piotrek2633 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Wybieram sie na zakupy i chciałem spytać czym różni się łańcuch bezoringowy, oringowy i x-ringowy? Osobiście polecano mi do mojej cr125 bezoringowy bo jest lekki ale chciałem się dowiedzieć jak z wytrzymałością tego łańcucha czy bardzo odstaje od tych oringowych. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Wybieram sie na zakupy i chciałem spytać czym różni się łańcuch bezoringowy, oringowy i x-ringowy? Osobiście polecano mi do mojej cr125 bezoringowy bo jest lekki ale chciałem się dowiedzieć jak z wytrzymałością tego łańcucha czy bardzo odstaje od tych oringowych. Pozdrawiam.google i archiwum grupy powiedzą ci na prawdę wszystko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 to jesli mozesz to znajdz i podeslij tu link z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Sorrka no ale ja szukałem i nie znalazłem .. poszukam jeszcze ale nic narazie nie widze ;p Kolego prosze żebyś podał nam jakiegoś linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 toście się dobrali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) Łańcuch oringowy (x-ringowy, xw-ringowy itp) to łańcuch który posiada elementy uszczelniające pomiędzy ogniwami, (zależnie od kształtu przekroju uszczelnienia zmienia się nazwa). Te uszczelnienia zapobiegają przedostawaniu sie zanieczyszczeń i wody w ruchome połączenia i tym samy wydłuża trwałość łańcucha. Idzie to oczywiście w parze ze zwiększonymi oporami pracy takiego łańcucha szczególnie przy większych prędkościach obrotowych i ze względu na większe straty mocy nie zaleca się stosowania tego typu łańcuchów do słabszych maszyn. To że uszczelnienie wpływa to na zwiększenie trwałości nie ma wiele wspólnego z większą wytrzymałością, po prostu na łańcuchy oringowym są możliwe większe przebiegi ale jest on (przynajmniej teoretycznie) tak samo odporny na zerwanie (mocny) jak łańcuch bezoringowy tej samej klasy. Edytowane 26 Maja 2008 przez moonraker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 to jesli mozesz to znajdz i podeslij tu link z gory dziekia może ci jeszcze kupić napęd i go wymienić? :buttrock: pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 RKTo są materiały producenta . U mnie XW starcza na 20-30 kkm . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.