qba Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Ty masz 2t? jak tak to zarzynasz silnik hamując nim! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ty masz 2t? jak tak to zarzynasz silnik hamując nim!Tak? Czemu? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Hmm wysokie obroty + brak mieszanki nie jest chyab dobry, no chyba ze hamuje ujmując delikatnie gazu a nie z zamknieta przepustnica Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) Nom. Jak wyżej - zamykanie przepustnicy w 2T = pozbawienie silnika smarowania, Poza tym 2T prawie wcale nie hamują silnikiem więc trzeba redukować bieg ok.2km przed planowanym stopem. No i ten halas- "...muuuuuuuu.......pirim, pim, pim, pim, pim...." Zeby nie zajechac silnika musisz trzymac gaz chociaz trochę otwarty a to jest h*j nie hamowanie silnikiem na półgazie - prawie nie hamuje a do tego tracisz cenne paliwo które można użyc do przyspieszania..... :icon_razz: Edytowane 12 Czerwca 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Hmm wysokie obroty + brak mieszanki nie jest chyab dobry, no chyba ze hamuje ujmując delikatnie gazu a nie z zamknieta przepustnica A może ma dozownik oleju, hmm???? :banghead: IZO poszukaj na forum, przewijało się kilka tematów dlaczego hamowanie silnikiem cwaj takta jest szkodliwe dla silnika...... jeśli niema dozownika oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A ciekawe ile takie przygazówki przy redukcji zwiększają zużycie paliwa :clap: :smile: W trasach pewnie tego nie czuć, ale jak ktoś sporo jeździ po mieście to może to być zauważalne... Ja tam redukuje bez przygazówek, ale redukcje robie jak na obrotmierzu jest poniżej 5 tyś obr/min i praktycznie biegi wchodzą jak w masło bez rzadnych nieprzyjemnych odgłosów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin700 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A ciekawe ile takie przygazówki przy redukcji zwiększają zużycie paliwa :icon_evil: :notworthy: W trasach pewnie tego nie czuć, ale jak ktoś sporo jeździ po mieście to może to być zauważalne...A kto na to patrzy... :lapad: Cytuj Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A może ma dozownik oleju, hmm???? :icon_mrgreen: IZO poszukaj na forum, przewijało się kilka tematów dlaczego hamowanie silnikiem cwaj takta jest szkodliwe dla silnika...... jeśli niema dozownika oczywiście. a co daje dozownik? nie ma mieszanki to oleju tez nie ma! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.