TaKaWa Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem nowy na forum... nie mam w tym doświadczenia więc idzie mi jak po gruzie :buttrock: ale mam nadzieje że z czasem będzie lepiej.Latam na zygzaku od zeszłego sezonu, wcześniej była Honda Cb 650....a sto lat temu kaczałem na Junaczku :icon_mrgreen: a teraz do rzeczy, proszę o pomoc znawców tematu zzr 1100 90r. przelatane 70 tyś. zalałem na sezon olej VALVOLINE 20W50, po trasce 2000km wciągnął 1,2 litra oleju (czy one tak mają)? :biggrin: prędkość przelotowa 120- 160km/h, spalanie4,5-5l. nie dymi-jedynie chwilkę na czarno jak się odkręci,brak wycieków, sprzęt raczej zadbany bez znaków zmęczenia, sprowadzony z niemiec c, możliwe aby spalał bez żadnych oznak tyle oleju? może go zmienić na 10W40? może ktoś przerabiał ten temacik? proszę o info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 i tak jeszcze nie jest tragicznie. Chłopakom co niektórym wciągają 1l na 1000km. Nie dymi ani na zimnym , ani na rozgrzanym mocno silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Ciekawe czy jest to tez orginalny przebieg? Silniczek ma juz swoje nakrecone. Wiec bedzie bral troche oleju. Nie jest jeszcze tragicznie.Jak zimny nie kopci na niebiesko lub szaro?Nie czuc przepalonego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...