Seba1234321 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 tak jak w temacie mam pytanei jak powinny byc ulozone mostki ?? oznaczenia mam 1 3 i 6 z tym ze 3 jest napewno na srodku glowicy.. a 1 i 6 ?? 1 3 6czy 6 3 1 ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Jeżeli chodzi ci o LTD 440 z początku lat 80-tych chłodzone powietrzem to patrząc z góry od strony gaźników ( znaczy sie od tyłu ) numery idą następująco:5 1 36 2 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba1234321 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Jeżeli chodzi ci o LTD 440 z początku lat 80-tych chłodzone powietrzem to patrząc z góry od strony gaźników ( znaczy sie od tyłu ) numery idą następująco:5 1 36 2 4 tylko ze ja mam oznaczenia mostków wałka 1 3 i 6 3 bedzie napwno na srodku ale gdzie mam przykreci mostek z numerem 6 i 1? patrzac od tyłu od strony gazników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (edytowane) Mam silnik identyczny jak twój ale u mnie nie ma oznaczeń na mostkach wałka rozrządu, podałem ci schemat dokręcania śrub mocujących mostki. Na mostkach u mnie były tylko strzałki, środkowy mostek jest inny niż skrajne także nie sposób go pomylić. Co do skrajnych to cholera wie jak dojść który gdzie idzie, ja miałem tak że w jednym została tulejka ustalająca i wiedziałem jak założyć, obejrzyj dokładnie mostki i spróbuj dopasować innego wyjścia nie widzę. Pozdro Bartekmasz tu link do serwisówki http://ftxnet.com.ar/KZ_440_80_to_82_Service_Manual.rar składałem silnik według niej i wszystko jest ok Edytowane 8 Czerwca 2008 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Obejrzyj dokładnie mostki i porównaj je ze sobą oraz z głowicą. Bardzo możlwie ze będą miały jakieś ślady/wytarcia/smugi po współpracy z wałkiem. Raczej nie ma szans żeby oba mostki miały ślady w tym samym miejscu czy na tej samej szerokości. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Nie bardzo rozumiem czemu nie zaznaczacie mostkow podczas rozbierania ???To podstawowa rzecz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 mnie tez to zdziwiło;) Panewki korby, tłoki, wałki, mostki wszystko znacze. Znacze nawet jak złożony był silnik przed rozbiórka(połozenie walu korbowego, wąłka itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Nie bardzo rozumiem czemu nie zaznaczacie mostkow podczas rozbierania ???To podstawowa rzecz. Adam M.Racja. Ale pewnie ktoś myślał ze jak są oznaczone to bedzie łatwo je złożyć. W Suzuki GS500E są znaczone mostki a na głowicy pod wałkami są odpowiednie cyfry więc nie ma problemu ze składaniem. ;) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.