Skocz do zawartości

prawidłowa redukcja biegów (wolny chopper)


DanielJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nom. Jak wyżej - zamykanie przepustnicy w 2T = pozbawienie silnika smarowania, Poza tym 2T prawie wcale nie hamują silnikiem więc trzeba redukować bieg ok.2km przed planowanym stopem. No i ten halas- "...muuuuuuuu.......pirim, pim, pim, pim, pim...." Zeby nie zajechac silnika musisz trzymac gaz chociaz trochę otwarty a to jest h*j nie hamowanie silnikiem na półgazie - prawie nie hamuje a do tego tracisz cenne paliwo które można użyc do przyspieszania..... :icon_razz:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm wysokie obroty + brak mieszanki nie jest chyab dobry, no chyba ze hamuje ujmując delikatnie gazu a nie z zamknieta przepustnica

 

A może ma dozownik oleju, hmm???? :banghead:

 

IZO poszukaj na forum, przewijało się kilka tematów dlaczego hamowanie silnikiem cwaj takta jest szkodliwe dla silnika...... jeśli niema dozownika oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawe ile takie przygazówki przy redukcji zwiększają zużycie paliwa :clap: :smile:

W trasach pewnie tego nie czuć, ale jak ktoś sporo jeździ po mieście to może to być zauważalne...

 

Ja tam redukuje bez przygazówek, ale redukcje robie jak na obrotmierzu jest poniżej 5 tyś obr/min i praktycznie biegi wchodzą jak w masło bez rzadnych nieprzyjemnych odgłosów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawe ile takie przygazówki przy redukcji zwiększają zużycie paliwa :icon_evil: :notworthy:

W trasach pewnie tego nie czuć, ale jak ktoś sporo jeździ po mieście to może to być zauważalne...

A kto na to patrzy... :lapad:

Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ma dozownik oleju, hmm???? :icon_mrgreen:

 

IZO poszukaj na forum, przewijało się kilka tematów dlaczego hamowanie silnikiem cwaj takta jest szkodliwe dla silnika...... jeśli niema dozownika oczywiście.

 

 

a co daje dozownik? nie ma mieszanki to oleju tez nie ma!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...