henio Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Jeszcze kopia i normalnie husarz jak sie patrzy :) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A może ciuchy cross enduro ?? Mają bardzo dobrą przewiewność i może by sie nadały - jak myslicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voy Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Miałem podobny problem, w skórze, jazda po mieście w upale to mała przyjemność i kupiłem kurtkę IXS Patagonia, bardzo przewiewna a jednocześnie ma wszystkie potrzebne ochraniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakubzw Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam! Byłem w zeszłym roku w okolicach neapolu, strój jaki miałem to:letnie bawełniane bojówki "motowear" z protekorami na kolanach i ze wzmocieniami kewlarowymi,kórtka to letnia modeka (siatka z protektorami), rzeczy te sprawdziły się dość dobrze. tamtejsi skuterowcy rzeczywiście smigają po mieście w krótkich gaciach, jednak na drogach duża większośc motonitów śmigała w rzechach motocyklowych, polecam jakieś długie rękawy, gdyż: spotkania z robalami dość bolesne jazda w ciągu dnia w godzinach południowych w krótkich gatkach grozi poparzeniem słonecznym no i ponad wszystko względy bezpieczeństwa. pozdrawiam!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A może ciuchy cross enduro ?? Mają bardzo dobrą przewiewność i może by sie nadały - jak myslicie ??ich zaje***ta zaleta to to, ze podczas szlifu pieknie wtapiaja sie w skore :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ich zaje***ta zaleta to to, ze podczas szlifu pieknie wtapiaja sie w skore :biggrin: JA jeżdże tylko w terenie więc asfaltu n dupsku jeszcze nie po czułem więc nie moge tego potwierdzić ;p PZdr :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
personPILA Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 (edytowane) ich zaje***ta zaleta to to, ze podczas szlifu pieknie wtapiaja sie w skore sadze ze sie mylisz, nie po to robia testy za tysiace dolarow zeby wrzucac cos bardzo niebezpiecznego i grozacego takimi ranami a pierdzielisz tak juz w okolo 5 odpowiedziach Edytowane 3 Czerwca 2008 przez personPILA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekM Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Moim skromnym zdaniem: poza miastem (szosa, autostrada)-lekka kurtka motocyklowa z ochraniaczami koniecznie w jasnym kolorze. Trzeba być dobrze osłoniętym od słońca, bowiem wiatr znieczula i poparzenia gotowe. Po mieście, wcześniej doradzana koncepcja cywilnego ubioru i ostrożnej jazdy wydaje się rozsądna. W temperaturach ponad 30 st. i przy ruchu miejskim odzież stricto motocyklowa nie jest zbyt komfortowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aśka Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 sadze ze sie mylisz, nie po to robia testy za tysiace dolarow zeby wrzucac cos bardzo niebezpiecznego i grozacego takimi ranamia pierdzielisz tak juz w okolo 5 odpowiedziachnie znam się, ale może wcale się nie mylić. ochraniacze enduro mają raczej robione testy na wytrzymałość przy walnięciu w drzewo, a nie na szlifowanie po safalcie. dostrzegasz różnicę? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
personPILA Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 nie znam się, ale może wcale się nie mylić. ochraniacze enduro mają raczej robione testy na wytrzymałość przy walnięciu w drzewo, a nie na szlifowanie po safalcie. dostrzegasz różnicę? mrugacz.gif dostrzegam, ale czy jedno musi przekreslac drugie? tak wiec skoro jest przekonany to prosze o jakis artykul lub cus co bedzie moglo to potwierdzic i wtedy przyznam racje i swoj blad Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Ja latam w kombi perforowanym i jest dobrze nawet jak jest +30st. :icon_rolleyes: Od ok. 20km/h czuć fajny wiaterek... jak jadę szybciej to czuję jakbym miał jakieś wiatraczki :icon_rolleyes: Tex na pewno odpada... ja bym szukał jakiegoś buzera na siatce :icon_rolleyes: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Wiele też daje to co ma się bezpośrednio na skórze. Bielizna termoaktywna: koszulka na długi rękaw i kalesony powodują to, że nie poci się człek mocno. Do tego kurtka z "wentylacją" i jest do wytrzymania.Wiadomo, jak się stanie w korku... to nic nie pomoże.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 sadze ze sie mylisz, nie po to robia testy za tysiace dolarow zeby wrzucac cos bardzo niebezpiecznego i grozacego takimi ranami He, he zanim cos napiszesz to sprawdz najpierw z jakiego materialu szyte sa ciuchy z zakresu Cross / enduro a z jakiego na motocykle szosowe. Pozatym co maja do tego testy ? Nie wiem gdzie wyczytales o tych testach, ja mimo, ze dosc dokladnie czytam konkretna prase motocyklowa, jak do tej pory w ostatnich 5 latach na takowy sie nie natknalem, Zrodlo ? :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam Jak grzeje (ostatnio często) to jeżdżę jak leszcz, czyli krótkie spodnie + bluza (oczywiście na trasy do 10 km), oczywiście mam całe uranie w skórze (jednak w upały nikt mnie nie namówi na ubieranie tego, oczywiście na krótkie trasy, co i tak jest głupotą), panowie jednak uświadomcie mnie co to są "JEANSY MOTOCYKLOWE", bo to dla mnie brzmi co najmniej głupio, jeśli są to jeansy z wszywkami na kolanach to i tak to nie jest ubiór na moto.Uświadomcie mnie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 jeśli są to jeansy z wszywkami na kolanach to i tak to nie jest ubiór na moto. Jeansy motocyklowe mozesz podzielic na dwa rodzaje z ktorego sa wykonane - bawelna - inne tkaniny ( z domieszla bawelny lub z jej calkowitym brakiem ) W zaleznosci od producenta maja podszewke lub nie , sa wyposazone conajmniej jezeli nie w protektory ( ktore mozna wyjac ) to w kieszenie w ktore takowe mozna umiescic. Oczywiscie przewidziane sa na kolana i biodra, lepsze modele maja wszyte kevlar na dupie i wzdloz nogawek po zewnetrznej stronie. :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.