Skocz do zawartości

zygzak1100 gdzie ten olej???


TaKaWa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem nowy na forum... nie mam w tym doświadczenia więc idzie mi jak po gruzie :buttrock: ale mam nadzieje że z czasem będzie lepiej.Latam na zygzaku od zeszłego sezonu, wcześniej była Honda Cb 650....a sto lat temu kaczałem na Junaczku :icon_mrgreen: a teraz do rzeczy, proszę o pomoc znawców tematu zzr 1100 90r. przelatane 70 tyś. zalałem na sezon olej VALVOLINE 20W50, po trasce 2000km wciągnął 1,2 litra oleju (czy one tak mają)? :biggrin: prędkość przelotowa 120- 160km/h, spalanie4,5-5l. nie dymi-jedynie chwilkę na czarno jak się odkręci,brak wycieków, sprzęt raczej zadbany bez znaków zmęczenia, sprowadzony z niemiec c, możliwe aby spalał bez żadnych oznak tyle oleju? może go zmienić na 10W40? może ktoś przerabiał ten temacik? proszę o info. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymaj w nim olej przy gornym poziomie jak nie chcesz miec klopotow z panewkami. Czyli w takiej trasie trzeba olej sprawdzac i w razie czego dolewac. I pamietaj ze czym szybciej jedziesz tym wiecej oleju bedzie palil.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i dziękuję za odzew. Problem w tym , że w ogóle nie dymi ani na ciepłym ani na zimnym, stąd moje zdziwienie!! może to nie jest duże spalanie oleju ale myślę ,że przy takiej ilości powinny być jednak jakieś oznaki... P. Adamie staram się utrzymywać olej przy górnej krawędzi a co do stosunku prędkości jazdy do spalania takiej ilości oleju nie dziwiłby mnie ten fakt , gdybym latał bez przerwy powyżej 180...wczoraj zrobiłem mały teścik parę razy odkręciłem ostro i przeleciałem się 250km/h za mną jechał kolo i nie zauważył nawet dymka a stan oleju za bardzo się nie zmienił??? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach