ARTUR 1000 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 witam mam pytanie co sie dzieje w mojej hondzie vtr 1000 f.s. jak gwałtownie dam gazu i lekko oderwie przód od ziemi to zaczyna ruszać kierą w prawo i lewo szczególnie przy wyprzedzaniu a jeszcze jak jest jakaś nierówność w naszym cudownym polskim aswalcie to normalnie strach sie bać co to jest widły zmieniłem niema luzu na główce na starych lekko krzywych było to samo????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 witam mam pytanie co sie dzieje w mojej hondzie vtr 1000 f.s. jak gwałtownie dam gazu i lekko oderwie przód od ziemi to zaczyna ruszać kierą w prawo i lewo szczególnie przy wyprzedzaniu a jeszcze jak jest jakaś nierówność w naszym cudownym polskim aswalcie to normalnie strach sie bać co to jest widły zmieniłem niema luzu na główce na starych lekko krzywych było to samo????? Witam jak oderwie przod od ziemi to juz ewentualnie Ty ta kiera ruszasz.... jesli to rzeczywiscie jest nagminne i w roznych okazjach to jednak jest cos z glowka ramy, badz cala rama ktora moze po dzwonie jest pospawana "inaczej", a jesli to sie zdaza czasami w ekstremalnych warunkach to to normalne masz moto z duzym momentem i sa shimmy, rada na to jest stabilizator montowany na kierownicy pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTUR 1000 Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 moto niby nie było po dzwonie ale stare widły były lekko skrzywione (JEDNA LAGA) a może dyć mało oleju????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Jeżeli dokładnie opisałeś zachowanie motocykla w czasie gwałtownego przyspieszania to :1.Sprawdzić dokładnie czy przednia felga jest prosta2.Sprawdzić wyważenie przedniego koła3.Sprawdzić ew. uzupełnić ciśnienie powietrza w tylnej opnie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTUR 1000 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 luz znalazłem na główce dokręciłem ale jade np 70 puszcze kiere jest ok tylko lekko ja rusze i zaczyna wariować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Koniec lat 90-ych to zauroczanie Hondy tzw Controlled Flex czy cos takiego w tym rodzaju.Motocykle o obnizonej sztywnosci ramy w okreslonych plaszczyznach.VTR1000 czy tez XX pochodza z tego okresuByc moze twoj motocykl jest w porzadku ale opony ktore uzywasz powoduja taka reakcje.O ile dobrze pamietam to Honda miala opony konkretnie robione do tego sprzetu i przestrzegala przed uzywaniem innych. VTR nie jest jedynym motocyklem ktory zacznie telepac kierownica jezeli ja sie pusci przy 50-80 km/h,,,,,XX robi tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 luknij na przednia opone czy nie ma takich nierównosci (male górki.) na czesci jezdnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom. Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) usunięte Edytowane 10 Czerwca 2008 przez tom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.