grebur Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 witam, mam kilka problemów z moją sendą, w pobliżu niema zadnego mechanika ktory by sobie z nią poradził, a wiec :znacie jakis serwis ktory zrobilby przegląd mojej sendzie (w gre wchodzi tylko pomorze) ktory polecacie ? ktory jest dobry w tym co robi ? ktory podejmie sie sendy ? pzdr i dzienx Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 jak chcesz to zapraszam do walcza zachodniopomorske:) napisz co sie dzieje to moze ci damy kilka rad jak to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 no to powiem, ale itak tego sam niezrobie bo probowalem ;]1. około 4dni temu na dziurach motor wskoczyl mi na wysokie obroty, myslalem ze sie rozregulował gaznik, a wiec go wyczyscilem , wyregulowalem i nadal niechce zejsc z tych obrotow, to znaczy zchochodzi z tych obrotów na małe po 4-5sec. ale dam troche gazu to znow ma obroty ok. 5-6tys. jakby łapał lewe powietrze, sprawdzalem filtr, uszczelki, laczenie gaznika z silnikiem i wszystko gra, iskra b.dobra niewiem czemu zostaje na tych duzych obrotach2. tylni hamulec mi niedziala, plyn leci, nowe klocki, ale te pierscienie niewychodzą ... niewiem jak to zrobic zeby dzialalo3. aku niechce mi sie ladowac podczas jazdy, jade na wyl. swiatlach i nic .4. dziwne stukanie w silniku, niewiem co to jest, ale jest to raczej dziwne ... jak o czyms zapodmnialem to dopisze ;] Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 wg mnie to masz problem z linka od gazu po pierwsze. 2. rozbierz zacisk przeczysc tłoczki płynem poskładaj i odpowietrz3podlascz do aku multimetr,, jesli napiecie nie wziekszy sie po zapaleniu moto to albo cewka albo regulator padł, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 (edytowane) a pukanie z ktorej strony silnika ? :) przyłoz cos metalowego (rurke) bedzie lepiej słyszał :) ja tez mialem problem z tylnym hamulcem. Wymiana płynu pomogła. Skad miałem wiedziec ze jest "mleczko" :) Edytowane 28 Maja 2008 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 wg mnie to masz problem z linka od gazu po pierwsze. 2. rozbierz zacisk przeczysc tłoczki płynem poskładaj i odpowietrz3podlascz do aku multimetr,, jesli napiecie nie wziekszy sie po zapaleniu moto to albo cewka albo regulator padł,dzieki za pomoc , z hamulcem to juz probowalem tego co napisales i nic ...z kad mam wytrzasnąc ten mulimetr ? zwykly mechanik samochodowy posiada takie cos ? a pukanie z ktorej strony silnika ? :notworthy: przyłoz cos metalowego (rurke) bedzie lepiej słyszał :banghead: ja tez mialem problem z tylnym hamulcem. Wymiana płynu pomogła. Skad miałem wiedziec ze jest "mleczko" :)płyn nowy mam w hamulcu ...a co do stukania to jest on mniej wiecej ze srodka silnika, niejest to zadna srubka itp. bo szukalem i nieznalazlem Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 odpowietrzyles hamulec wogole ? jest miekki czy twardy ? zwykly miernik do pradu wystarczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 odpowietrzylem ...przyczyna jest taka ze te ringi niechca sie wysunąc, jakby sie zapiekły ... wyjmowalem je, przeczyscilem, wlozylem i nic, plyn leci, ale jakby cisnienia nietworzyl ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 jesli tłoczek hamulcowy wysuwa sie bez problemu i wsówa to znaczy ze coś z pompką albo sie zapowietrzyła, albo uszkodziłła.multimetr to takie coś do mierzenia napięcia, natężenia, oprności i czegoś tam jeszcze w jednym:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 przyczyna jest taka ze te ringi niechca sie wysunąc, jakby sie zapiekły ... wyjmowalem je, przeczyscilem, wlozylem i nic, plyn leci, ale jakby cisnienia nietworzyl ...Wymień oringi zacisku. W Larssonie powinni mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.