Skocz do zawartości

Serwis pomorze ...


grebur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam kilka problemów z moją sendą, w pobliżu niema zadnego mechanika ktory by sobie z nią poradził, a wiec :

znacie jakis serwis ktory zrobilby przegląd mojej sendzie (w gre wchodzi tylko pomorze)

ktory polecacie ? ktory jest dobry w tym co robi ? ktory podejmie sie sendy ?

 

pzdr i dzienx

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to powiem, ale itak tego sam niezrobie bo probowalem ;]

1. około 4dni temu na dziurach motor wskoczyl mi na wysokie obroty, myslalem ze sie rozregulował gaznik, a wiec go wyczyscilem , wyregulowalem i nadal niechce zejsc z tych obrotow, to znaczy zchochodzi z tych obrotów na małe po 4-5sec. ale dam troche gazu to znow ma obroty ok. 5-6tys. jakby łapał lewe powietrze, sprawdzalem filtr, uszczelki, laczenie gaznika z silnikiem i wszystko gra, iskra b.dobra niewiem czemu zostaje na tych duzych obrotach

2. tylni hamulec mi niedziala, plyn leci, nowe klocki, ale te pierscienie niewychodzą ... niewiem jak to zrobic zeby dzialalo

3. aku niechce mi sie ladowac podczas jazdy, jade na wyl. swiatlach i nic .

4. dziwne stukanie w silniku, niewiem co to jest, ale jest to raczej dziwne ...

 

jak o czyms zapodmnialem to dopisze ;]

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pukanie z ktorej strony silnika ? :) przyłoz cos metalowego (rurke) bedzie lepiej słyszał :) ja tez mialem problem z tylnym hamulcem. Wymiana płynu pomogła. Skad miałem wiedziec ze jest "mleczko" :)

Edytowane przez adrian44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie to masz problem z linka od gazu po pierwsze.

2. rozbierz zacisk przeczysc tłoczki płynem poskładaj i odpowietrz

3podlascz do aku multimetr,, jesli napiecie nie wziekszy sie po zapaleniu moto to albo cewka albo regulator padł,

dzieki za pomoc , z hamulcem to juz probowalem tego co napisales i nic ...

z kad mam wytrzasnąc ten mulimetr ? zwykly mechanik samochodowy posiada takie cos ?

 

a pukanie z ktorej strony silnika ? :notworthy: przyłoz cos metalowego (rurke) bedzie lepiej słyszał :banghead: ja tez mialem problem z tylnym hamulcem. Wymiana płynu pomogła. Skad miałem wiedziec ze jest "mleczko" :)

płyn nowy mam w hamulcu ...

a co do stukania to jest on mniej wiecej ze srodka silnika, niejest to zadna srubka itp. bo szukalem i nieznalazlem

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzylem ...

przyczyna jest taka ze te ringi niechca sie wysunąc, jakby sie zapiekły ... wyjmowalem je, przeczyscilem, wlozylem i nic, plyn leci, ale jakby cisnienia nietworzyl ...

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna jest taka ze te ringi niechca sie wysunąc, jakby sie zapiekły ... wyjmowalem je, przeczyscilem, wlozylem i nic, plyn leci, ale jakby cisnienia nietworzyl ...

Wymień oringi zacisku. W Larssonie powinni mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...