SamotnyWilk Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Kupiłem ją w końcu(za śmieszne pieniądze ;) ),zadbana,wychromowana i przerobiona na sporta.Silnik jeszcze na dotarciu,wszystko cacy.Niestety po tygodniu intensywnego użytkowania,poleciał mi wodzik od zmiany biegów w silniku.Silnik już wyciągnięty i rozebrany,jutro zaczynam składanie. (troche zabawy było) a bedzie jeszcze więcej przy składaniu :flesje:Najbardziej w tym moto podoba mi się dzwięk dwusuwa i ten siwy dymek z dwóch wydechów :bigrazz:Plusem są też bardzo tanie częściMinusy to narazie spalanie hehe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 gratulacje aczkolwiek ja bym wolał ts350 twin sport wiele detali ma lepszych i chyba 2KM więcej.... i fajniej wygląda :D to jest dwusuw niedwusów :D dźwięk ma dosyć dudniący jak na 2t i raczej wolnoobrotowy silnik(przynajmniej ts 350 ) moim marzeniem jest ts 350 twin sport :cool: ale spokojnie dorobie się :D aczkolwiek gratuluje :D a spalanie ?? szczęsliwi litrów nie liczą hehe :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
personPILA Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 (edytowane) gratulacje! ! ! super maszynki swoja droga ach te spalanie :| widzieliscie nowa ninje 250R? 30 koni dwusuw i spalanie 3,5-5 l marzenie :O dokladnie czterosuw masz racje :D pomylka Edytowane 29 Maja 2008 przez personPILA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 widzieliscie nowa ninje 250R? 30 koni dwusuw i spalanie 3,5-5 l marzenie :O ekhm...czterosuw :icon_mrgreen: Co do tematu - gratulacje :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 (edytowane) Minusy to narazie spalanie hehePozdrawiam Eeetam. Czesława (znana też jako CZukati) do oszczędnych nie należy ale jak dobrze wyregulujesz to zmiesci sie w 5-6/100. Miałem Jawet 350 Twin Szrot i paliła na trasie 4,5. W miescie trochę ponad 5/100. Ale jak się odkrecało ostro to i 12 wypiła i drugie tyle Mixolu. ;) Sprawdź regulację gaźnika, czy aby iglica jest na odpowiednim wycięciu. Jak jest podniesiona to będzie żłopać sporo. Edytowane 29 Maja 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-l Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 (edytowane) Kupiłem ją w końcu(za śmieszne pieniądze :flesje: ),zadbana,wychromowana i przerobiona na sporta.Silnik jeszcze na dotarciu,wszystko cacy.Niestety po tygodniu intensywnego użytkowania,poleciał mi wodzik od zmiany biegów w silniku.Silnik już wyciągnięty i rozebrany,jutro zaczynam składanie. (troche zabawy było) a bedzie jeszcze więcej przy składaniu :PNajbardziej w tym moto podoba mi się dzwięk dwusuwa i ten siwy dymek z dwóch wydechów :)Plusem są też bardzo tanie częściMinusy to narazie spalanie hehe Pozdrawiam Witam,skoro mówisz, że silnik zadbany i po remoncie to wodzik sam z siebie nie powinien pęknąc, chyba, że biegi wrzucałeś silnym kopniakiem. Jeśli masz już rozebrany silnik, oddaj gdzieś na zakład tokarski wałki+tryby i niech Ci sprawdzą czy nie ma bicia na tych elementach (u mnie były ;) ). Sprawdź też otwory w karterach gdzie montuje się prowadnicę wodzików- mogły się wyklepać. pozdrawiam i gratuluje zakupu Edytowane 29 Maja 2008 przez Lukasz-l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 gratulacje aczkolwiek ja bym wolał ts350 twin sport wiele detali ma lepszych i chyba 2KM więcej.... i fajniej wygląda :biggrin: to jest dwusuw niedwusów :P dźwięk ma dosyć dudniący jak na 2t i raczej wolnoobrotowy silnik(przynajmniej ts 350 ) moim marzeniem jest ts 350 twin sport :D ale spokojnie dorobie się :P aczkolwiek gratuluje :D a spalanie ?? szczęsliwi litrów nie liczą hehe :P W cenie TS kupiłbym dwie takie ,a czy TS fajniej wygląda to kwestia gustu,mam dużo detali od TS,takich jak kierunki,lampy,jak będe miał dostęp do aparatu to wrzuce jakąś fotke. Witam,skoro mówisz, że silnik zadbany i po remoncie to wodzik sam z siebie nie powinien pęknąc, chyba, że biegi wrzucałeś silnym kopniakiem. Jeśli masz już rozebrany silnik, oddaj gdzieś na zakład tokarski wałki+tryby i niech Ci sprawdzą czy nie ma bicia na tych elementach (u mnie były icon_rolleyes.gif ). Sprawdź też otwory w karterach gdzie montuje się prowadnicę wodzików- mogły się wyklepać. pozdrawiam i gratuluje zakupuNie powinien ,ale pęknął na pół i to ten od 1 i 2 a drugi od 3 i 4 jest wporzadku. Nie wiem czy to dlatego że go kopnąłem dosyć mocno parę razy w dól przy redukcji,czy może dlatego że zrobiony ze słabego materiału?? Nie wiem,ale jedno jest pewne ,pokazała że trzeba sie z nią obchodzić troche delikatniej :biggrin: Eeetam. Czesława (znana też jako CZukati) do oszczędnych nie należy ale jak dobrze wyregulujesz to zmiesci sie w 5-6/100. Miałem Jawet 350 Twin Szrot i paliła na trasie 4,5. W miescie trochę ponad 5/100. Ale jak się odkrecało ostro to i 12 wypiła i drugie tyle Mixolu. buttrock.gifSprawdź regulację gaźnika, czy aby iglica jest na odpowiednim wycięciu. Jak jest podniesiona to będzie żłopać sporo. Na drugi dzień po kupnie sprawdzałem iglice,i obniżyłem ją o jeden ząbek w dół,troszeczke przekręciłem zapłon.W tej chwili pali na poziomie 5-6 litrów, Z tymi 12 litrami przy odkręcaniu to jestem troche w szoku ;) I dzięki wszystkim ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-l Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Mój wyglądał tak http://img225.imageshack.us/my.php?image=wodziklf8.jpg u Ciebie pewnie identycznie się złamał (kute-odlewane pękają, blaszane wyginają). Skrzynie w knedlach są delikatne, ale nie aż tak, żeby po tygodniu się sypały:). Lepiej sprawdz ją u tokarza, zapłacisz 10zł, a być może unikniesz kolejnego remontu. Dobrze wyregulowana Jawa 350TS pali 4-5l, Cześka pewnie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 w sumie fakt o gustach sie nie dyskutuje :icon_mrgreen: po prostu dla mnie stara klasyczna cz 350 wygląda zbyt czoperowato (ten tylnik błotnik i w ogóle sprawia wrażenie szerokiej i ocięzałej )ale to jak mówie kwestia gustu więc o tym sie nie dyskutuje :icon_mrgreen: fakt że za cene cz 350 kupił byś pewnie conajwyżej ogara 200 więc cenowo bezkonkurencyjne moto :icon_mrgreen:a silnik jest świetny ma wspaniały dźwięk i jak na swoje 26KM ma potwornego kopa a spalanie jak piszą 4-5 (bardzo mało jak na 2t o tej pojemności) musisz tylko zwracać uwage czy zawsze (szczególnie przed dłuższa trasą ) pali na 2 gary bo np mój egzemplarz ts 350 potrafił jeździć na 1 garze(wielu twierdzi że to nierealne ale poważnie tak było np padła świeca i w jednym garku nie było wcale zapłonu i jechała) i nawet jechał 60-70 tylko że palił jak czołg 12/100 to ona pali jak jeździsz po polach piłujesz na 1 kręcisz pod czerwone pole któreod 6 tys sie zaczyna bodajrze z tym że w orginalnej cz 350 chyba nie ma obrotomierza ??(nie wiem ja zawsze mam doczynienia z wieś tuningiem i nawet nie wiem czy orginalnie powinien być czy nie )itp itd normalnie w trasie nie powinna przekroczyć 7 (kiedyś jechałem 40km cały prawie czas 120km/h wyszło mi 7/100 a mój egzemplarz potrafił polecieć 150 ) jedyne co w tym moto moim zdaniem jest do bani to hamulce za słabe i za kiepsko dozowalne jak na tą moc mase i osiągi (bynajmniej mój egzemplarz) dziwie sie tylko twojej awari skrzyni biegów może faktycznie lepiej ją obejrzeć ?? nie wiem czym dokładnie rózni sie silnik od cz od silnika od TS (poza 2KM i alternator zamiast prądnicy)ale mi sie zdarzało bieg bez sprzęgła z zgrzytem zmienić i skrzynia wytrzymywała to.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 (edytowane) Mój wyglądał takhttp://img225.imageshack.us/my.php?image=wodziklf8.jpg u Ciebie pewnie identycznie się złamał (kute-odlewane pękają, blaszane wyginają). Skrzynie w knedlach są delikatne, ale nie aż tak, żeby po tygodniu się sypały:). Lepiej sprawdz ją u tokarza, zapłacisz 10zł, a być może unikniesz kolejnego remontu. Dobrze wyregulowana Jawa 350TS pali 4-5l, Cześka pewnie też. Na tym zdjeciu,które pokazałeś to jakbym widział mój uszkodzony wodzik - pękł identycznie :) W sklepie w którym się zaopatruje w części mieli tylko blaszane,może ten więcej wytrzyma i nie wygnie się szybko tak jak piszesz. Silnik dzisiaj złożyłem i zamocowałem do ramy,jutro czeka mnie zabawa z resztą. ;) w sumie fakt o gustach sie nie dyskutuje D.gif po prostu dla mnie stara klasyczna cz 350 wygląda zbyt czoperowato (ten tylnik błotnik i w ogóle sprawia wrażenie szerokiej i ocięzałej )ale to jak mówie kwestia gustu więc o tym sie nie dyskutuje D.gif fakt że za cene cz 350 kupił byś pewnie conajwyżej ogara 200 więc cenowo bezkonkurencyjne moto D.gifa silnik jest świetny ma wspaniały dźwięk i jak na swoje 26KM ma potwornego kopa a spalanie jak piszą 4-5 (bardzo mało jak na 2t o tej pojemności) musisz tylko zwracać uwage czy zawsze (szczególnie przed dłuższa trasą ) pali na 2 gary bo np mój egzemplarz ts 350 potrafił jeździć na 1 garze(wielu twierdzi że to nierealne ale poważnie tak było np padła świeca i w jednym garku nie było wcale zapłonu i jechała) i nawet jechał 60-70 tylko że palił jak czołg 12/100 to ona pali jak jeździsz po polach piłujesz na 1 kręcisz pod czerwone pole któreod 6 tys sie zaczyna bodajrze z tym że w orginalnej cz 350 chyba nie ma obrotomierza ??(nie wiem ja zawsze mam doczynienia z wieś tuningiem i nawet nie wiem czy orginalnie powinien być czy nie )itp itd normalnie w trasie nie powinna przekroczyć 7 (kiedyś jechałem 40km cały prawie czas 120km/h wyszło mi 7/100 a mój egzemplarz potrafił polecieć 150 ) jedyne co w tym moto moim zdaniem jest do bani to hamulce za słabe i za kiepsko dozowalne jak na tą moc mase i osiągi (bynajmniej mój egzemplarz) Moja wygląda jak skrzyzowanie TS-a ,Cześki i MZ 250 :icon_razz: Kopa ma - potwierdzam,ale to nic w porównaniu z zx9r :D ale nie kupiłem jej żeby się ścigać tylko żeby wozić swoje 4 litery heheCzesława narazie pali na dwa gary ( i chwała jej za to ;) ) zresztą można to łatwo sprawdzić wkręcając ją troche na obroty i patrzeć czy z dwóch tłumików leci siwy dymek. Masz racje że słabe hamulce,ale po bębnach nie można się spodziewać rewelacji,a z drugiej strony nie wymagam od niej nie wiadomo czego bo wiadomo że ta konstrukcja ma kilkadziesiąt lat i technicznie napewno nie dorówna sprzętom które są obecnie produkowane. Koledzy dzięki za pomoc i przydatne wskazówki będzie okazja to na zlocie macie u mnie browara.Pozdrawiam Edytowane 30 Maja 2008 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.