Jump to content
JeLoN3

"Pa" w oponach

Recommended Posts

Witam!!!

 

Jakie powinno byc cisnienie w oponie tylniej i przedniej w motocyklu wsk 125ccm??

 

Z gory dziekuje i pozdrawiam!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!!!

 

Jakie powinno byc cisnienie w oponie tylniej i przedniej w motocyklu wsk 125ccm??

 

Z gory dziekuje i pozdrawiam!!

nabij x tam pojezdzij i ewentualnie dobijesz albo upuscisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

a szukałeś w google ?? jest mnóstwo stron poświęconych WSK może gdzieś pisze...........pozatym na orginalnych oponach pisze chyba ciśnienie maksymalne ??


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napompuj na oko,jak bedzie flak to dopompujedz,jak bedzie zatwarda i bedzie cząsło to upuscisz. Człowieku to tylko wsk :icon_question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napompuj na oko,jak bedzie flak to dopompujedz,jak bedzie zatwarda i bedzie cząsło to upuscisz. Człowieku to tylko wsk :crossy:

No może trochę krytycznie do tego podeszłeś... :crossy: to nie tylko wsk bo to motor jak każdy inny i jak ktoś ma wsk to nie znaczy że trzeba go"jakby"olewać wsk to dobry sprzęt moj pierwszy motor to był jezdziłem na nim 5lat i chętnie bym ją postawił w moim garażu :biggrin:

 

PS: Wsk to legenda polskiej motoryzacji, i trochę sie jej szacunku należy,bo mowiąc "to tylko wsk" jakby trochę kpisz,sorki ze mnie tak poniosło :biggrin: ale wkur*ia mnie jak ludzie się smieją z wsk bo za 5 -6 lat wsk w oryginalnym stanie bedzie nieosiągalna i wtedy ktoś powie"chłopie to tylko DR,tu wsk to prawdziwa legęda i rodzynek" myśle że nie uraziłem nikogo moją wypowiedzią, a DR to był tylko przykład ;) pozdro

Edited by rafael

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiem wiem. Sam miałem wsk 125. No masz racje troche przesadziłem. Ale nikt mu dokładnie niepowie ile musi napompowac,napompuje na oko to nic jej niebedzie. Pozdro Rafael

Share this post


Link to post
Share on other sites

no masz racje trzeba dobić na oko :crossy: pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

RAfael - a czemu użyłeś przykładu DR ??? Suauki DR to jeden z bardziej niezawodnych motocykli w terenie - Silniki mają igły jeżeli sie o nie dba :icon_biggrin: ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak a jak sie juz z**bie to 2 miechy czeba na czesci czekac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kole przednim powinno być 1,3 at ,a w kole tylnym zależnie od obciążenia pasażerem 1,5at bez i 1,9 at z plecaczkiem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
W kole przednim powinno być 1,3 at ,a w kole tylnym zależnie od obciążenia pasażerem 1,5at bez i 1,9 at z plecaczkiem j.gif

Ja bym powiedzieł,że w kole przednim 0,8 atm

w kole tylnym:

- bez pasażera 1,2 atm

- z pasażerem 1,5 atm

To dane z serw. modeli m06-Z i L wiec dla b3 bedzie podobnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cząsło

 

częsie to tobie chyba głową........

 

nie po to producent podaje optymalne ciśnienie żeby pompować ile sie chce..........odpowiednie ciśnienie w oponie sprzyja normalnemu zużyciu paliwa, opon więc może warto je znać ?? niepodoba ci sie coś w tym temacie to nie pisz i tyle łaski bez.......

 

i troche szacunku dla WSK


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozesz mi skonczyc. Wyraziłem swoje zdanie. Miałem juz tyle motorów ze na oczy niewidziałes,wiec niepierdol mi tu,i idz pojezdzic swoim zajebistym ogarem 200 hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Włochaty miałeś tyle motorów to i zaraz bana dostaniesz w prezencie od Moderatora.

 

pzdr:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No % będzie zdecydowanie - ale jak koledzy mówią - nie po to producent podawał takie dane jak ciśnienie w oponach żeby pompować sobie na oko ... ale to już wasza sprawa jak chcecie pompować :bigrazz:

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...