Skocz do zawartości

wtrysk zamiast gaźnikow


dgree
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie!

 

narodził mi się temat, aby wywalić gaźniki, z które załażą mi za skóre i na ich miejsce wstawic wtrysk :) kompletny wtrysk, sonde itd...

 

Jak dobrać odpowiednie wtrysk, z jakiego motocykla? musi byc podobnie z moca? porównac wykresy z hamowni? pewnie żeby to dobrze fungowało bede potrzebował indywidualną mapę?

 

ktoś już rzeźbił taki temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebedzie lepiej, raz ze moto niejest i niebedzie na sprzedaz, a dwa to takiego wtrysku nikt w polsce jeszcze niema, no chyba ze juz ktos rezał to niech sie podzieli wskazowkami

 

dobre podejscie, jak cos sie sypie to najlepiej sprzedac, niech ktos sie martwi :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ci się sypie? Gaźniki? To weź je napraw a jak nie to kup takie na chodzie od innego moto i je zamontuj. Bez przesady żeby zaraz kombinować wtrysk do moto seryjnie robionego z gaźnikiem ;)

To już prędzej słyszałem, że ludzie robili odwrotnie :icon_rolleyes:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaaa...... :icon_rolleyes:

 

może zabrzmiało to mało merytorycznie, ale to chyba najlepszy komentarz. nie jest to wszystko takie proste i fajne. Że też niektórym takie fajne pomysły jeszcze do głowy przychodzą ;) ale w sumie młody jesteś więc i blądzić masz prawo ;)

pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale w sumie młody jesteś więc i blądzić masz prawo :icon_rolleyes:

pozdroo

 

Hehehe...

 

dgree - to raczej będzie trudna sprawa. Będziesz miał problemy z uzyskaniem informacji o położeniu wału. Takich aby ECU potrafiło je zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe...

 

dgree - to raczej będzie trudna sprawa. Będziesz miał problemy z uzyskaniem informacji o położeniu wału. Takich aby ECU potrafiło je zrozumieć.

poza tym ecu jak już otrzyma te dane których silnik mu i tak nie da, bo nie ma czyjnika polozenia wału, wałka rozrządu, sondy, i innych czujników, a ich zamontowanie jest raczej ciężko wykonalne w domowych warunkach, to musi je odpowiednio przetworzyć. Na ich podstawie powinno podać dane do wtryskiwaczy, ktore też trzeba odpowiednio dobrać i zamontowć, a te wtryskiwacze muszą podać benzyne którą dostarczy nieistniejąca instalacja.

na prawde ciężka kwestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej panowie i po co od razu się spinać??

Wtrysk jak najbardziej da rade zamontować w motocyklu zamiast gaźników.

Jest na to sposób ale należy spełnić kilka warunków:

kupić/złożyć sterownik Megasquirt

ale niestety trzeba mieć sporą wiedzę na temat elektroniki i programowania

dodatkowo:

- wtryskiwacze; rozszyfrowane ich wiązki okablowania

- pompa paliwa

- duuuuużo wolnego czasu

- jak sądzę na same części ok 2500 pln

 

Reszta to tylko silna wola i uparcie w dążeniu do celu...

 

jeśli już posiądziesz niezbędną tajemniczą wiedzę i wszelkie "artefakty" :bigrazz: to takie rzeczy jak Hamownia lub dostęp do niej staną się tylko małymi wyzwaniami.

 

Może niektórym wyda się to nieco śmieszne ale za pomocą tego "czegoś" zwanego Megasquirt ludzie wkładają turbo to takich maszyn jak "czinkoczento" :icon_biggrin: lub jakkolwiek się to pisze.

 

A czy znaczącym różni się silnik od auta od silnika od motocykla??

Przecież zasada działania jest identyczna...

Panowie to naprawdę działa, nawet na forum NASZYM FORUM pojawił się kiedyś post o uturbieniu B12 przy pomocy min. Megasquirt. Dodatkowo muszę dopisać że chyba rok temu na forum EXUP Brotherhood jeden Member ostro pracował nad wtryskiem do YZF750...

 

Kolego dgree, sam jestem zainteresowany tym tematem i dumam jakby to było i czego jeszcze mi brakuje, tak więc nie zniechęcaj się tylko działaj jeśli choć w 1/3 spełniasz warunki jakie ci wypisałem.

 

Pozdrawiam i liczę na odzew jak coś się ruszy.

Edytowane przez Zbyszekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś od tak dla checy montowałem wtrysk pośredni do Maluszka nie było to jakieś arcy trudne;) Zajeło mi to tydzień:cool: Dawca potrzebnych cześci były szroty. Mapa wtrysku była troche badziewna ale wszystko razem działa do tej pory bo kolega tym maluchem smiga codziennie po Lublinie. Kosztowało mnie to 350zł i tydzień roboty. Wiec nie łam się :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko pięknie ślicznie, tylko zwróćcie uwagę po co kolega dgree chce ten wtrysk montować. Bo nie chce mieć problemów, które ma teraz z gaźnikami.

Dla samej checy można się bawić i próbować założyć wtrysk tylko trzeba mieć bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, czego kolega raczej nie ma w wieku 16 lat. Nawet gdyby się to wszystko udało jakoś zmontować i uruchomić, to efekt raczej nie będzie taki jakby właściciel oczekiwał.

Drugi wariant to wydatek bardzo dużej ilości pieniędzy i zlecenie takiego procederu profesjonalnej firmie 'tuningowej'. Tylko koszt przekroczyłby pewnie kilkakrotnie wartość moto...

Innymi słowy jeszcze raz radzę pomyśleć o wymianie i dostrojeniu gaźników.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oceniaj ludzi tylko po podpisie ;)

tzn? jeśli ma więcej lat niż w podpisie to niech go zmieni, a jeśli ma tak jako podaje 16 to takiego doświadczenia o jakim pisze nie ma na pewno tak jak nie mam go ja i ty. I to nie jest jakaś tam moja subiektywna ocena. Doświadczenie, żeby bawić się w tak zaawansowane tematy jak montaż wtrysków zamiast gaźnika zdobywa się latami. Takie rzeczy mogą moim zdaniem robić mechanicy z potężnym stażem, a nie takie "leszcze" jak my.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś od tak dla checy montowałem wtrysk pośredni do Maluszka nie było to jakieś arcy trudne;) Zajeło mi to tydzień:wink: Dawca potrzebnych cześci były szroty. Mapa wtrysku była troche badziewna ale wszystko razem działa do tej pory bo kolega tym maluchem smiga codziennie po Lublinie. Kosztowało mnie to 350zł i tydzień roboty. Wiec nie łam się ;)

No to respect dla Ciebie za dokonania. Ale japonia to nie Malan i nie jest tak łatwo. Zeby moto dobrze smigało to będzie sporo zabawy. Ogólnie to jest gruba robota. Lepiej zdobyć zdrowe gaźniki i smigać.

 

W Maluchu sam montowałem coś co miało służyć jak turbo tylko że elektryczne - mała dmuchawa od kilmatyzacji z jakiejś fury zamocowana miedzy filtrem pow. a gaźnikiem. Do tego wieksze dysze gaźnika. Ogólnie to wiele z tym nie czarowałem jesli chodzi o regulacje. Silnik chodził, miał nawet sporego kopa jak na Malana - ciągle zrywal przeguby i potrafił odejść na palonej gume na suchym asfalcie. Później i tak go skatowaliśmy na amen i poszedł na złom. Chcesz zobaczyć jak dziala Malan pod wplywem cisnienia powietrza w gaźniku? Zdejmij filtr powietrza i rury,opdal silnik i przyłóż pistolet kompresora w gardziel jednocześnie wciskając gaz na maxa. Jesli bedziesz mial szczęscie to silnika nie rozerwie wiec nikomu krzywda się nie stanie. :biggrin: Wtedy Malan może wykręcić nawet 9 tys RPM co jest szaleństwem. :icon_razz:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...