Skocz do zawartości

ENDURO do około 10 tys.


Rekomendowane odpowiedzi

DRZ podoba mi sie ma niezły wygląd i da sie wyrwać za 10 tyś 40 KM pewnie też by wystarczyło tylko problem w tym że nic nie wiem o tym moto nie miałem z nim doczynienia nie jeździłem nie wiem jak sie silnik spisuje,jaką ma żywotność a głównie o to mi chodzi, na suzuki Dr 650 i Yamaszce TT siedziałem i wiem o co biega a o tym moto niewiele słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro tak cudowna i wspaniała to po co sie rozstawac z takim sprzetem??Mi było by szkoda sprzedac sprzata który mi pasuje i z któergo jestem tak baaardzo zadowolony.

 

Sprzedaje bo przesiadam się na szosówke,a ttr mnie nigdy w terenie nie zawiodła!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DRZ podoba mi sie ma niezły wygląd i da sie wyrwać za 10 tyś 40 KM pewnie też by wystarczyło tylko problem w tym że nic nie wiem o tym moto nie miałem z nim doczynienia nie jeździłem nie wiem jak sie silnik spisuje,jaką ma żywotność a głównie o to mi chodzi, na suzuki Dr 650 i Yamaszce TT siedziałem i wiem o co biega a o tym moto niewiele słyszałem.

 

 

poczytaj tu o DRZ,http://forum.motocyklistow.pl/Wszystko-o-DRZ-400-t84848.html

 

 

a od siebie powiem ze przesiadłem sie na DRZ-ka z TTR 600 róznica kolosalna na korzysc DRZ,remonty,hmmm a co to sa remonty??Prawda jest taka ze o kazdy sprzet trzeba dbac,regularnie serwisowac,zmieniac olej i inne rzeczy eksploatacyjne a tłok jak mówisz czy inna powazniejsza awaria moze zdarzyc sie w kadym moto nigdy do konca nie wiesz co kupujesz i jaka moto ma przeszłosc jesli chodzi o przebieg,serwisowanie itp.generalnie DRZ-ka uchodzi za mało awaryjny sprzet.I jeden powie ze to dobra a drugi ze tamto,sam musisz zdecydowac ale najlepiej najperw poczytac o roznych moto,ich bolaczkach itd...Osobiscie stawiałbym na drz ja akurat mam same pozytywne doswiadczenia z tym moto.

 

Pozdrawiam i miłych poszukiwan. :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No drz to moto dla ludzi z ograniczona kapustą na remonty i okolicznosciowe wymiany filtrow, olejow etc.

Generalnie moto super, w wersji E nie odstaje od nowych 450.

Poczytaj sobie temat o drz, bo nie ma sensu tu sie rozpisywac i robic reklamy, ale moge swiadomie polecic ten sprzet, bo jest naprawde super, ale.... jeden lubi czekolade a drugi smierdzące skarpety i wybór nalezy do ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO wiec tak jak mowili niektorzy poprzednicy. Uwazam ze naajlepszym rozwiazaniem bedzie dla Ciebie yamaha ttr 600 bo nadaje sie i w teren ciezszy i trasa. Dobrym rozwaizaniem bedzie takze drz 400 ale too juz bardziej pasuje w ciezszy teren mniej na trase i to nie 600 tak jak chciales. Sam duzo sie intetresowalem ttr 600 bo hcialem sobie kupic ale poszedlem w troche lzejsze sprzety:P pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 jak najbardziej daja rade w terenie i to dosc ciezki , co do wyciagania to i sety sam nie wyciagniesz z bagna jak wystaje kawalek silnika i siodlo .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie porównuj 170 kg do 120 kg :)

W bagno sie nie wjezdza, bo nigdy nie wyjedziesz jesli mowimy o prawdziwym w swiecie bagnie.

Wszystko ulgnie, nie ma siły :(

Nigdy bym nie kupil takiego ciezaru w trudny teren, a o polnych drogach moge sobie pomykac simsonkiem :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...