kubus2905 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 w mojej sendzie nie ma tulei jest nicasil ona ma na moje blokady ale nie mam pojecia gdzie ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) ale Dt wazy 130 kilo a senda 90.ma ta sende kolega z forum i jezdzi juz 2 rok. na szybkosc nie ale do 80 ciezki przekaz mial Ktm lc2;] Edytowane 9 Czerwca 2008 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUŻY Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 michal.051 tulei zwykle się od tak nie wyciąga, trzeba ją wytoczyć. kubus2905 nie no tuning cylindra jest możliwy w am6 ;). Ja tylko napisałem że spiłowanie tloka "od strony ssącej" nic nie da. No chociaż ostatecznie mniejsza masa ... etc :PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Jest na to inny patent można tuleje sobie przeciać brzeszczotem:D w 2 miejscach i sama wypadnie. Nowa tocze sobie z kawałka odpowiedniego zeliwa i tyle;] Potem frezarka i okna;) Co do komara robiłem juz takiego który miał 5 okien płuczacych i 2 wydechowe. Tłok od skutera piaggio chyba;) korba też pochodziła od jakiegos skutera. Teraz pracuje nad WSK 125;) Bedzie miała tłoczek od MZ TS 150, cylek 4 kanały płuczace i 3 wydechowe;) Korba od MZ etz 150. Do tego wydech od MZ etz 150 odpowiednio dopasowany, gaźniczek 24mm, zapłon to juz legendarna przeróbka na jawoski iskrownik. Mocno i tanio;) Nudzi mnie sie troche po maturze. WSK do szczescia brakuje tylko złozenia zapłonu i odpowiedniej regulacji układu wydechowego(chodzi o jego długosc). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 wueska widze ze masz ciekawe pomysły a moze cos z derbi wykombinujesz bo juz mnie wkorw bo poza oca zajebiste moto nie moge nigdze znalesc gdze ma blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Jakie masz membrany i jaką dysze w gazniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUŻY Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Co do komara robiłem juz takiego który miał 5 okien płuczacych i 2 wydechowe. Tłok od skutera piaggio chyba;) korba też pochodziła od jakiegos skutera. Ślizgało ci się sprzęgło na 2ce? Jaki vmax? kiedyś też się bawiłem z rometowskim silnikiem i jeden mam zostawiony na pamiątkę w szafie w skrócie: rozwiercony i polerowany kanał dolotowy+gaźnik jawka. Poszerzane i polerowane kanały przelotowe, podniesione okno wydechowe + dyfuzor (sam spawałem po przeczytaniu jakiegoś arta w śm, albo cos takiego, więc daleko mu było do doskonałości ;p, ale dawał fajne brzmienie), do tego dochodził zapłon elektroniczny z wyprzedzeniem zapłonu + lżejsze magneto (oryginalne ważyło grubo ponad 1kg, jak nie 2, a od ruskiej piły spalinowej,od której był tez zapłon coś koło 0,85kg więc nawet się wkręcał na obroty :) ) mogę strzelić fotki ci na maila, a chciałbym widzieć twój garnek z 5 oknami o ile to możliwe :P. Dalsza historia: 200km pierwsza wymiana sprzęgła + mocniejsza sprężyna, 1000km rozwalony 1 bieg, 1500km rozwaliłem ramę, pękła główka od moich wydziwiań ;( wtedy zrobiłem wał + nowy tłok + szlif i odłożyłem silnik na lepsze lata ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 te 5 okienek było bardzo malutkie;) wiec da sie to zrobić;) lediwe to pamietam pomiesciłem wszystko;) Co do sprzegła... spreżyna od zupełnie innego byłą to bodajze jakas zaworowa... twarda byłą franca ledwie to poskładałem. Komara sprzedałem w tydzień po uruchomieniu za uwaga 850zł. Koles który to odemnie kupił potem chiał naprawić skrzynie jednak jak rozpołowił silnik i zobacyzł ilosc patentó wymiekł i jexdizł na standardzie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 membrany mam 3 listki do gory na dole nic dysza 65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 to tak jak u mnie;] seryjnie powinny miec 6listkow i dysza 72. wez sprobuj odgiąc troche membrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 A wiece jak ja zrobilem?? U siebie w HM CRE mam alu nicasyl cylek 50 cc. 7 plukow, jeden duzy wydech. Podobno ma 12-14 koni, najsilniejszy z 50 cc. Gilardoni2 jak komos nazwa cos mowi. No i kupilem do tego tloczek od 80 cc od jakiegos kitu, i wyslalem cylek do tulejowania i gopsciu bedzie mi robic tulej , pod ten tlok jednoczesnie rozwiecajac gar, oraz dorzuci mi 2 okna wydechowe po bokach. Koszt tulejowania to 300 zl . Fajna opcja. druga opcja to jest taka, ze szukasz danych serwisowych swojego silnika, patrzysz jaki masz skok walu, i szukasz wyczyna z tym samym skokiem walu, np 50 -80 cc. Szukasz i masz malego ktm 65 cc wyczynowego, ktory ma tam 20 koni. Gadasz z kolesiem, zdejmujesz gar, wkladasz kartke i odrysowujesz mapy faz rorzadu, wszystkie okienka, a nastepnie kątomierz na magneto i mierzysz wysokosci wszystkich kanalow. Potem bierzesz te dane i te mapki i wysylasz kolesiowi ktory zrobi Ci tulej pod te mapy faz rozrzadu. Jezeli dobrze Ci zrobi, oraz jak dobrze dopasujesz gaznik i wydech to masz te 20 koni u siiebie. Jak ja slysze o ludziach ktorzy pakuja w skuter np 2,5 tys zl, a za sam cylinder placa po 1400 zl to mi zal az dupe sciska.Przeciez taki wyczynowy gar nie jest ze zlota zrobiony ze musi byc az taki drogi. Przeciez mozna kup zatarty gar za 50 zl i ustawic tak rozrzad ze nawet jeszcze mocniejszy bedzie od niego. Prosta sprawa. A jezeli masz material na tulej, i troche tokarki i dremela, to koszt zrobienia takiego cylindra jest naprawde niski. Wszystko robisz pod mapke faz rozrzadu wzieta z wyczyna. Prosta sprawa. Po co sie bawic w obliczenia, skoro mozemy wziac gotowe?? Tylko pamietajmy zeby byl ten sam skok tloka, a jak bedzie to reszta to juz pol biedy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 wueska również prosiłbym o fotki tego cyla, jestem ciekaw jak to wszystko upchnąłeś ;) rzemyk90 - to w sumie dobry sposób na jakąś modyfikację, ale poniekąd kosztowny i hmmmm ...... upierdliwy.trzeba trochę być w tym temacie żeby wiedzieć co i gdzie szukać (info. konatkty itp.).Myślę że łatwiej było by np. kupić jakiś tuningowy cylek do sendy i z niego się wzorować, później ten nowy zareklamować, nie jestem w 100% przekonany co do tego postępowania ale w sumie to czemu miało by się nie udać. Boczi013 - z tego co wiem to nie odgina się membran tylko ograniczniki :) trzeba z tym uważać żeby nie przesadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ja smigam bez tych ogranicznikow ;] Zawsze mozna sie dogadac w sklepie, zeby facet dal cylider do odbrysowania kanalow :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 witam panowie deri sprzedane teraz ujezdżam dt 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 I mocne to jest?? :D Mialem cz 125 cross, kmx 125 zostawal w tyle daleko.... Moze byl zblokowany:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.