowiesz się więcej Pozdrawiam Dokładnie ja miałem to samo wyciek z odmy ... poprpstu był przelany. Pojachałem do FreeFun w Al. Krakowską ładnie grzecznie upuścili olej i powiedzieli jak na przyszłość mam zalewać. A pierdzielenie że ten model tak ma jest wierutną bzdurą i jeżeli taki serwis ma autoryzacje Suzuki to natychmiast powinien ją stracić, przecież bardziej podtswowej rzeczy jak wymiana oleju to chyba już nie ma!!! Niech kolega poda co to za serwis może kiedyś ktoś nie skorzysta i będzie spokojniejszy:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musstaffa Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 (edytowane) Witam Tak jak kolega wspomniał brak wiedzy i nie udolność serwisu objawia się w ten sposób jak napisałeś. Raczej ciężko będzie ci znaleźdź serwis w polsce który zna się na vzr i nie słuchaj ich słodkich pierdzeń bo to tylko teoria. Wcześniej opisałem jak zalewać olej i jaki bo vzr jest wrażliwy na olej, kilku kolegów przetestowało i pewnie może napisać coś o castrolu i zalewaniu olejem, a jeśli nie to poczytaj ten temat a dowiesz się więcej Pozdrawiam Dokladnie.. Kolega Tomek "sq9jkt" pisze tak jak jest... to bzdura.. proponuje ci zadzwonic do suzuki wawa.. i opowiedziec sytuacje... z pewnoscia dostaną zjebki.. bo jezeli cieknie to go zle zalali... i powini stracic autoryzacje... u mnie w lodzi w suzuki Profi zalewaja tak jak nalezy ..czyli tak jak napisal Tomek "sq9jkt" :buttrock: kilka tematow wczesniej !!!! pozdro dla Tomeczka... :clap: :crossy: Edytowane 24 Lipca 2009 przez Musstaffa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin73 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 u mnie w lodzi w suzuki Profi zalewaja tak jak nalezy .. W Gdyni też ogarniają temat :buttrock: :crossy: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.