Skocz do zawartości

Suzuki RMX50 / Yamaha DT50


Rekomendowane odpowiedzi

Myślę o kupnie jakiegoś małego enduro - do pokręcenia się po polnych drogach, szczególnie zimą, gdy po asfalcie na normalnym moto raczej się nie pojeździ. Żadnej turystyki, żadnych crossów, jazda tylko w pojedynkę rekreacyjnie. 50-tka powinna mi wystarczyć, jak będzie potrzeba to ewent. zmienię tłok na 80. Widzę że jest jakaś oferta młodych RMX50 i DT50.

Czy znacie te bzyki? Szczególnie interesują mnie opinie osób które jeździły jednym i drugim.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sama wymiana tłok nic Ci nie da :/ czeka Cię wymiana całego kitu, czyli cylinder, tłok, pierścienie, głowica, sworzeń, uszczelki. To koszt około 900 zeta :roll:

po za tym warto pomysleć w takim wypadku nad jakąś 125 :banghead: 125 już nie musisz katować żeby mieć przyzwoite osiągi, a spalanie podobne 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Jak już masz wybierać między tymi dwoma motorkami to zdecydowanie leprzy jest rmx. Tak się składa że mój kumpel kupował 50 i tak samo miał do wyboru dt albo rmx. W salonie mu powiedzieli, że jeśli chodzi o dt50 to tego motoroweru nikomu nie polecają, bo są strasznie wolne. Nawet po zdjęciu wszystkich blokad dt jest o dużo wolniejsza od rmx. Mój kumpel po zdjęciu blokad jeździ rmx 85 km/h i jest z niego zadowolony.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już masz wybierać między tymi dwoma motorkami to zdecydowanie leprzy jest rmx. Tak się składa że mój kumpel kupował 50 i tak samo miał do wyboru dt albo rmx. W salonie mu powiedzieli, że jeśli chodzi o dt50 to tego motoroweru nikomu nie polecają, bo są strasznie wolne. Nawet po zdjęciu wszystkich blokad dt jest o dużo wolniejsza od rmx. Mój kumpel po zdjęciu blokad jeździ rmx 85 km/h i jest z niego zadowolony.

 

bo w serwisie powiedzieli, bo w serwisie powiedzieli ... :banghead: :banghead: :arrow: 8)

 

Owszem DT`tka jest 2x wolniejsza od RMX`a ale w zamian DT jest 2x od niego silniejsza (jezdzilem na obu). A w endurach chyba wlasnie to bardziej sie liczy, jak komus zalezy na szybkosci to polecam Aprilie Tuarega - vmax bez przerobek to 100km/h.

 

Moja DT (zblokowana) ciagnie ok 70km/h :| :banghead: i nie mam pojecia jak zdjac blokade - podczas regulacji w serwisie poprosze aby sie tym zajeli.

 

I jest jeszcze kwestia modelu ... jezeli zalezy ci na wygodzie - jak nic, polecam modele MX i MXS, szeroka w miare miekka kanapa - 6h przejazdzki (nonstop) nie sa wcale krepujace - az chce sie szalec :banghead: .

 

PS: Porownanie mocy dotyczy RMX`a z 2001 i 2002 oraz mojej DT50MX '94

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się grubo mulisz. Jak ty możesz porównywać swoją starą dt z 94 z nowym rmx? Przejedź się na nowym modelu dt to odrazu zmienisz zdanie. Nowe modele yamahy dt50 są zarówno wolne jak i słabe także wogule nie mają porównania z rmx.

 

ja się z tym zgadzam, po za osiągami w Dt nie podoba mi się przednie zawieszenie. za miękkie względem tylnego :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się grubo mulisz. Jak ty możesz porównywać swoją starą dt z 94 z nowym rmx?

 

Ano moge :banghead: , stara DT jest silniejsza :banghead:

 

Przejedź się na nowym modelu dt to odrazu zmienisz zdanie.

 

Tu masz racje, nie jezdzilem na nowym modelu. Ale slyszalem ze ma silnik od minareli i to chyba wszystko wyjasnia - to samo jest we wlochach 50cc :|

 

Nowe modele yamahy dt50 są zarówno wolne jak i słabe także wogule nie mają porównania z rmx.

 

geez co to sie robi ... aby starsze modele MX, MXS, LC I i II byly mocniejsze od nowek :banghead: :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.

Nowa DT jest słabsza od rmxa. A tak z tego co gościu pisze to chce kupić coś nowego lub

2-3 letniego.

Co do mocy.

To według katalogów jest podobna, lecz muszę się z nim zgodzić że jego Dt-ka

jest mocniejsza od dołu, u mnie trzeba ostro dawać po obrotach. ALe prędkość zdecydowanie lepsza. Sądze że za to dziwne zjawisko że stare Dt jest mocniejsza od nowego Rmxa odpowiedzialna jest zębatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w ogóle nie wiem jak można porównywać coś z 94 roku' date=' a np. 2002... :roll:

przecież to są całkiem inne patenty produkcyjne :roll:[/quote']

 

Dokłądnie :banghead: :banghead: :banghead:

Ale wiesz Słabek jak to jest każdy broni swojego sprzęta :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądze że za to dziwne zjawisko że stare Dt jest mocniejsza od nowego Rmxa odpowiedzialna jest zębatka.

 

ja mam standardowa zebatke wiec raczej to jest zjawisko seryjne :banghead:

 

ja w ogóle nie wiem jak można porównywać coś z 94 roku, a np. 2002...

 

Technologia jest jeszcze starsza :banghead: ... ale silniczek AZ tak duzo sie nie zmienil.... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiesz Słabek jak to jest każdy broni swojego sprzęta

 

Cos w tym jest, bo jak nie ja to kto powie cos dobrego o DTMX?

Ale mowie to co jest, nie tworze bajek :banghead:.

 

Wiec podsumowywujac:

Stara DT nalezy do silniejszych 50cc. Jest bardzo wygodna, ale MX ma typowo turystyczne zawieszenie z malymi skokami :banghead: wiec nie nadaje sie na tor, ewentualnie ostra jazda po lesie. I oczywiscie jest zbudowana w przestarzalej technologi :| ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w ogóle nie rozumiem o co tu sie posty rozchodzą :roll:

poczciwy komar po przeróbkach na crossa rullez i nie mam więcej pytań :lol:

a tak w ogóle to sprzęt powinien odpowiadać właścicielowi więc uważam, że nasze ,,opinie" mogą mu jedynie pomóc w dokonaniu wyboru więc nie warto sie sprzeczać co jest lepsze. wszystko zależy od stylu jazdy

jedno jest pewne, motor to jest motor i na nic innego bym go nie zamienił 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aJ GLUPOTY OPOWIADACIE PANOWIE

OBA MOTOCYKLE SA TEJ SAMEJ KLASY I SA POROWNYWALNE.BUJNIJ SIE JEDNYM I DRUGIM I WYBIERZ TEN KTORY CI SIE BEDZIE BARDZIEJ PODOBAL. OSIAGI MAJA POROWNYWALNE I MOCE TEZ. WADA RMX TO TO ZE JEST SŁABY W ZAKRESIE NISKICH OBROTÓW (NIEODBLOKOWANY TYLKO 1.7 KM) JEST ZA TO BARDZO WYSOKI JAK NA 50. JESLI ZAMIERZASZ wziac UZYWANY TO LEPIEJ SOBIE WEZ SENDE. JEST BARDZIEJ WYSILONA I BARDZIEJ "UCROSSOWIONA"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...